Hvad er jeres kæreste eje? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Timse

Mette. skriver:

HVor er de bare SÅ flotte og sikke en pragtfuld kæreste.  Jeg kan hvertfald godt forstå de er total yndlings.

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Rosa

Min guitar og min mac 

Anmeld

10. november 2011

morethanperfect

Mette. skriver:

Det er et super fint bord.  Sådan et kunne jeg godt tænke mig.

Jeg er tydeligis også rigtig glad for det 

Anmeld

10. november 2011

Lou87

Mette. skriver:

Det lyder lækkert, vi har 50" men ingen tv-signal, fordi vi aldrig ser tv, det er simpelthen så åndsvagt. 

Jeg vil helst heller ikke vente, men på SU bliver jeg vist bare nød til det.  Jeg synes de er dyre i drift hver måned også, hvertfald taget i betragtning vi nu kun har et telefon forbrug på 300 kr., til sammen herhjemme.

HAHA ja det lyder meget dumt at ha så stort tv og ingen signal
Her er der bestemt signal, elllsker tv.. slapper godt af med det.

Og ja su er ikk det vilde nej.. øv.
Jeg tror jeg giver 180 i abb og 170 ca for tlf ved siden af.. så ja lidt dyrt...

Anmeld

12. november 2011

DK

Timse skriver:

Disse er mine absolut yndlings

Har altid sagt at jeg aldrig skulle giftes, men da jeg så en dag havde fået lokket min kæreste til at se sex and the city sammen med mig sagde jeg at hvis jeg nogensinde skulle giftes så ville jeg have sådan et par... Og en dag stod de så på mit køkkenbord og jeg stortudede Jeg elsker min kæreste og mine blå sko

JEG ER MISUNDELIG!!!!!!! Ejjjj..... Lucky lycky.... jeg vil også eje sådan et par sko... Sejt sejt sejt at din kæreste har fået fat i nogen. Jeg troede at de stort set var udsolgt inden de ramte butikkerne?

Anmeld

12. november 2011

DK

Nå.

Jeg har altid et par faste yndlings, og så et par yndlings som bliver lidt skiftet ud med nogle års mellemrum.

De faste er: Ole Lynggaard ring jeg fik af min mor og far da jeg blev student. En brilliantring jeg fik af min kæreste og som er vokset MANGE gange siden. Ihhh...  Jeg har begge ringe på ALTID, uanset hvad jeg laver.

De udskiftelige er: Min bil. Købt helt fra ny og jeg har selv betalt den En lyseblå peogeot 107. Vi elsker hinanden den lille blå og jeg. Min mulberry iphonebag og iphonen deri. Min nye vinterfrakke i dun med pelskant fra Osh Kosh. Mit spejlrefleks kamera. Og så er der skiftevis altid et par sko med her også, pt mine røde blomstrede 60'er Karen Millen og grå lak Yves Saint laurent.  

Anmeld

12. november 2011

SjeBets

Mette. skriver:

Hvor må det være skønt at have så nært et forhold til sine dyr og ikke mindst alt den tid man kan bruge med dem. Det må være et dejligt frirum. 

på nogen plan er det jo fedt, min hest kender mig og jeg ham, men det gør bare så mere ondt når han skal væk, 

havde en kat fra jeg var 18 til jeg var 30 så i 12 år, fik ham som kun 6 ugers killing og han har fuldt mig igennem 2 lange forhold, 2 børn, uddannelser, op og ned turer og jeg har stadig svært ved at tænke på ham fordi jeg savner den kat så meget ... Tosset , men puha det er hårdt at miste dyr 

Anmeld

12. november 2011

Benjamins'mor

Helt klart min iPhone.

Kan jo bruges til alt - facebook, baby, sms og opkald. Og så kameraet deri.

Anmeld

12. november 2011

MorDk

Må blive mit spejlreflekskamera

Anmeld

12. november 2011

Pige2009

Mette. skriver:

Åh, Wegner er også generelt bare så flot, så den kan jeg godt forstår du er glad for.

Ja, det er sådan en rigtig blød og dejlig bamselænestol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.