Se lige hvor dygtige vi har været :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

oOhelene&larsOo

Wimmie skriver:

Det bliver SÅ dejligt for jer (når det er overstået) 

10 dage kan sikkert føles længe, men i det mindste er det færdigt til jul - december er jo i forvejen en travl måned for mange, så det er nok ikke lige dér man vil undvære sit køkken alt for længe 

ja det bliver bare dejligt  jeg bare glad for at de får det lavet inden bettemanden kommer til i Januar, det var de nemlig bange for at de ikke kom til vores opgang før efter jul, så det er jeg bare godt tilfreds med at de når alligevel 

vi har heldigvis ikke særlig meget her i julen, ud over en julefrokost vi skal til hos min kærestes firma, ellers står juleaften også på et andet sted end hjemme  så det er kun godt nok 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Wimmie

Mamalou skriver:

Dejligt at du har omstillet dig - om ikke andet så ihvertfald i dine vågne timer Går ikke ud fra at det er mareridt du har?

Nej, det er virkelig kedelig og trivielle drømme - i går drømte jeg at jeg lavede rokeringslister og tjekkede af om folk var mødt på arbejde som de skulle...præcis som jeg gør i virkeligheden 

Natten før drømte jeg sjovt nok at jeg malede skabslåger... 

Anmeld

10. november 2011

Mamalou

Wimmie skriver:

Nej, det er virkelig kedelig og trivielle drømme - i går drømte jeg at jeg lavede rokeringslister og tjekkede af om folk var mødt på arbejde som de skulle...præcis som jeg gør i virkeligheden 

Natten før drømte jeg sjovt nok at jeg malede skabslåger... 

Man kan ikke beskylde dig for at glemme dit arbejde Mon ikke det kommer lige så hurtigt, som jeres vidunder kommer til verden? Om ikke andet, så er der risiko for at din nattesøvn bliver fyldt af noget andet!

Anmeld

10. november 2011

Wimmie

oOhelene&larsOo skriver:

ja det bliver bare dejligt  jeg bare glad for at de får det lavet inden bettemanden kommer til i Januar, det var de nemlig bange for at de ikke kom til vores opgang før efter jul, så det er jeg bare godt tilfreds med at de når alligevel 

vi har heldigvis ikke særlig meget her i julen, ud over en julefrokost vi skal til hos min kærestes firma, ellers står juleaften også på et andet sted end hjemme  så det er kun godt nok 

Ja, det er så dejligt bare at kunne lægge det hele fra sig - det gør vi heldigvis også i år til jul - jeg har jo termin den 18. december, så vi tør jo knap nok at lægge planer 

Vi tænkte også mht. køkken at det var nu eller om laaaang tid - så vi fik endelig taget os sammen - vi var nok ikke kommet igang når først baby var kommet 

Anmeld

10. november 2011

Wimmie

Mamalou skriver:

Man kan ikke beskylde dig for at glemme dit arbejde Mon ikke det kommer lige så hurtigt, som jeres vidunder kommer til verden? Om ikke andet, så er der risiko for at din nattesøvn bliver fyldt af noget andet!

Jo, hehe - det er jeg sikker på 

Om ikke andet så kan det være mine kedelige drømme bliver afbrudt af kærkommen babyskrål - sådan kan man jo vende natterenderiet til noget positivt 

Anmeld

10. november 2011

oOhelene&larsOo

Wimmie skriver:

Ja, det er så dejligt bare at kunne lægge det hele fra sig - det gør vi heldigvis også i år til jul - jeg har jo termin den 18. december, så vi tør jo knap nok at lægge planer 

Vi tænkte også mht. køkken at det var nu eller om laaaang tid - så vi fik endelig taget os sammen - vi var nok ikke kommet igang når først baby var kommet 

Ja okay så kan jeg godt forstå at i ikke rigtig tør og ligge nogle planer...

Jeg må indrømme at vi skal holde jul i Kolding og vi bor selv i Aalborg at jeg er ret "bange" for at føde før tid og det så ender med og være i Kolding vil jeg godt nok være ked af, har sagt til kæresten at han skal SATEME køre stærkt for at nå Aalborg inden jeg skal føde.... 
Det værste er bare at min far og hans kæreste de tager til thailand d. 28 december og kommer først hjem igen d. 28 Januar og jeg har har termin d. 19 Januar, så vil være lidt træt af at de fik deres vilje med at jeg enten får ham før tid så det passer med de stadig er herhjemme eller går over tid og venter til de er kommet hjem..
Er bare så gal over de vælger og tag til Thailand når jeg har termin og det er det første barnebarn min far skal have..
men han kan ikke se der er noget galt i det...  

Men kan godt forstå at i valgt og få det gjort inden den lille kommer ud, ellers blev det nok aldrig gjort 

Anmeld

10. november 2011

Wimmie

oOhelene&larsOo skriver:

Ja okay så kan jeg godt forstå at i ikke rigtig tør og ligge nogle planer...

Jeg må indrømme at vi skal holde jul i Kolding og vi bor selv i Aalborg at jeg er ret "bange" for at føde før tid og det så ender med og være i Kolding vil jeg godt nok være ked af, har sagt til kæresten at han skal SATEME køre stærkt for at nå Aalborg inden jeg skal føde.... 
Det værste er bare at min far og hans kæreste de tager til thailand d. 28 december og kommer først hjem igen d. 28 Januar og jeg har har termin d. 19 Januar, så vil være lidt træt af at de fik deres vilje med at jeg enten får ham før tid så det passer med de stadig er herhjemme eller går over tid og venter til de er kommet hjem..
Er bare så gal over de vælger og tag til Thailand når jeg har termin og det er det første barnebarn min far skal have..
men han kan ikke se der er noget galt i det...  

Men kan godt forstå at i valgt og få det gjort inden den lille kommer ud, ellers blev det nok aldrig gjort 

Ej, det var da heller ikke fair af din far  Kunne de ikke lige have ventet, når det nu er hans første barnebarn? 

Min mor skulle have været på noget forretningsrejse til Tjekkiet i midten af december men har sagt at hun gerne vil slippe fordi hun ikke vil være i udlandet hvis jeg går i fødsel - det er da det mindste ens forældre kan gøre når vi nu skænker dem børnebørn som de kan forkæle 

Jeg skal føde i Odense og mine svigerforældre, som vi skal holde jul hos, bor i Hedensted, så jeg har også sagt at uanset hvad så kører vi altså til Odense - vil ikke føde i Vejle eller Horsens når det er OUH jeg er tilknyttet og har vænnet mig til 

Men chancen for at jeg føder juleaften er nok større end at du gør, det er trods alt næsten en måned før din termin, så jeg tror ikke du behøver at være så nervøs for det 

Anmeld

11. november 2011

Isabella_mor

Wimmie skriver:

Gør jeg også...og det er altid godt at have noget at "bruge imod" ham hvis han bliver for kæk 

haha...  

Anmeld

11. november 2011

Mira0911

Hvor er det bare blevet flot... 

Anmeld

11. november 2011

Wimmie

Mira0911 skriver:

Hvor er det bare blevet flot... 

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.