oOhelene&larsOo skriver:
Ja okay så kan jeg godt forstå at i ikke rigtig tør og ligge nogle planer...
Jeg må indrømme at vi skal holde jul i Kolding og vi bor selv i Aalborg at jeg er ret "bange" for at føde før tid og det så ender med og være i Kolding vil jeg godt nok være ked af, har sagt til kæresten at han skal SATEME køre stærkt for at nå Aalborg inden jeg skal føde....
Det værste er bare at min far og hans kæreste de tager til thailand d. 28 december og kommer først hjem igen d. 28 Januar og jeg har har termin d. 19 Januar, så vil være lidt træt af at de fik deres vilje med at jeg enten får ham før tid så det passer med de stadig er herhjemme eller går over tid og venter til de er kommet hjem..
Er bare så gal over de vælger og tag til Thailand når jeg har termin og det er det første barnebarn min far skal have..
men han kan ikke se der er noget galt i det...
Men kan godt forstå at i valgt og få det gjort inden den lille kommer ud, ellers blev det nok aldrig gjort 

Ej, det var da heller ikke fair af din far
Kunne de ikke lige have ventet, når det nu er hans første barnebarn?
Min mor skulle have været på noget forretningsrejse til Tjekkiet i midten af december men har sagt at hun gerne vil slippe fordi hun ikke vil være i udlandet hvis jeg går i fødsel - det er da det mindste ens forældre kan gøre når vi nu skænker dem børnebørn som de kan forkæle 
Jeg skal føde i Odense og mine svigerforældre, som vi skal holde jul hos, bor i Hedensted, så jeg har også sagt at uanset hvad så kører vi altså til Odense - vil ikke føde i Vejle eller Horsens når det er OUH jeg er tilknyttet og har vænnet mig til 
Men chancen for at jeg føder juleaften er nok større end at du gør, det er trods alt næsten en måned før din termin, så jeg tror ikke du behøver at være så nervøs for det 
Anmeld