Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lou87 skriver: Altid svært og vælge..Men vil nok pt udover min hund self, sige en delt plads til min iphone vores nye samsung smart tv
Altid svært og vælge..Men vil nok pt udover min hund self, sige en delt plads til min iphone vores nye samsung smart tv
Lækkert med nyt tv. Det forstår jeg godt er højt sat, og ih, jeg er misundelige på alle jer med iphones, jeg vil også.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anastazia skriver: Trafiklys lampen på min søns værelse Synes den er SÅ fed, og ville super gerne have haft den i stuen... men det måtte jeg ikke Og ellers er det vist min iPhone,iPod eller Computer Mine hockeytrøjer fra da jeg boede hjemme betyder nu også rigtig rigtig meget.. puha, den er svær
Trafiklys lampen på min søns værelse Synes den er SÅ fed, og ville super gerne have haft den i stuen... men det måtte jeg ikke
Og ellers er det vist min iPhone,iPod eller Computer Mine hockeytrøjer fra da jeg boede hjemme betyder nu også rigtig rigtig meget.. puha, den er svær
Den lyder fin, viser du ikke et billede frem? Men heldigvis er den da i huset, så du kan kigge på den hverdag.
morethanperfect skriver: Det er ikke specielt eller noget .. Meen jeg elsker det ....
Det er ikke specielt eller noget ..
Meen jeg elsker det ....
Det er et super fint bord. Sådan et kunne jeg godt tænke mig.
Baagøe skriver: Min mormors gamle Wegner stol I love it...
Min mormors gamle Wegner stol I love it...
Åh, Wegner er også generelt bare så flot, så den kan jeg godt forstår du er glad for.
Tutter skriver: Mit dagmar kors jeg har arvet efter min farmor.. Hun fik det i konfirmationsgave..
Mit dagmar kors jeg har arvet efter min farmor.. Hun fik det i konfirmationsgave..
Sikke en fin ting at have som minde, det forstår jeg godt du er glad for.
Wampires skriver: min forlovelsesring... puha at gå de mange måneder under graviditeten og ikke kunne passe den var hårdt.. savnede rigtig meget at have den på... af større ting så er min computer aner slet ikke hvordan jeg skulle overleve uden længere XD
min forlovelsesring...
puha at gå de mange måneder under graviditeten og ikke kunne passe den var hårdt.. savnede rigtig meget at have den på...
af større ting så er min computer aner slet ikke hvordan jeg skulle overleve uden længere XD
En forlovelsesring er også bare så sigende, så den forstår jeg godt du er glad for.
og ja, i den her verden er en computer nærmest et must. Min er også oftest rødglødende.
B&J skriver: det er vidunderligt især fordi jeg har billeder af hvor meget jeg holdte af den da jeg var lille og den havde hun sæt til side til mig... men mit kæreste eje er nu hendes smykker som jeg har tænker bare ikke så meget på dem men de betyder meget
det er vidunderligt især fordi jeg har billeder af hvor meget jeg holdte af den da jeg var lille og den havde hun sæt til side til mig...
men mit kæreste eje er nu hendes smykker som jeg har tænker bare ikke så meget på dem men de betyder meget
HVor må det være dejligt med sådanne minder , når man ikke kan have sine kære blandt sig længere. Jeg er heldigvis så heldig at have alle mine hos mig endnu, så det vil jeg prise mig lykkelig for.
min sko samling... Ihh hvor jeg elsker at kigge på min sko samling... Især de allerhøjeste som man har ondt i fødderne efter 5 min med dem på.. Men de er bare sååå flotte.. Og den bliver kun større efter der er kommet en skobutik i lyngby, hvor de sælger viiildt billige sko...
min sko samling... Ihh hvor jeg elsker at kigge på min sko samling... Især de allerhøjeste som man har ondt i fødderne efter 5 min med dem på.. Men de er bare sååå flotte..
Og den bliver kun større efter der er kommet en skobutik i lyngby, hvor de sælger viiildt billige sko...
Ej, den lyder simpelthen så fin! Du må gerne vise den frem? Jeg elsker også sko, og som dig dem mest som man kun kan gå i kort tid, inden fødderne er fuldstændig kvast.
- og det lyder som en farlig forretning, godt jeg bor i Jylland.
jydeinden skriver: mit kæreste eje, når det skal være matrielt er vores seng eller vores ipad... to dejlige ting. men derudover har jeg også et par arvestykker stående her i huset som jeg ville være meget ked af at miste.
mit kæreste eje, når det skal være matrielt er vores seng
eller vores ipad... to dejlige ting. men derudover har jeg også et par arvestykker stående her i huset som jeg ville være meget ked af at miste.
Hehe, en seng er nu også ganske uundværlig, så den er jeg med på.
Wimmie skriver: Uha, den er svær... for jeg har da mange ting som jeg er glad for, men de fleste kan jo erstattes igen. Dog har jeg en lille samling af tegninger og malerier som jeg har købt/byttet af forskellige amatørkunstere og dygtige venner - de er jo helt uerstattelige og pryder mine vægge Dem og min bærbare (+ eksterne harddisk), hvor jeg har ufatteligt mange billeder liggende
Uha, den er svær... for jeg har da mange ting som jeg er glad for, men de fleste kan jo erstattes igen.
Dog har jeg en lille samling af tegninger og malerier som jeg har købt/byttet af forskellige amatørkunstere og dygtige venner - de er jo helt uerstattelige og pryder mine vægge
Dem og min bærbare (+ eksterne harddisk), hvor jeg har ufatteligt mange billeder liggende
Sikke nogle skønne ting, og hvor må det være dejligt med sådanne ting som ikke kan erstattes, de har en lidt anden værdi end ting som man "bare" kan købe igen for penge.
- og vis gerne billeder frem af væggene, jeg vil gerne se.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128