Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sofia skriver: Det må blive den 12-12-12 istedet og jeg skal SÅ MEGET med til det bryllup. JA TAK
Det må blive den 12-12-12 istedet og jeg skal SÅ MEGET med til det bryllup. JA TAK
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Katte87 skriver: Er der nogen som er blevet gift i dag? Jeg synes det ville være en fed bryllupsdag at have! Manden var ikke helt enig Der har også været total run på, på rådhuset! hehe Jeg er ikke blevet gift Og har da heller ikke haft nogen særlig dag eller noget. Men jeg kender en som har født! Det må man sige, er en fødselsdag man kan huske!
Er der nogen som er blevet gift i dag? Jeg synes det ville være en fed bryllupsdag at have! Manden var ikke helt enig Der har også været total run på, på rådhuset! hehe
Jeg er ikke blevet gift Og har da heller ikke haft nogen særlig dag eller noget. Men jeg kender en som har født! Det må man sige, er en fødselsdag man kan huske!
Her troede vi at vi skulle giftes 07.07.07, men vi var bare for sent ude, så vi måtte tage 06.07.07 i stedet.Men det var også ok
KærligstSussie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128