Er blevet kaldt pædofil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Nej du er ikke pædofil. Bare uheldig og vil nok til en anden gang bede din unge svigerinde bade når du ikke er der. Sender et lidt forkert signal, men mere det at hun står nøgen i samme rum som sin svoger. Hvad sagdehun forøvrigt til sin mor? Hun må vel have sagt at du ikke så noget?? Desuden jo også hendes valg ikke at vente, men der skulle du nok have skåret igennem alene af den grund at du er den voksne. Men pædofil det vil jeg bestemt ikke mene at du er. Har du snakket med din kone/ kæreste om episoden? Det skulle du måske. 

Nåja og din svigermor burde skamme sig....

Jeg er kvinde Og ja min svigerinde fortalte hende hvordan det hele hang sammen, men hu ville slet ikke høre efter

Og ja, har snakket med min mand om det, han vil lige tage en snak med sin mor når han kommer hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

SussieThyssen

Jamen for hulan da...hvad er lige problemet hvis du er en kvinde....nej helt ærligt..det er sq da ikke anderledes end af være i en svømmehal med omklædning og brusebad.

OH MY GOD!!!

Helt ærligt hvis jeg var dig, så ville jeg blæse svigerhystaden lige i øret, og ikke spekulere et eneste sekund mere på den historie..sådan noget pjat!!!!

Her i huset bader kvinder da også sammen, hvis de har lyst til det, og render splitternøgne rundt sammen, hvis vi skal noget, bade, klæde om eller lignende 

3 ekstra store knus til dig.

Anmeld

15. november 2011

Anonym trådstarter

Klokkeblomst88 skriver:

Absolut IKKE!

Hvor får hun dog den ide fra. Må nok synes, at jeg synes det er lidt langt ude!

Kram til dig!

Tusind tak og tak for krammeren

Anmeld

15. november 2011

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Jeg tror hun mener døren var åben til badeværelset, fordi de var igang med at bade sønnen. Og hun bor sikkert sådan et sted hvor når man kommer ind i gangen kan man se direkte ud på badeværelset, kan man ihvertfald her.

Sådan forstod jeg det ihvertfald.. Sorry, men kunne ikke lige lade være med at svare dig.

Du har ganske ret, det er lige præcis sådan det er når man kommer ind her

Anmeld

15. november 2011

Frk-Lotusblomst

SussieThyssen skriver:

Jamen for hulan da...hvad er lige problemet hvis du er en kvinde....nej helt ærligt..det er sq da ikke anderledes end af være i en svømmehal med omklædning og brusebad.

OH MY GOD!!!

Helt ærligt hvis jeg var dig, så ville jeg blæse svigerhystaden lige i øret, og ikke spekulere et eneste sekund mere på den historie..sådan noget pjat!!!!

Her i huset bader kvinder da også sammen, hvis de har lyst til det, og render splitternøgne rundt sammen, hvis vi skal noget, bade, klæde om eller lignende 

3 ekstra store knus til dig.

Fandme ja. TØSEHYGGE inden fest og hygge. HAHAH.
Der er sku intet som fælles badeværelses fnidder med et iskoldt glas hvidvin.. Og der er forhænget sku helelr ikke trukker for.

Og kan ikke se det anderledes i at ts'svigerinde badede hos hende.

Anmeld

15. november 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

- Lidt mere til Den Anonyme:

Du er sku så sød at tage din sivgerinde ind og vise hende lidt om familielivet med en baby...

fy hvor ejg synes din svigermor skulle skamme sig..Måske hun lige blev overraset over situationen som en anden siger. Men hallo altså.. Intet seksuelt i det jo...

Det blev mig og manden ganske hurtigt enige om at vi skulle da hun fortalte at hun venter sig

Nej der er ikke den mindste smule seksuelt inde over det what so ever

Anmeld

15. november 2011

Anonym trådstarter

Ilya skriver:

NEJ!!!!!!

Du beskriver ikke at du følte seksuel tiltrækning, så naturligvis er du ikke pædofil! Desuden ER hun er altså over 15 år og buksemyndig, så HVIS du havde følt seksuel tiltrækning havde du bare været en gris - IKKE pædofil! Yderligere endnu ER hun jo også blevet gravid, så hun kender sq nok til dét der med blomsterne og bierne...

Din svigermor bør i DÉN grad skamme sig, at komme med så ubehagelige og fordømmende anklager, føj.

Den anklage er desværre bare så oppe i tiden, at ALLE mænd (jeg antager, du er af hankøn) der omgås børn, er nødt til at vogte alle handlinger og ord med omhu.... Sørgeligt, men sandt.

Jeg er kvinde....

Anmeld

15. november 2011

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Vil lige have noget på det rene, nu hvor der er lidt tvivl.

Er du en mand eller kvinde?

Jeg er kvinde

Anmeld

15. november 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Ja, det er jeg blevet kaldt i dag. Har en søn på knap et halvt år, men det er nu ikke ham det drejer sig om.

Har en svigerinde på 16 der er blevet gravid, hun er hjemme ved os næsten hver dag så hun kan se/lære lidt om livet med en baby.

Hun spørger i dag om hun må give min søn et bad, og det må hun selvfølgelig gerne, samtidig spørger hun om jeg ikke vil være sød og være ude ved dem så der ikke sker noget, og igen SELVFØLGELIG.

Nå, hun får ham badet og lige i det hun tager ham op skider han ud over hende, så jeg får overrakt drengen så jeg kan gøre resten i mens hun går i bad. Vi har puslebord og tøj og alt det på badeværelset, så siger at jeg lige for vasket ham og så går vi ud i stuen så hun kan bade i fred. Hun siger dog at hun er ligeglad, vi kan bare få gjort det hele derude. Hun går i bad, men lader være med at trække badeforhænget for så vi kan snakke i mens. Ind af døren kommer min svigermor og ser sin datter gå i bad foran foran mig, og straks udbryder hun at jeg fandme er for meget og at jeg burde meldes for pædofili når jeg nu står og glor på et nøgent barn! (har hele tiden kigget på min søn for at hun ikke skulle føle at jeg kiggede på hende, har meget svært ved at se andre nøgen, så der er altså hold i det) prøvede at forklare svigermor situationen, men hun er hverken til at hugge eller stikke i.

Sidder nu og er vildt ked af det - ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.

Har jeg gjort noget forkert? - Synes i også det er pædofili?

hvis du er pædofil - hva dælen er så ham der har gjort hende gravid (set med hendes øjne)

Anmeld

15. november 2011

SussieThyssen

Frk-Lotusblomst skriver:

Fandme ja. TØSEHYGGE inden fest og hygge. HAHAH.
Der er sku intet som fælles badeværelses fnidder med et iskoldt glas hvidvin.. Og der er forhænget sku helelr ikke trukker for.

Og kan ikke se det anderledes i at ts'svigerinde badede hos hende.

Ja netop...Kvindehygge.

Uhh ja og inden en bytur, og som du siger, man oser ud og ind af badeværelset og fnilrer som små bier, farver hår på hinanden eller plukker øjenbryn, og bruseforhænget er da ikke for...Vurderer tøj, lægger makeup, sætter hinandens hår, og som du siger får et glas koldt et eller andet at varme op på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.