isabellamor skriver:
hahaha... det er fanme sjovt
hahaa... laughing my ass off 
vi har ikke fået sat lister på i stuen og i gangen efter vi har fået lagt nyt gulv. for over et år siden.. der er heller ikke kommet sokler på efter der er kommet nye skabe op i køkkenet.. vi har en emhætte der ikke er sat til.. og en opvaskemaskine der heller ikke er sat til.. og der mangler hylder der skal sættes op osv osv...
ååhh jeg tør bare ikke sætte mig selv i gang fordi at jeg engang skulle sætte en knagerække op med boremaskine og rawplugs og det hele, og den kom seriøst til at sidde så skævt at det ikke kunne skjules selvom den var fyldt med jakker... total pinligt...
Hehe, ja det er så pinligt når man bare laver det helt forkert - så føler man sig virkelig som en kvinde og mændene nyder at mobbe med "kvinder og værktøj" 
Herhjemme mobber manden dog ikke så meget hvis jeg laver noget galt, for så skal jeg bare sige "hundehus" til ham, så klapper han i igen 
Men jeg kender desværre alt for godt dét med at man hurtigt går i stå med dét man var igang med at lave; vi malede også gangen da vi flyttede ind, men der var lige et hjørne over trappen som vi ikke kunne nå, da vi ikke havde en teleskopstang til malerrullen... og nu - 4 år efter har vi stadig ikke fået det gjort 
Tror bare det ender med at vi alligevel maler hele gangen igen, da en eller anden har sat sorte fingre på væggen - så højt oppe på væggen at jeg ikke kan nå, så jeg kan i hvert fald ikke få skylden 
Anmeld