Se lige hvor dygtige vi har været :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

K&S

Wimmie skriver:

Ja, gør det, hehe - det er ikke så slemt når man først lige kommer igang 

Hvis det er, så kan jeg anbefale www.promaling.dk 

Og jeg går jo stadig ledig, så har masser af tid

Er det økomaling? Var det egentlig dyrere end ellers?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Wimmie

rikkeregnbue skriver:

Jeg havde nok heller ikke gidet og ligge 40.000 i et hus der var til salg, haha  Men jeg ville slet ikke kunne nænne og flytte efter jeg havde lavet det om tror jeg  Synes det er vildt flot!

Ja, det er også lidt ærgeligt...men vi vil helst heller ikke flytte før til næste forår/sommer nu hvor baby snart kommer - men vi har også haft det til salg siden marts og kun 2 har været og kigge, så mon ikke vi bliver boende lidt endnu?

Det haster ikke at flytte, vi vil bare gerne tættere på familie og job, så det er mere et "luksus" for os.

Så indtil da kan vi nyde vores nye køkken 

Anmeld

10. november 2011

Wimmie

K&S skriver:

Og jeg går jo stadig ledig, så har masser af tid

Er det økomaling? Var det egentlig dyrere end ellers?

Ja, det er sådan noget miljø-vandbaseret maling; det er ikke dyrere end normalt - nu brugte vi siden fordi jeg gennem mit job får 40% på alle varer, men de kører også ofte tilbud derinde 

Anmeld

10. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Wimmie skriver:

Ja, det er også lidt ærgeligt...men vi vil helst heller ikke flytte før til næste forår/sommer nu hvor baby snart kommer - men vi har også haft det til salg siden marts og kun 2 har været og kigge, så mon ikke vi bliver boende lidt endnu?

Det haster ikke at flytte, vi vil bare gerne tættere på familie og job, så det er mere et "luksus" for os.

Så indtil da kan vi nyde vores nye køkken 

Kunne godt lyde som om i kommer til at blive boende lidt endnu  Men det er jo også fint nok når baby snart kommer.

Kan godt forstå det med tættere på familie osv. Jeg flyttede fra den ene ende af byen til den anden fordi jeg ville tættere på min mor  

Anmeld

10. november 2011

Wimmie

astridt skriver:

Ej hvor er det bare blevet flot -hvilken glans er den hvide maling? Vi har et køkken magen til og kunne da vildt godt tænke mig at gøre det samme her

Tak 

Jeg mener det var denne:  http://promaling.dk/beckers-elegant-aqua-lakmaling-blank-70-p-159.html  vi købte. Man kan få den i en højblank også, men vi valgte den der var en tand mere mat men stadig egnet til køkkener 

Anmeld

10. november 2011

K&S

Wimmie skriver:

Ja, det er sådan noget miljø-vandbaseret maling; det er ikke dyrere end normalt - nu brugte vi siden fordi jeg gennem mit job får 40% på alle varer, men de kører også ofte tilbud derinde 

Super!

Sleb I lågerne, inden I malede? Vores er jo ikke så gammelt (er fra IKEA) så det er nok ikke ubehandlet træ...

Gad vide om man overhovedet kan male dem så?

Anmeld

10. november 2011

Wimmie

rikkeregnbue skriver:

Kunne godt lyde som om i kommer til at blive boende lidt endnu  Men det er jo også fint nok når baby snart kommer.

Kan godt forstå det med tættere på familie osv. Jeg flyttede fra den ene ende af byen til den anden fordi jeg ville tættere på min mor  

Haha, ja ok - håber det var en større by så 

Men ja, det er ok at blive boende lidt endnu; det er et fint hus vi har og vi sidder ok i det økonomisk.

Anmeld

10. november 2011

Wimmie

K&S skriver:

Super!

Sleb I lågerne, inden I malede? Vores er jo ikke så gammelt (er fra IKEA) så det er nok ikke ubehandlet træ...

Gad vide om man overhovedet kan male dem så?

Vores låger er HTH og behandlede/lakerede... vi startede med at slibe dem, men vi fandt ud af at det slet ikke var nødvendigt så længe vi gav det grunder.

Anmeld

10. november 2011

Wimmie

michella80 skriver:

I skal da vidst lige besøge os!!! He he... Det ser skiii godt ud!

Tak skal du have 

Ja, det kunne egl. være jeg skulle gå i min (biologiske) fars fodspor og blive maler 

Starte en lille forretning...

Anmeld

10. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Wimmie skriver:

Haha, ja ok - håber det var en større by så 

Men ja, det er ok at blive boende lidt endnu; det er et fint hus vi har og vi sidder ok i det økonomisk.

Det lyder godt, så er det jo heller ikke et kæmpe problem at blive boende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.