D. 11/11-11 - nogen som er blevet gift?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

Ka+Ma=Be

Nicolinesmor170510 skriver:

Mig og min eks kunne have haft 8 års dag igår.. - Vi gik fra hinanden i marts i år.. Vi ser dog stadig lidt hinanden. (har lidt svært ved at slippe hinanden, helt. )

Havde vi været sammen nu, ville vi være blevet gift igår, d. 11.11-11, som sagt, på vores 8 års dag..

Men ellers, ja så var det bare en ganske almindelig fredag for mig..

Det var ellers også noget af en mærkedag!  Synes det er romantisk at blive gift på sin årsdag, så det kan jeg godt forstå, hvis i var blevet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

hende-nanna

Katte87 skriver:

SEJT hehe. Det er helt utroligt så mange der har født i går! 

Tror såmænd ikke det er så mange flere end som andre dage, du hører bare om flere fordi det er sådan en speciel dato :-)

Anmeld

12. november 2011

Ka+Ma=Be

nannafrederiksen skriver:

Tror såmænd ikke det er så mange flere end som andre dage, du hører bare om flere fordi det er sådan en speciel dato :-)

Jah, det har du egentlig nok ret i   hehe. Jeg er nok bare blændet af, at jeg kender en som fødte i går  

Anmeld

12. november 2011

DK

Katte87 skriver:

Så havde i da gjort det! hehe.

Her hjemme bliver jeg heller ikke taget helt seriøst, når jeg taler bryllup 

Njar... ja måske? Det er fordi at jeg altid altid altid har sagt at jeg aldrig vil giftes og at han lige så godt kan lade være med at spørge for jeg skal ikke være en kone.

Såå derfor måske han blev lidt overrasket at jeg sådan lige spurgte ud af det blå, he he... Det var heller ikke min plan, men læste noget om det i en nyhedsapp mens han lavede mad og så kom det bare lige ud... he he

Anmeld

12. november 2011

Ka+Ma=Be

DK skriver:

Njar... ja måske? Det er fordi at jeg altid altid altid har sagt at jeg aldrig vil giftes og at han lige så godt kan lade være med at spørge for jeg skal ikke være en kone.

Såå derfor måske han blev lidt overrasket at jeg sådan lige spurgte ud af det blå, he he... Det var heller ikke min plan, men læste noget om det i en nyhedsapp mens han lavede mad og så kom det bare lige ud... he he

Ahh på den måde! Ja, så er situationen selvfølgelig en anden  

Min kærete ved godt at jeg SÅ gerne vil giftes Så han ved også, at jeg er klar, når han er

Anmeld

12. november 2011

DK

Hvis vi SKULLE giftes, så tror jeg også at min kæreste er kirke-brudekjole-slør-romantik typen, og ikke kun rådhuset. Så vil han vist have hele pakken.

Anmeld

12. november 2011

Ka+Ma=Be

DK skriver:

Hvis vi SKULLE giftes, så tror jeg også at min kæreste er kirke-brudekjole-slør-romantik typen, og ikke kun rådhuset. Så vil han vist have hele pakken.

Puh, det er slet ikke mig Jeg vil gerne på rådhuset! Men det er da lidt hyggeligt med en mand, der gerne vil alt sådan noget Er han så ok med at du ikke vil giftes? Eller betyder det ikke så meget for ham?

Anmeld

12. november 2011

DK

Katte87 skriver:

Puh, det er slet ikke mig Jeg vil gerne på rådhuset! Men det er da lidt hyggeligt med en mand, der gerne vil alt sådan noget Er han så ok med at du ikke vil giftes? Eller betyder det ikke så meget for ham?

Altså han er jo en mand, så det har aldrig været hans "lillepige drøm" at skulle giftes. Mere sådan en "jeg skal giftes for det "skal" man jo"-agtigt.

I dag er han helt med på at vi ikke skal giftes. Der er ingen af vores venner der er begyndt at blive gift endnu sådan rigtigt. Måske han bliver mere giftelysten når vi skal til en masse bryllupper engang?

Vi har været kærester i snart 6 år, meen... ej. Jeg tror aldrig han frier. Har jo sagt at jeg ikke vil. Så det bliver nok mig der må, hvis altså det engang skal ske... og så er jeg ikke engang sikker på at han siger ja, fordi han vil mene at det er han der skal 

CIRKUS!

Anmeld

12. november 2011

Ka+Ma=Be

DK skriver:

Altså han er jo en mand, så det har aldrig været hans "lillepige drøm" at skulle giftes. Mere sådan en "jeg skal giftes for det "skal" man jo"-agtigt.

I dag er han helt med på at vi ikke skal giftes. Der er ingen af vores venner der er begyndt at blive gift endnu sådan rigtigt. Måske han bliver mere giftelysten når vi skal til en masse bryllupper engang?

Vi har været kærester i snart 6 år, meen... ej. Jeg tror aldrig han frier. Har jo sagt at jeg ikke vil. Så det bliver nok mig der må, hvis altså det engang skal ske... og så er jeg ikke engang sikker på at han siger ja, fordi han vil mene at det er han der skal 

CIRKUS!

Lillepigedrøm! hihi!

Men ja, det giver nok meget god mening Sådan tror jeg flere mænd har det. "skal det gøres, skal det også gøres ordentligt!"-agtigt.

Haha ja, her hjemme er vi også af opfattelsen, at det er manden som frier! Og hvis du ikke vil, ja så bliver det nok svært for ham at spørge!  

Anmeld

13. november 2011

Sofia

DK skriver:

Jeg spurgte kæresten sidste fredag mens han lavede aftensmad: hvaa skal vi gifte os på fredag?

Men han grinede bare og tog det vist ikke seriøst. Ved så måske heller ikke lige hvad jeg havde gjort hvis han havde sagt ja

Det må blive den 12-12-12 istedet og jeg skal SÅ MEGET med til det bryllup. JA TAK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.