Se lige hvor dygtige vi har været :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

sandorff

Wimmie skriver:

Vi har længe været lidt træt af vores mørke køkken fra 1980. Selvom det var meget velholdt, så var det trods alt over 30 år gammelt og ved at være slidt og trist at se på.

Så for 2 uger siden startede det store projekt; alle overskabene blev pillet ned, ny emhætte sat op, hele køkkenet; skabe, skuffer og låber blev malet hvide og der kom nye greb på 

Så nu skal vi bare lige have sat en stænkplade op bag kogepladen og et par hylder på væggen ved siden af emhætten (og ryddet op), og vupti! "Nyt" køkken for under 4.000 kr 

Og vi har selv lavet det hele 

Billede 1: Før

Billede 2.: Under

Billede 3: Nu

ser sku godt ud...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Mamalou

Wimmie skriver:

Nej, vi skulle aldrig have købt dét øko-maling - så havde jeg haft en undskyldning for at overlade det hele til manden, hehe... men så havde det nok også taget et uge eller to mere 

He he det var ikke helt gennemtænkt fra din side. Men på den anden side

Nyder du din barsel? 

Anmeld

10. november 2011

oOhelene&larsOo

Wimmie skriver:

Vi har længe været lidt træt af vores mørke køkken fra 1980. Selvom det var meget velholdt, så var det trods alt over 30 år gammelt og ved at være slidt og trist at se på.

Så for 2 uger siden startede det store projekt; alle overskabene blev pillet ned, ny emhætte sat op, hele køkkenet; skabe, skuffer og låber blev malet hvide og der kom nye greb på 

Så nu skal vi bare lige have sat en stænkplade op bag kogepladen og et par hylder på væggen ved siden af emhætten (og ryddet op), og vupti! "Nyt" køkken for under 4.000 kr 

Og vi har selv lavet det hele 

Billede 1: Før

Billede 2.: Under

Billede 3: Nu

Hvor er det dog bare flot 

Anmeld

10. november 2011

Wimmie

isabellamor skriver:

hahaha... elsker seriøst det med hundehuset.

Gør jeg også...og det er altid godt at have noget at "bruge imod" ham hvis han bliver for kæk 

Anmeld

10. november 2011

Wimmie

sandorff skriver:

ser sku godt ud...

Tak skal du have 

Anmeld

10. november 2011

Wimmie

Mamalou skriver:

He he det var ikke helt gennemtænkt fra din side. Men på den anden side

Nyder du din barsel? 

Nu nyder jeg den - har kun haft barsel i en uge, og jeg drømmer stadig om arbejde om natten, så min krop/hjerne tror vist bare jeg har ferie... Men de næste 5-6 uger skal bare nydes 

Anmeld

10. november 2011

Wimmie

oOhelene&larsOo skriver:

Hvor er det dog bare flot 

Tak skal du have - er også bare rigtig glad for at vi fik det gjort 

Anmeld

10. november 2011

oOhelene&larsOo

Wimmie skriver:

Tak skal du have - er også bare rigtig glad for at vi fik det gjort 

det kan jeg godt forstå 

Vi skal selv have nyt køkken i vores lejlighed her d. 5 december går de i gang, så vi glæder os også bare utrolig meget til og få det gjort og få det overstået  så vi skal undvære køkken i 10 dage, det bliver bestemt ikke nemt..

Anmeld

10. november 2011

Wimmie

oOhelene&larsOo skriver:

det kan jeg godt forstå 

Vi skal selv have nyt køkken i vores lejlighed her d. 5 december går de i gang, så vi glæder os også bare utrolig meget til og få det gjort og få det overstået  så vi skal undvære køkken i 10 dage, det bliver bestemt ikke nemt..

Det bliver SÅ dejligt for jer (når det er overstået) 

10 dage kan sikkert føles længe, men i det mindste er det færdigt til jul - december er jo i forvejen en travl måned for mange, så det er nok ikke lige dér man vil undvære sit køkken alt for længe 

Anmeld

10. november 2011

Mamalou

Wimmie skriver:

Nu nyder jeg den - har kun haft barsel i en uge, og jeg drømmer stadig om arbejde om natten, så min krop/hjerne tror vist bare jeg har ferie... Men de næste 5-6 uger skal bare nydes 

Dejligt at du har omstillet dig - om ikke andet så ihvertfald i dine vågne timer Går ikke ud fra at det er mareridt du har?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.