Se lige hvor dygtige vi har været :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Wimmie

Nessie skriver:

Super flot køkken I har fået

Tak, det er så lækkert at vi endelig fik det gjort - nu kan vi komme lidt videre med alt andet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Wimmie

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja det er skønt..
Det kender jeg godt det der. hehe.. Nu har jeg så også gået sygemeldt i 3 uger uden løn og blev sat ned i timer lige pludselig så der var INTET at spare op af.. Siden september. Men i det nye år så skal der igen spares op. Eller nej, forhåbentlig skal de penge der kunne spares op bruges på baby.

Hehe, ja gid man var én af dem der bare var super dygtig til at spare op...det har jeg aldrig været 

Men jeg kan godt se at det er svært at spare op når man pludselig står med færre penge 

Anmeld

10. november 2011

Frk-Lotusblomst

Wimmie skriver:

Hehe, ja gid man var én af dem der bare var super dygtig til at spare op...det har jeg aldrig været 

Men jeg kan godt se at det er svært at spare op når man pludselig står med færre penge 

hehe, Jeg er ret god til at spare op..... og bruge dem ligeså hurtigt igen.. og den der opsparing jeg snakker om er altså ikke at råbe hurra for. Der er lige lidt over 20...

Men vi har valgt at bruge de penge vi havde hvorfor vi jo så også har eget hus og sprit ny bil o.s.v. Ikke for at prale, men altså for at sige at vi ikke kun har snollet pengene op.
Og hvor er det dejligt man kan se hvad pengene er gået til, eller at man har nogen fede minder, så pyt med at man ikke har en opsparing på 500000 (måske en overdrivelse)

Anmeld

10. november 2011

Mamalou

Wimmie skriver:

Ja, det er nemlig skønt at vi selv har kunnet gøre det hele - der er sørme noget at spare når bare man har tiden og overskuddet 

Men må da indrømme at det var hårdt, hver gang jeg havde malet en låge måtte jeg tage en pause pga. plukveer og rygsmerter...så det tog lang tid 

Det er heller ikke gravid-venlig arbejde  

Hvis ikke du havde vist før billedet, ville man tro det var et helt nyt køkken, der var kommet i. 

Anmeld

10. november 2011

twinboys

Wimmie skriver:

Vi har længe været lidt træt af vores mørke køkken fra 1980. Selvom det var meget velholdt, så var det trods alt over 30 år gammelt og ved at være slidt og trist at se på.

Så for 2 uger siden startede det store projekt; alle overskabene blev pillet ned, ny emhætte sat op, hele køkkenet; skabe, skuffer og låber blev malet hvide og der kom nye greb på 

Så nu skal vi bare lige have sat en stænkplade op bag kogepladen og et par hylder på væggen ved siden af emhætten (og ryddet op), og vupti! "Nyt" køkken for under 4.000 kr 

Og vi har selv lavet det hele 

Billede 1: Før

Billede 2.: Under

Billede 3: Nu

hvor er det blevet fint...

Anmeld

10. november 2011

Wimmie

twinboys skriver:

hvor er det blevet fint...

1000 tak 

Anmeld

10. november 2011

Wimmie

Mamalou skriver:

Det er heller ikke gravid-venlig arbejde  

Hvis ikke du havde vist før billedet, ville man tro det var et helt nyt køkken, der var kommet i. 

Nej, vi skulle aldrig have købt dét øko-maling - så havde jeg haft en undskyldning for at overlade det hele til manden, hehe... men så havde det nok også taget et uge eller to mere 

Anmeld

10. november 2011

Wimmie

Frk-Lotusblomst skriver:

hehe, Jeg er ret god til at spare op..... og bruge dem ligeså hurtigt igen.. og den der opsparing jeg snakker om er altså ikke at råbe hurra for. Der er lige lidt over 20...

Men vi har valgt at bruge de penge vi havde hvorfor vi jo så også har eget hus og sprit ny bil o.s.v. Ikke for at prale, men altså for at sige at vi ikke kun har snollet pengene op.
Og hvor er det dejligt man kan se hvad pengene er gået til, eller at man har nogen fede minder, så pyt med at man ikke har en opsparing på 500000 (måske en overdrivelse)

Ja, det er naturligvis super skønt når man virkelig får noget for de penge man sparer op i stedet for "bare" at fyre dem af på tant og fjas...og pludselig undre sig over hvor pengene blev af 

Anmeld

10. november 2011

Isabella_mor

Wimmie skriver:

Hehe, ja det er så pinligt når man bare laver det helt forkert - så føler man sig virkelig som en kvinde og mændene nyder at mobbe med "kvinder og værktøj" 

Herhjemme mobber manden dog ikke så meget hvis jeg laver noget galt, for så skal jeg bare sige "hundehus" til ham, så klapper han i igen 

Men jeg kender desværre alt for godt dét med at man hurtigt går i stå med dét man var igang med at lave; vi malede også gangen da vi flyttede ind, men der var lige et hjørne over trappen som vi ikke kunne nå, da vi ikke havde en teleskopstang til malerrullen... og nu - 4 år efter har vi stadig ikke fået det gjort 

Tror bare det ender med at vi alligevel maler hele gangen igen, da en eller anden har sat sorte fingre på væggen - så højt oppe på væggen at jeg ikke kan nå, så jeg kan i hvert fald ikke få skylden 

hahaha... elsker seriøst det med hundehuset.

Anmeld

10. november 2011

Frk-Lotusblomst

Wimmie skriver:

Ja, det er naturligvis super skønt når man virkelig får noget for de penge man sparer op i stedet for "bare" at fyre dem af på tant og fjas...og pludselig undre sig over hvor pengene blev af 

Lige nemlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.