Er blevet kaldt pædofil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

Gaia

Nej du er ikke pædofil. Bare uheldig og vil nok til en anden gang bede din unge svigerinde bade når du ikke er der. Sender et lidt forkert signal, men mere det at hun står nøgen i samme rum som sin svoger. Hvad sagdehun forøvrigt til sin mor? Hun må vel have sagt at du ikke så noget?? Desuden jo også hendes valg ikke at vente, men der skulle du nok have skåret igennem alene af den grund at du er den voksne. Men pædofil det vil jeg bestemt ikke mene at du er. Har du snakket med din kone/ kæreste om episoden? Det skulle du måske. 

Nåja og din svigermor burde skamme sig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Klokkeblomst88

Absolut IKKE!

Hvor får hun dog den ide fra. Må nok synes, at jeg synes det er lidt langt ude!

Kram til dig!

Anmeld

15. november 2011

Benjamins'mor

Mumto3 skriver:

Det er da VILDT LANGT UDE!!!!

Altså en gravid på 16 år, som du lige så godt kunne have set inde i svømmehallen i pigeomklædningen, som selv vælger ikke at trække forhænget for (det forstår jeg så ikke, man kan jo godt snakke gennem et forhæng, og der bliver vådt på guvlet, hvis man ikke trækker det for). Det har da intet med SEX-misbrug at gøre. -med mindre du er en mand....men går ud fra at du er mor til sønnen.

Men hvorfor kommer din svigermor ind af døren uden at banke på? og bare går ud på badeværelse, når hun kan høre der er nogen i bad?

Undskyld men jeg forstår ingenting af den historie

Jeg tror hun mener døren var åben til badeværelset, fordi de var igang med at bade sønnen. Og hun bor sikkert sådan et sted hvor når man kommer ind i gangen kan man se direkte ud på badeværelset, kan man ihvertfald her.

Sådan forstod jeg det ihvertfald.. Sorry, men kunne ikke lige lade være med at svare dig.

Anmeld

15. november 2011

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Først en kram til dig..

Jeg synes altså ikke det er pædofili..

Tak for krammet, virkelig tiltrangt.

Og tak

Anmeld

15. november 2011

Frk-Lotusblomst

Mumto3 skriver:

Altså en gravid på 16 år, som du lige så godt kunne have set inde i svømmehallen i pigeomklædningen, som selv vælger ikke at trække forhænget for (det forstår jeg så ikke, man kan jo godt snakke gennem et forhæng, og der bliver vådt på guvlet, hvis man ikke trækker det for). Det har da intet med SEX-misbrug at gøre. -med mindre du er en mand....men går ud fra at du er mor til sønnen.

Men hvorfor kommer din svigermor ind af døren uden at banke på? og bare går ud på badeværelse, når hun kan høre der er nogen i bad?

- Lidt mere til Den Anonyme:

Du er sku så sød at tage din sivgerinde ind og vise hende lidt om familielivet med en baby...

fy hvor ejg synes din svigermor skulle skamme sig..Måske hun lige blev overraset over situationen som en anden siger. Men hallo altså.. Intet seksuelt i det jo...

Anmeld

15. november 2011

Ilya

NEJ!!!!!!

Du beskriver ikke at du følte seksuel tiltrækning, så naturligvis er du ikke pædofil! Desuden ER hun er altså over 15 år og buksemyndig, så HVIS du havde følt seksuel tiltrækning havde du bare været en gris - IKKE pædofil! Yderligere endnu ER hun jo også blevet gravid, så hun kender sq nok til dét der med blomsterne og bierne...

Din svigermor bør i DÉN grad skamme sig, at komme med så ubehagelige og fordømmende anklager, føj.

Den anklage er desværre bare så oppe i tiden, at ALLE mænd (jeg antager, du er af hankøn) der omgås børn, er nødt til at vogte alle handlinger og ord med omhu.... Sørgeligt, men sandt.

Anmeld

15. november 2011

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Tak for krammet, virkelig tiltrangt.

Og tak

Vil lige have noget på det rene, nu hvor der er lidt tvivl.

Er du en mand eller kvinde?

Anmeld

15. november 2011

Anonym trådstarter

Ja jeg er mor Men her går vi bare ind hos hinanden, at hun kommer ud på badeværelset ved jeg så ikke hvorfor tjaaa..

Ved altså heller ikke hvorfor hun ikke trak forhænget for, men man skal vel heller ikke vide alt??

Mumto3 skriver:

Anmeld

15. november 2011

Frk-Lotusblomst

Tak for forståelsen, synes jo heller ikke selv jeg havde gjort noget galt, men kunne jo godt ske at det bare var mig der var total forskruet

Bliver lige nødt til at høre.. Gik ud fra at du var kvinde og mor til drengen.. Men nu skabes der lidt tvivl fra andre der kommentere tråden...

Er du en mand???

For ja så er det sku nok lidt upassende.. Og ville nok heller ikke lige have haft min mand var på badeværelset og snakkede med min søster som stod nøgen i badet

Men ser ikke lige det pædofile i det.

Anmeld

15. november 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

Ja, det er jeg blevet kaldt i dag. Har en søn på knap et halvt år, men det er nu ikke ham det drejer sig om.

Har en svigerinde på 16 der er blevet gravid, hun er hjemme ved os næsten hver dag så hun kan se/lære lidt om livet med en baby.

Hun spørger i dag om hun må give min søn et bad, og det må hun selvfølgelig gerne, samtidig spørger hun om jeg ikke vil være sød og være ude ved dem så der ikke sker noget, og igen SELVFØLGELIG.

Nå, hun får ham badet og lige i det hun tager ham op skider han ud over hende, så jeg får overrakt drengen så jeg kan gøre resten i mens hun går i bad. Vi har puslebord og tøj og alt det på badeværelset, så siger at jeg lige for vasket ham og så går vi ud i stuen så hun kan bade i fred. Hun siger dog at hun er ligeglad, vi kan bare få gjort det hele derude. Hun går i bad, men lader være med at trække badeforhænget for så vi kan snakke i mens. Ind af døren kommer min svigermor og ser sin datter gå i bad foran foran mig, og straks udbryder hun at jeg fandme er for meget og at jeg burde meldes for pædofili når jeg nu står og glor på et nøgent barn! (har hele tiden kigget på min søn for at hun ikke skulle føle at jeg kiggede på hende, har meget svært ved at se andre nøgen, så der er altså hold i det) prøvede at forklare svigermor situationen, men hun er hverken til at hugge eller stikke i.

Sidder nu og er vildt ked af det - ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.

Har jeg gjort noget forkert? - Synes i også det er pædofili?

For det første er det hende der vælger ikke at have forhænget for og gå i bad imens du er der.

Og for det andet er hun 16år gammel og over den seksuelle lavalder. Så tag det helt roligt, det at kigge på et nøgent menneske og bliver forlegen el. opstemt er da normalt. Havde det været børn var det noget andet. Er ked af du har oplevet sådan en grim omgang, det gør ondt og er bare ikke ok.

Knus og ro på, pus din bedre halvdel på koen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.