D. 11/11-11 - nogen som er blevet gift?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

14? Det er jo hverdag i København  hehe. Her blev der idag viet 163 par! Ret vildt alligevel! Der må have været stor fest på rådhuspladsen  

http://www.bt.dk/danmark/den-11.11.11-saetter-rekord-i-bryllupper

Amen det er jo vildt... 163.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Ka+Ma=Be

-Sigrid- skriver:

Plukveer, mavesmerter og meget opkast, så jeg kom ind til opsyn

Nej nemlig Der var 2 på en gang som kom ind og var virkelig langt i forløbet  - de havde s*u travlt

Ahh, pudsigt, det oplevede jeg også på det punkt i graviditeten (uge 28/29) dog uden opkast. Håber alt er ok?

Ihh spændende Det er også noget af en oplevelse at se sådan nogle kvinder, når man er gravid! hehe

Anmeld

11. november 2011

lukasmor

Katte87 skriver:

Er der nogen som er blevet gift i dag?
Jeg synes det ville være en fed bryllupsdag at have! Manden var ikke helt enig  Der har også været total run på, på rådhuset! hehe

Jeg er ikke blevet gift Og har da heller ikke haft nogen særlig dag eller noget. Men jeg kender en som har født! Det må man sige, er en fødselsdag man kan huske!  

Du kan nå det til næste år d. 12/12-12
Og ja, jeg kender en som er blevet gift

Hvor er det sjovt at blive født på denne dag. Det var ikke tifældigvis kl.11.11?

Anmeld

11. november 2011

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Amen det er jo vildt... 163.... 

hehe

Anmeld

11. november 2011

Ka+Ma=Be

Lukasmor skriver:

Du kan nå det til næste år d. 12/12-12
Og ja, jeg kender en som er blevet gift

Hvor er det sjovt at blive født på denne dag. Det var ikke tifældigvis kl.11.11?

Ja det er rigtigt nok! Men det er ikke lige så sejt som 111111 hehe

Nej det var det dog ikke Det havde ellers været total blær.

Anmeld

11. november 2011

lukasmor

Katte87 skriver:

Ja det er rigtigt nok! Men det er ikke lige så sejt som 111111 hehe

Nej det var det dog ikke Det havde ellers været total blær.

nej det har du ret i

Anmeld

11. november 2011

henh01

Kender ikke nogen der er blevet viet. Men hold op hvor må det være personligt at være nr 163 der bliver viet på samme rådhus samme dag..

Til gengæld lå jeg sidste år med veer på dette tidspunkt og håbede kun at han ville blive inde til efter midnat - 12/11-10

Anmeld

11. november 2011

Ka+Ma=Be

henh01 skriver:

Kender ikke nogen der er blevet viet. Men hold op hvor må det være personligt at være nr 163 der bliver viet på samme rådhus samme dag..

Til gengæld lå jeg sidste år med veer på dette tidspunkt og håbede kun at han ville blive inde til efter midnat - 12/11-10

Nej det er selvfølgelig rigtigt Men der må også være en lidt sjov stemning tænker jeg

Blev han så inde? Det havde ellers også været en fed fødselsdag hehe

Anmeld

11. november 2011

Lone Jakobsen

Katte87 skriver:

Ja, den burde ligge lige til højrebenet hehe. Jeg synes det er en super ide at blive gift på sin årsdag! Det ville jeg også gerne.

i bund og grund synes jeg det var lidt plat, men da vores første date tilfældigvis blev på valentinsdag, ja så blev det lidt romantisk at blive gift den dag også

Anmeld

11. november 2011

-Sigrid-

Katte87 skriver:

Ahh, pudsigt, det oplevede jeg også på det punkt i graviditeten (uge 28/29) dog uden opkast. Håber alt er ok?

Ihh spændende Det er også noget af en oplevelse at se sådan nogle kvinder, når man er gravid! hehe

De fandt ikke ud af hvad det var, men har fået noget til mavesyren, og det hjælper, og alle blodprøver var fine 

Ja, det var ret fedt, og der om også en lille pige som var blevet storesøster 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.