Se lige hvor dygtige vi har været :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Barbamama

Wimmie skriver:

Tak skal du have 

Ja, det kunne egl. være jeg skulle gå i min (biologiske) fars fodspor og blive maler 

Starte en lille forretning...

Ja talentet er der da i hvert fald!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Wimmie

rikkeregnbue skriver:

Det lyder godt, så er det jo heller ikke et kæmpe problem at blive boende.

Nej, slet ikke nu hvor jeg er på barsel - ellers var det nemlig ret træls at have 40 km til arbejde, for min mand fik andre arbejdstider end mig, og så kunne vi pludselig ikke køre sammen længere...dyrt pludselig at have 2 biler og betale dobbelt benzin 

Anmeld

10. november 2011

Wimmie

michella80 skriver:

Ja talentet er der da i hvert fald!

Hehe - tusinde tak 

Anmeld

10. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Wimmie skriver:

Nej, slet ikke nu hvor jeg er på barsel - ellers var det nemlig ret træls at have 40 km til arbejde, for min mand fik andre arbejdstider end mig, og så kunne vi pludselig ikke køre sammen længere...dyrt pludselig at have 2 biler og betale dobbelt benzin 

Ja okay, det kan jeg godt se.  Så er det jo meget praktisk at du er på barsel

Anmeld

10. november 2011

Isabella_mor

WOW hvor er det flot  

gid vores kunne klares så hurtigt..  

jeg tror at det at sætte vores køkken i stand for at få mere plads og gøre det mere funktionelt har kostet omkring 20.000 med hårde hvidevarer og ny vask. og det er ikke lavet færdigt endnu... min kæreste er desværre ikke nogen handymand...

Anmeld

10. november 2011

Wimmie

WOW hvor er det flot  

gid vores kunne klares så hurtigt..  

jeg tror at det at sætte vores køkken i stand for at få mere plads og gøre det mere funktionelt har kostet omkring 20.000 med hårde hvidevarer og ny vask. og det er ikke lavet færdigt endnu... min kæreste er desværre ikke nogen handymand...

Ja, det kan hurtigt løbe op...der er også flere ting vi gerne ville gøre hvis vi vidste at vi ville blive boende. Noget af det tager vi nok løbende; bl.a. vil vi gerne skifte bordpladen ud på et tidspunkt; den er ved at være godt skrammet - men vi starter med at slibe den ned og give den olie 

Vi vil også gerne have ny køkkenvask. Ovnen og kogepladen købte vi sidste år da det gamle komfur stod af.

Og så er der jo lige det element/bord vi gerne vil have - det koster 3500... så det kan hurtigt koste 

PS. min mand er bestemt heller ikke så handy som han selv tror - jeg har lavet det meste af arbejdet med køkkenet 

Anmeld

10. november 2011

Isabella_mor

Wimmie skriver:

Ja, det kan hurtigt løbe op...der er også flere ting vi gerne ville gøre hvis vi vidste at vi ville blive boende. Noget af det tager vi nok løbende; bl.a. vil vi gerne skifte bordpladen ud på et tidspunkt; den er ved at være godt skrammet - men vi starter med at slibe den ned og give den olie 

Vi vil også gerne have ny køkkenvask. Ovnen og kogepladen købte vi sidste år da det gamle komfur stod af.

Og så er der jo lige det element/bord vi gerne vil have - det koster 3500... så det kan hurtigt koste 

PS. min mand er bestemt heller ikke så handy som han selv tror - jeg har lavet det meste af arbejdet med køkkenet 

så er du bare mega dygtig..

det er egentlig sjovt at man altid antager at det er manden der laver den slags.!!  

KUDOS til dig.. du er fanme sej..  

Anmeld

10. november 2011

Frk-Lotusblomst

Hold op det er blevet flot. Men ja, maling og nye greb kan bare gøre sååååå meget.

Anmeld

10. november 2011

Wimmie

isabellamor skriver:

så er du bare mega dygtig..

det er egentlig sjovt at man altid antager at det er manden der laver den slags.!!  

KUDOS til dig.. du er fanme sej..  

Hehe, ja man tror altid det er manden. Michael har også en hulens masse værktøj, og det er da også ham der får lov til at sætte hylder og sådan noget op herhjemme, men når det f.eks. kommer til at samle møbler eller deslige, så er det mig der er den tålmodige og nyder at gøre det - han bander og svovler og må lave det om flere gange 

For nogle år siden gik han igang med at bygge et hundehus... han fik det lavet halvt færdigt, så stod det i nogle måneder uden tag på. Desværre var vi nødt til at komme af med vores kære hund, og efter yderligere nogle måneder blev det halvfærdige hundehus skilt ad og smidt i fyret 

Den bliver han stadig mobbet med...

Anmeld

10. november 2011

Wimmie

Frk-Lotusblomst skriver:

Hold op det er blevet flot. Men ja, maling og nye greb kan bare gøre sååååå meget.

Tak 

Og ja, det er bare så skønt - og dejligt at der ikke skal mere til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.