D. 11/11-11 - nogen som er blevet gift?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

Ka+Ma=Be

Muffin skriver:

Min faldt på knæ idag, så jeg har fået en fiiin ring  En dato man kan huske.. Hihi

Neeeeej, hvor tarveligt eller... DEJLGT! hehe

Stort stort tillykke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

SjeBets

Katte87 skriver:

Hvis bare man kunne have den holdning! hehe. 

Jeg vil bare rigtig gerne giftes! Og gerne snart!  

hehe ... vi er jo forskellige, det siger mig ikke alverden. men manden har da friet et par gange, så overvejet om jeg skal sige ja næste gang også for det fornuftige i det, men det bliver aldrig et stort kirkebryllup med 100 gæster og bordkort ... never ever

Anmeld

11. november 2011

Happiness

Katte87 skriver:

Haha præcis min tanke!  

Ahh jamen så kan det da nås endnu! Men ja, så er det selvfølgelig et spørgsmål om økonomi, hvis man gerne vil have kirke, fest og det hele

Vi har årsdag i januar! Så der er løbet nok snart kørt hehe. Selvom at vi godt nok "bare" skal forbi rådhuset

Ja han kan nå det endnu. Så håber jeg for dig at han snubler meget snart

Regner med vi gifter os som en surprise til næste barns dåb Så det ikke kun skal omhandle os. Er ingen af os glade for...

Anmeld

11. november 2011

Ka+Ma=Be

SjeBets skriver:

hehe ... vi er jo forskellige, det siger mig ikke alverden. men manden har da friet et par gange, så overvejet om jeg skal sige ja næste gang også for det fornuftige i det, men det bliver aldrig et stort kirkebryllup med 100 gæster og bordkort ... never ever

Hehe og så har du ovenikøbet sådan en mand

Jeg skal heller ikke have kirkebryllup og stor fest Det er ikke det, det handler om for mig. Og så er jeg ateist og ikke medlem af folkekirken anyway

Anmeld

11. november 2011

Ka+Ma=Be

Happiness skriver:

Ja han kan nå det endnu. Så håber jeg for dig at han snubler meget snart

Regner med vi gifter os som en surprise til næste barns dåb Så det ikke kun skal omhandle os. Er ingen af os glade for...

Ahh fin ide! Jeg er heller ikke til alt det med at være i centrum Og så slår man to fluer med et smæk.

Dét håber jeg sandelig også han gør!  

Anmeld

11. november 2011

Lone Jakobsen

nope.... men er gift på valentinsdag og den er også nem at huske for manden især fordi det også er årsdagen for vores første møde

Anmeld

11. november 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Er der nogen som er blevet gift i dag?
Jeg synes det ville være en fed bryllupsdag at have! Manden var ikke helt enig  Der har også været total run på, på rådhuset! hehe

Jeg er ikke blevet gift Og har da heller ikke haft nogen særlig dag eller noget. Men jeg kender en som har født! Det må man sige, er en fødselsdag man kan huske!  

Hehe... ved at der er blevet viet 14 par i Skanderborg idag... 

Anmeld

11. november 2011

Ka+Ma=Be

Lone Jakobsen skriver:

nope.... men er gift på valentinsdag og den er også nem at huske for manden især fordi det også er årsdagen for vores første møde

Ja, den burde ligge lige til højrebenet hehe. Jeg synes det er en super ide at blive gift på sin årsdag! Det ville jeg også gerne.

Anmeld

11. november 2011

-Sigrid-

Katte87 skriver:

Hvorfor var du på fødegangen?

Det må da være en fed dag at have fødselsdag hehe. Så kan folk da i hvert fald ikke glemme én!

Plukveer, mavesmerter og meget opkast, så jeg kom ind til opsyn

Nej nemlig Der var 2 på en gang som kom ind og var virkelig langt i forløbet  - de havde s*u travlt

Anmeld

11. november 2011

Ka+Ma=Be

Hehe... ved at der er blevet viet 14 par i Skanderborg idag... 

14? Det er jo hverdag i København  hehe. Her blev der idag viet 163 par! Ret vildt alligevel! Der må have været stor fest på rådhuspladsen  

http://www.bt.dk/danmark/den-11.11.11-saetter-rekord-i-bryllupper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.