D. 11/11-11 - nogen som er blevet gift?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

Darling<3

Katte87 skriver:

Ahh det er selvfølgelig rigtig nok Der er mange sjove talkombinationer i de her år

Jeg ramte en sjov en da jeg blev 17?? Kan sku ikke regne lige nu, høhø... Men den hed ihvertfald 02-03-04 Er dog født i 88

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Ka+Ma=Be

Uh, hvad med at du lærer mig det trick om 2 måneder så jeg har ekstremt overskud?

Hehe det må jeg prøve på Jeg tror i bund og grund det er fordi, at jeg er hammer hammer stædig hehe. Jeg har gjort det samme med mine forældres hund. Den var vant til at stå op kl 6 om morgenen, hvor den begyndte at hoppe rundt på en, fordi den ville ud og gå. Efter en uge med mig, var det slut! hihi

Ej tænk at det snart er januar! Jeg følger lidt med i jeres terminsgruppe, da min veninde er der inde hehe. Det er SÅ spændende! 

Anmeld

12. november 2011

-Sigrid-

Katte87 skriver:

Hehe det må jeg prøve på Jeg tror i bund og grund det er fordi, at jeg er hammer hammer stædig hehe. Jeg har gjort det samme med mine forældres hund. Den var vant til at stå op kl 6 om morgenen, hvor den begyndte at hoppe rundt på en, fordi den ville ud og gå. Efter en uge med mig, var det slut! hihi

Ej tænk at det snart er januar! Jeg følger lidt med i jeres terminsgruppe, da min veninde er der inde hehe. Det er SÅ spændende! 

Haha jeg tror du har ret, hund/baby - kartoffel/kartoffel Jeg har lært min hund sit og rul rundt på et par uger... Mon den virker på Krøllen også 

Ja, det er lige om snart - og VILD spændende... Krøllen sparker og giver mig ret

Godnat, kæresten har kommanderet mig i seng 

Anmeld

12. november 2011

Ka+Ma=Be

-Sigrid- skriver:

Haha jeg tror du har ret, hund/baby - kartoffel/kartoffel Jeg har lært min hund sit og rul rundt på et par uger... Mon den virker på Krøllen også 

Ja, det er lige om snart - og VILD spændende... Krøllen sparker og giver mig ret

Godnat, kæresten har kommanderet mig i seng 

Haha! Det kunne være yndigt. Tror dog folk vil glo noget hvis man siger "RUL RUNDT" til sin baby

Puuh, jeg burde også gå i seng  Men ved jo at blypper vågner any minute, så kan lige så godt vente hehe.

Nat nat 

Anmeld

12. november 2011

Hasselnødden

Katte87 skriver:

Er der nogen som er blevet gift i dag?
Jeg synes det ville være en fed bryllupsdag at have! Manden var ikke helt enig  Der har også været total run på, på rådhuset! hehe

Jeg er ikke blevet gift Og har da heller ikke haft nogen særlig dag eller noget. Men jeg kender en som har født! Det må man sige, er en fødselsdag man kan huske!  

Jeg blev gift den 2. juni 2010 så nej, men blev tante idag  Det er da lidt cool med sådan en dato.

Anmeld

12. november 2011

kirsti

Den lokale radiostation fyldte 25 år igår 11.11.11 så de var gået sammen med babysam så alle der fødte 11.11.11 på nykøbing f sygehus fik gaver fra babysam til en værdi af 3000kr så kan man snakke om en 'tillykke med den lille ny' der vil noget

Anmeld

12. november 2011

Ka+Ma=Be

Hasselnødden skriver:

Jeg blev gift den 2. juni 2010 så nej, men blev tante idag  Det er da lidt cool med sådan en dato.

Ja det er da bestemt også stort! Tillykke med det! 

Anmeld

12. november 2011

Ka+Ma=Be

kirsti skriver:

Den lokale radiostation fyldte 25 år igår 11.11.11 så de var gået sammen med babysam så alle der fødte 11.11.11 på nykøbing f sygehus fik gaver fra babysam til en værdi af 3000kr så kan man snakke om en 'tillykke med den lille ny' der vil noget

Hold da op, det må jeg nok sige!  Så gad man godt lige ha været fødende, hva! hehe

Anmeld

12. november 2011

Benjamins'mor

Er ikke blevet gift og har heller ikke født noget barn.

Men off-topic så er min lillebror født 04-05-06

Anmeld

12. november 2011

Ka+Ma=Be

Benjamins'mor skriver:

Er ikke blevet gift og har heller ikke født noget barn.

Men off-topic så er min lillebror født 04-05-06

Det er ikke helt off-topic! (i hvert fald ikke sammenlignet med meget af det andet i denne tråd )

Men sej dato at have fødselsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.