Se lige hvor dygtige vi har været :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

K&S

Wimmie skriver:

Ja, det er helt vildt hvor meget lys og luft det giver at få de "tunge" og mørke skabe væk 

Og tak 

Jeg får jo helt lyst til at male vore eget køkken  meeeeen jeg tror ikke manden er enig

Har I malet med spray, pensel eller rulle?  Måske jeg kunne overtale manden  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Clisolka

Wauuuuuw hvor er det blevet flot, sikke en forandring det kan gøre 

Anmeld

10. november 2011

Wimmie

K&S skriver:

Jeg får jo helt lyst til at male vore eget køkken  meeeeen jeg tror ikke manden er enig

Har I malet med spray, pensel eller rulle?  Måske jeg kunne overtale manden  

Vi har malet med rulle - lidt svært i fyldningerne, men så havde vi sådan nogle "svampe" på håndtag som vi brugte.

Men det tog tid da vi havde købt sådan noget økø-maling så jeg også kunne være med til at male selvom jeg var gravid - det betød bare at det var lidt tyndere og tog længere tid om at tørre.

Anmeld

10. november 2011

Wimmie

Babymor2010 skriver:

Wauuuuuw hvor er det blevet flot, sikke en forandring det kan gøre 

Tak 

Og ja, det er en vild forandring - man glemmer næsten selv at det er samme køkken, hehe 

Anmeld

10. november 2011

K&S

Wimmie skriver:

Vi har malet med rulle - lidt svært i fyldningerne, men så havde vi sådan nogle "svampe" på håndtag som vi brugte.

Men det tog tid da vi havde købt sådan noget økø-maling så jeg også kunne være med til at male selvom jeg var gravid - det betød bare at det var lidt tyndere og tog længere tid om at tørre.

Tusind tak  jeg må vist liiiige bearbejde manden lidt

Anmeld

10. november 2011

Wimmie

rikkeregnbue skriver:

Ej hvor ærgeligt

Ja lidt faktisk 

Men det var også derfor vi selv lavede det og gjorde det så billigt, for vi ville jo gerne lave det om, men det kunne jo ikke betale sig at smide 40.000 kr efter et helt nyt hvis vi alligevel skulle sælge.

Og nu, selv hvis vi ikke får det solgt foreløbig, så har vi stadig et fint køkken at bruge 

Anmeld

10. november 2011

astridt

Ej hvor er det bare blevet flot -hvilken glans er den hvide maling? Vi har et køkken magen til og kunne da vildt godt tænke mig at gøre det samme her

Anmeld

10. november 2011

Wimmie

K&S skriver:

Tusind tak  jeg må vist liiiige bearbejde manden lidt

Ja, gør det, hehe - det er ikke så slemt når man først lige kommer igang 

Hvis det er, så kan jeg anbefale www.promaling.dk 

Anmeld

10. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Wimmie skriver:

Ja lidt faktisk 

Men det var også derfor vi selv lavede det og gjorde det så billigt, for vi ville jo gerne lave det om, men det kunne jo ikke betale sig at smide 40.000 kr efter et helt nyt hvis vi alligevel skulle sælge.

Og nu, selv hvis vi ikke får det solgt foreløbig, så har vi stadig et fint køkken at bruge 

Jeg havde nok heller ikke gidet og ligge 40.000 i et hus der var til salg, haha  Men jeg ville slet ikke kunne nænne og flytte efter jeg havde lavet det om tror jeg  Synes det er vildt flot!

Anmeld

10. november 2011

Barbamama

I skal da vidst lige besøge os!!! He he... Det ser skiii godt ud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.