Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Katte87 skriver: Er der nogen som er blevet gift i dag? Jeg synes det ville være en fed bryllupsdag at have! Manden var ikke helt enig Der har også været total run på, på rådhuset! hehe Jeg er ikke blevet gift Og har da heller ikke haft nogen særlig dag eller noget. Men jeg kender en som har født! Det må man sige, er en fødselsdag man kan huske!
Er der nogen som er blevet gift i dag? Jeg synes det ville være en fed bryllupsdag at have! Manden var ikke helt enig Der har også været total run på, på rådhuset! hehe
Jeg er ikke blevet gift Og har da heller ikke haft nogen særlig dag eller noget. Men jeg kender en som har født! Det må man sige, er en fødselsdag man kan huske!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Katte87 skriver: Det er ikke helt off-topic! (i hvert fald ikke sammenlignet med meget af det andet i denne tråd ) Men sej dato at have fødselsdag
Det er ikke helt off-topic! (i hvert fald ikke sammenlignet med meget af det andet i denne tråd )
Men sej dato at have fødselsdag
Katte87 skriver: Haha! Det kunne være yndigt. Tror dog folk vil glo noget hvis man siger "RUL RUNDT" til sin baby Puuh, jeg burde også gå i seng Men ved jo at blypper vågner any minute, så kan lige så godt vente hehe. Nat nat
Haha! Det kunne være yndigt. Tror dog folk vil glo noget hvis man siger "RUL RUNDT" til sin baby
Puuh, jeg burde også gå i seng Men ved jo at blypper vågner any minute, så kan lige så godt vente hehe.
Nat nat
Ja, kunne godt være der kom en sagsbehandler ind over så
Det er da altid noget der er lidt rutine i det
På Københavns Rådhus bliver der på datoen 11.11.11 viet 163 par. Til sammenligning blev der den 10.10.10 viet 54 par, mens der på en normal fredag kun bliver viet op til 16 par. Hos Københavns Kommune har man ydet en ekstra indsats for at gøre opmærksom på dagen og pyntet rådhuset op med blomster. Normalt tillader man kun 16 vielser om dagen, men det loft er blevet sløjfet i dagens anledning. - Vi vil gerne imødekomme det moderne storbymenneske, der vil gøre tingene på en anderledes måde, så vielsen ikke bare bliver en ren administrativ handling, siger Carsten Johnsen, kommunikationschef i Københavns Borgerservice.
På Københavns Rådhus bliver der på datoen 11.11.11 viet 163 par. Til sammenligning blev der den 10.10.10 viet 54 par, mens der på en normal fredag kun bliver viet op til 16 par.
Hos Københavns Kommune har man ydet en ekstra indsats for at gøre opmærksom på dagen og pyntet rådhuset op med blomster. Normalt tillader man kun 16 vielser om dagen, men det loft er blevet sløjfet i dagens anledning.
- Vi vil gerne imødekomme det moderne storbymenneske, der vil gøre tingene på en anderledes måde, så vielsen ikke bare bliver en ren administrativ handling, siger Carsten Johnsen, kommunikationschef i Københavns Borgerservice.
HAHAHA... På en anderledes måde Anderledes end de andre 162 mennesker, der blev viet samtidig
Jeg spurgte kæresten sidste fredag mens han lavede aftensmad: hvaa skal vi gifte os på fredag?
Men han grinede bare og tog det vist ikke seriøst. Ved så måske heller ikke lige hvad jeg havde gjort hvis han havde sagt ja
Zafir skriver: HAHAHA... På en anderledes måde Anderledes end de andre 162 mennesker, der blev viet samtidig
Ja, det kan man jo så undre sig lidt over! hehe
DK skriver: Jeg spurgte kæresten sidste fredag mens han lavede aftensmad: hvaa skal vi gifte os på fredag? Men han grinede bare og tog det vist ikke seriøst. Ved så måske heller ikke lige hvad jeg havde gjort hvis han havde sagt ja
Så havde i da gjort det! hehe.
Her hjemme bliver jeg heller ikke taget helt seriøst, når jeg taler bryllup
Jeg kender ingen der blev gift, men kender en der fødte i går :-)Så en dato man da altid kan huske
Jeg fik dog fri kl. 11.11 i går, så det var rent 11-taller :-DOg så har jeg en fætter som blev 6 år, den 06/06-06
nannafrederiksen skriver: Jeg kender ingen der blev gift, men kender en der fødte i går :-)Så en dato man da altid kan huske Jeg fik dog fri kl. 11.11 i går, så det var rent 11-taller :-DOg så har jeg en fætter som blev 6 år, den 06/06-06
SEJT hehe. Det er helt utroligt så mange der har født i går!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128