D. 11/11-11 - nogen som er blevet gift?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

2babygirls

Katte87 skriver:

Er der nogen som er blevet gift i dag?
Jeg synes det ville være en fed bryllupsdag at have! Manden var ikke helt enig  Der har også været total run på, på rådhuset! hehe

Jeg er ikke blevet gift Og har da heller ikke haft nogen særlig dag eller noget. Men jeg kender en som har født! Det må man sige, er en fødselsdag man kan huske!  

Min veninde blev gift igår... De ville have gjort det, den 10.10.10, men der fødte hun en lækker dreng, så det blev i år i stedet for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

Benjamins'mor

Katte87 skriver:

Det er ikke helt off-topic! (i hvert fald ikke sammenlignet med meget af det andet i denne tråd )

Men sej dato at have fødselsdag

Hehe nej okay. Ja det er det da.

Men der er jo nogle datoer endnu :

13-12-11 og 11-12-13 og 10-11-12

Anmeld

12. november 2011

-Sigrid-

Katte87 skriver:

Haha! Det kunne være yndigt. Tror dog folk vil glo noget hvis man siger "RUL RUNDT" til sin baby

Puuh, jeg burde også gå i seng  Men ved jo at blypper vågner any minute, så kan lige så godt vente hehe.

Nat nat 

Ja, kunne godt være der kom en sagsbehandler ind over så 

Det er da altid noget der er lidt rutine i det

Anmeld

12. november 2011

Zafir

På Københavns Rådhus bliver der på datoen 11.11.11 viet 163 par. Til sammenligning blev der den 10.10.10 viet 54 par, mens der på en normal fredag kun bliver viet op til 16 par.

Hos Københavns Kommune har man ydet en ekstra indsats for at gøre opmærksom på dagen og pyntet rådhuset op med blomster. Normalt tillader man kun 16 vielser om dagen, men det loft er blevet sløjfet i dagens anledning.

- Vi vil gerne imødekomme det moderne storbymenneske, der vil gøre tingene på en anderledes måde, så vielsen ikke bare bliver en ren administrativ handling, siger Carsten Johnsen, kommunikationschef i Københavns Borgerservice.

HAHAHA... På en anderledes måde Anderledes end de andre 162 mennesker, der blev viet samtidig  

Anmeld

12. november 2011

DK

Jeg spurgte kæresten sidste fredag mens han lavede aftensmad: hvaa skal vi gifte os på fredag?

Men han grinede bare og tog det vist ikke seriøst. Ved så måske heller ikke lige hvad jeg havde gjort hvis han havde sagt ja

Anmeld

12. november 2011

Ka+Ma=Be

Zafir skriver:

HAHAHA... På en anderledes måde Anderledes end de andre 162 mennesker, der blev viet samtidig  

Ja, det kan man jo så undre sig lidt over!  hehe

Anmeld

12. november 2011

Ka+Ma=Be

DK skriver:

Jeg spurgte kæresten sidste fredag mens han lavede aftensmad: hvaa skal vi gifte os på fredag?

Men han grinede bare og tog det vist ikke seriøst. Ved så måske heller ikke lige hvad jeg havde gjort hvis han havde sagt ja

Så havde i da gjort det! hehe.

Her hjemme bliver jeg heller ikke taget helt seriøst, når jeg taler bryllup 

Anmeld

12. november 2011

hende-nanna

Jeg kender ingen der blev gift, men kender en der fødte i går :-)
Så en dato man da altid kan huske

Jeg fik dog fri kl. 11.11 i går, så det var rent 11-taller :-D
Og så har jeg en fætter som blev 6 år, den 06/06-06 

Anmeld

12. november 2011

Bare mig..

Katte87 skriver:

Er der nogen som er blevet gift i dag?
Jeg synes det ville være en fed bryllupsdag at have! Manden var ikke helt enig  Der har også været total run på, på rådhuset! hehe

Jeg er ikke blevet gift Og har da heller ikke haft nogen særlig dag eller noget. Men jeg kender en som har født! Det må man sige, er en fødselsdag man kan huske!  

Mig og min eks kunne have haft 8 års dag igår.. - Vi gik fra hinanden i marts i år.. Vi ser dog stadig lidt hinanden. (har lidt svært ved at slippe hinanden, helt. )

Havde vi været sammen nu, ville vi være blevet gift igår, d. 11.11-11, som sagt, på vores 8 års dag..

Men ellers, ja så var det bare en ganske almindelig fredag for mig..

Anmeld

12. november 2011

Ka+Ma=Be

nannafrederiksen skriver:

Jeg kender ingen der blev gift, men kender en der fødte i går :-)
Så en dato man da altid kan huske

Jeg fik dog fri kl. 11.11 i går, så det var rent 11-taller :-D
Og så har jeg en fætter som blev 6 år, den 06/06-06 

SEJT hehe. Det er helt utroligt så mange der har født i går! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.