Anonym skriver:
Ja, det er jeg blevet kaldt i dag. Har en søn på knap et halvt år, men det er nu ikke ham det drejer sig om.
Har en svigerinde på 16 der er blevet gravid, hun er hjemme ved os næsten hver dag så hun kan se/lære lidt om livet med en baby.
Hun spørger i dag om hun må give min søn et bad, og det må hun selvfølgelig gerne, samtidig spørger hun om jeg ikke vil være sød og være ude ved dem så der ikke sker noget, og igen SELVFØLGELIG.
Nå, hun får ham badet og lige i det hun tager ham op skider han ud over hende, så jeg får overrakt drengen så jeg kan gøre resten i mens hun går i bad. Vi har puslebord og tøj og alt det på badeværelset, så siger at jeg lige for vasket ham og så går vi ud i stuen så hun kan bade i fred. Hun siger dog at hun er ligeglad, vi kan bare få gjort det hele derude. Hun går i bad, men lader være med at trække badeforhænget for så vi kan snakke i mens. Ind af døren kommer min svigermor og ser sin datter gå i bad foran foran mig, og straks udbryder hun at jeg fandme er for meget og at jeg burde meldes for pædofili når jeg nu står og glor på et nøgent barn! (har hele tiden kigget på min søn for at hun ikke skulle føle at jeg kiggede på hende, har meget svært ved at se andre nøgen, så der er altså hold i det) prøvede at forklare svigermor situationen, men hun er hverken til at hugge eller stikke i.
Sidder nu og er vildt ked af det - ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.
Har jeg gjort noget forkert? - Synes i også det er pædofili?

Øhh jeg går ud fra, at du er af hankøn???
Men uanset hvad, så var det jo tøsen selv, der valgte at gå i bad lige foran dig, selvom du jo nok burde have insisteret på at hun måtte vente til du var færdig med at pusle.
Det er ikke sikkert hun har tænkt over det, men for din egen skyld så burde du have tænkt for hende.
Det minder mig om min far.
Han var lærer og havde gerne sine klasser fra 1. til 10 klasse, så for hans klasser var han jo bare den rare gamle Palle, som de kunne stole 100% på.
En dag kommer en af hans 8 klasse piger hen og nærmest smider sig på bordet foran ham og beder ham hjælpe sig med at trække op i hendes lynlås i bukserne, fordi den havde sat sig fast. Umiddelbart var der jo intet galt i det, men som min far forklarede hende, så var det nok ikke nogen god ide, for hvad nu hvis en af kollegerne kom ind af døren..hvad ville h*n så ikke få ud af at min far stod der og hev i en ung piges lynlås??
Tøserne brød grinende sammen og sagde nærmest forbløffede: Jamen du er jo bare Palle!
De havde slet ikke tænkt at det kunne misforstås..så en anden gang, så tænk altid for børn og unge også.
Og du kan ikke blive anklaget for pædofofili..hvis tøsen er 16 år og gravid, så er hun over den kriminelle lavalder og som gravid, er der intet barnligt ved hende.
Men for dælen da en hysset svigermor. 

Kærligst
Sussie