D. 11/11-11 - nogen som er blevet gift?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

Ka+Ma=Be

Camulla skriver:

Det var sådan et "vi-har-lige-købt-hus-lad-os-gifte-os-bryllup" 

Jeg fik det at vide i lørdags, men kun hendes familie var inviteret - det var på rådhuset og som hun selv siger: vi gifter os i kirken, når vi bliver voksne nok til det  

Haha sådan skal det være Jeg kunne godt tænke mig at gøre noget i samme stil Har dog nogle veninder der vil blive mobsede, hvis jeg ikke fortæller dem at jeg skal giftes (eller inviterer dem for den sags skyld)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

SWTU

Ikke gift, men tilgængelig MOR wuhu..

Anmeld

11. november 2011

-Sigrid-

Katte87 skriver:

Hehe det er helt ok Off-topic skal der også til engang imellem

Ja nemlig, ellers ville debatterne herind blive grov korte

Anmeld

11. november 2011

Ka+Ma=Be

SWTU skriver:

Ikke gift, men tilgængelig MOR wuhu..

Eeeej hvor dejligt! STORT tillykke!  Det er sådan en blæret fødselsdagsdato

Anmeld

11. november 2011

Ka+Ma=Be

-Sigrid- skriver:

Ja nemlig, ellers ville debatterne herind blive grov korte

Det jo det! hehe. Og jeg sidder alligevel og røvkeder mig Det er ikke sådan, når man har en lille en sovende inde ved siden af

Anmeld

11. november 2011

-Sigrid-

Katte87 skriver:

Det jo det! hehe. Og jeg sidder alligevel og røvkeder mig Det er ikke sådan, når man har en lille en sovende inde ved siden af

Jeg troede at mor skulle sove når baby sov, eller er det bare noget sove-firmaer har bildt mig ind?

Anmeld

11. november 2011

Darling<3

Ingen brylluper eller børn hos mig idg - men vil blot sige at du har stadig chancen for en speciel dato i år 13-12-11

Min moster har fødselsdag den 12-12 og det samme har hendes søn

Anmeld

11. november 2011

Ka+Ma=Be

-Sigrid- skriver:

Jeg troede at mor skulle sove når baby sov, eller er det bare noget sove-firmaer har bildt mig ind?

Haha!
Jeg tror behovet er meget forskelligt jeg kan heldigvis lokke Benjamin til at sove ok længe - så selv med afbrudt søvn er jeg egentlig rimelig frisk i løbet af dagen Hvilket er super dejligt.

Anmeld

11. november 2011

Ka+Ma=Be

Honey<3 skriver:

Ingen brylluper eller børn hos mig idg - men vil blot sige at du har stadig chancen for en speciel dato i år 13-12-11

Min moster har fødselsdag den 12-12 og det samme har hendes søn

Ahh det er selvfølgelig rigtig nok Der er mange sjove talkombinationer i de her år

Anmeld

11. november 2011

-Sigrid-

Katte87 skriver:

Haha!
Jeg tror behovet er meget forskelligt jeg kan heldigvis lokke Benjamin til at sove ok længe - så selv med afbrudt søvn er jeg egentlig rimelig frisk i løbet af dagen Hvilket er super dejligt.

Uh, hvad med at du lærer mig det trick om 2 måneder så jeg har ekstremt overskud?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.