Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogen som er blevet gift i dag? Jeg synes det ville være en fed bryllupsdag at have! Manden var ikke helt enig Der har også været total run på, på rådhuset! hehe
Jeg er ikke blevet gift Og har da heller ikke haft nogen særlig dag eller noget. Men jeg kender en som har født! Det må man sige, er en fødselsdag man kan huske!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er heller ikke blevet gift Kæresten mangler ligesom at få beskidte knæ Men ja! Det er da en dato som man ikke liiiige glemmer
Nope ... men måske næste år ... hvis jeg gider det bryllupsræs
Happiness skriver: Er heller ikke blevet gift Kæresten mangler ligesom at få beskidte knæ Men ja! Det er da en dato som man ikke liiiige glemmer
Ihh det er for dårligt med de mandfolk! Her går man og laver børn til dem hehe
Har sagt til manden, at jeg ønsker at blive gift på vores årsdag! Så må vi se hvor meget han tænker over den! hehe
SjeBets skriver: Nope ... men måske næste år ... hvis jeg gider det bryllupsræs
Hvis bare man kunne have den holdning! hehe.
Jeg vil bare rigtig gerne giftes! Og gerne snart!
Katte87 skriver: Ihh det er for dårligt med de mandfolk! Her går man og laver børn til dem hehe Har sagt til manden, at jeg ønsker at blive gift på vores årsdag! Så må vi se hvor meget han tænker over den! hehe
Vi talte også om at blive gift på vores årsdag. MEN næste gang det er en lørdag, ja - det er næste sommer! Og han har endnu ikke lagt sig! Så det sker nok ikke Og økonomien skal også være der
Men JA vi laver dem SMUKKE og LÆKRE unger, og hvad er takken!!!
Jeg er ikke, men var på fødegangen i formiddags, og der var også travlt
Min faldt på knæ idag, så jeg har fået en fiiin ring En dato man kan huske.. Hihi
Happiness skriver: Vi talte også om at blive gift på vores årsdag. MEN næste gang det er en lørdag, ja - det er næste sommer! Og han har endnu ikke lagt sig! Så det sker nok ikke Og økonomien skal også være der Men JA vi laver dem SMUKKE og LÆKRE unger, og hvad er takken!!!
Haha præcis min tanke!
Ahh jamen så kan det da nås endnu! Men ja, så er det selvfølgelig et spørgsmål om økonomi, hvis man gerne vil have kirke, fest og det hele
Vi har årsdag i januar! Så der er løbet nok snart kørt hehe. Selvom at vi godt nok "bare" skal forbi rådhuset
-Sigrid- skriver: Jeg er ikke, men var på fødegangen i formiddags, og der var også travlt
Hvorfor var du på fødegangen?
Det må da være en fed dag at have fødselsdag hehe. Så kan folk da i hvert fald ikke glemme én!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128