Wimmie skriver:
Ej, det var da heller ikke fair af din far
Kunne de ikke lige have ventet, når det nu er hans første barnebarn?
Min mor skulle have været på noget forretningsrejse til Tjekkiet i midten af december men har sagt at hun gerne vil slippe fordi hun ikke vil være i udlandet hvis jeg går i fødsel - det er da det mindste ens forældre kan gøre når vi nu skænker dem børnebørn som de kan forkæle 
Jeg skal føde i Odense og mine svigerforældre, som vi skal holde jul hos, bor i Hedensted, så jeg har også sagt at uanset hvad så kører vi altså til Odense - vil ikke føde i Vejle eller Horsens når det er OUH jeg er tilknyttet og har vænnet mig til 
Men chancen for at jeg føder juleaften er nok større end at du gør, det er trods alt næsten en måned før din termin, så jeg tror ikke du behøver at være så nervøs for det 
Ja det mener jeg også... men har diskuteret med ham flere gange om det, og hver gang får jeg bare stukket i hovedet ja men nu havde vi planlagt i et helt år at vi skulle afsted og fået lov og få fri fra arbejdet i 1 måned og BLA BLA BLA....... og når jeg så siger det vil jeg da s....... på, i har ikke bestilt rejsen endnu, den bestilt de først for hvad 1,5 måned siden, og jeg fortalt dem allerede jeg var gravid da jeg var ja 6-8 uger henne mener jeg... så efter min mening burde man sku tag og lade hver med og tage afsted...! så jeg håber inderligt på og føde imens de er væk som jeg er sat til og gøre (som en lille hævn) ved godt det er ondt, men ja når de ikke gider og være hjemme når jeg skal føde så sidder der altså en lille djævle på skulderen af mig og siger FØD FØR DE KOMMER HJEM!!! 
ja det kan jeg godt forstå, det også noget af en tur, men dog ikke ligeså langt som vi har
men ja chancen for du føder til jul er lidt større end mig 

Anmeld