Hvad er jeres kæreste eje? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

Sofia

DK skriver:

Nå.

Jeg har altid et par faste yndlings, og så et par yndlings som bliver lidt skiftet ud med nogle års mellemrum.

De faste er: Ole Lynggaard ring jeg fik af min mor og far da jeg blev student. En brilliantring jeg fik af min kæreste og som er vokset MANGE gange siden. Ihhh...  Jeg har begge ringe på ALTID, uanset hvad jeg laver.

De udskiftelige er: Min bil. Købt helt fra ny og jeg har selv betalt den En lyseblå peogeot 107. Vi elsker hinanden den lille blå og jeg. Min mulberry iphonebag og iphonen deri. Min nye vinterfrakke i dun med pelskant fra Osh Kosh. Mit spejlrefleks kamera. Og så er der skiftevis altid et par sko med her også, pt mine røde blomstrede 60'er Karen Millen og grå lak Yves Saint laurent.  

"Mit" kæreste eje blandt dine ting, som jeg synes du har glemt.. er MULBERRY TASKEN.. SUK! Vil HA!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Timse

DK skriver:

JEG ER MISUNDELIG!!!!!!! Ejjjj..... Lucky lycky.... jeg vil også eje sådan et par sko... Sejt sejt sejt at din kæreste har fået fat i nogen. Jeg troede at de stort set var udsolgt inden de ramte butikkerne?

Det var også et rent held og over nettet. De er købt "brugt" men det er fuldstændig lige meget, jeg elsker dem

Anmeld

13. november 2011

twinboys

Klart min familie...

Den kan ikke erstattes, det kan mange andre ting, så det er klart min familie

Og skal det være en ting må det være min Mac og min Iphone ellers kan jeg jo ikke være på Baby. sammen med jer

Majbritt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. november 2011

pussekat

Mette. skriver:

Altså af materielle ting?

Jeg selv eeelsker min Mulberry taske. Jeg har foræret mig selv den, og hvor er jeg bare glad for jeg gjorde det. Så kom frisk tøser, hvis hvilken ting i er virkelig glade for.

min dyr og min mand også min tlf

Anmeld

13. november 2011

Mette.

DK skriver:

Nå.

Jeg har altid et par faste yndlings, og så et par yndlings som bliver lidt skiftet ud med nogle års mellemrum.

De faste er: Ole Lynggaard ring jeg fik af min mor og far da jeg blev student. En brilliantring jeg fik af min kæreste og som er vokset MANGE gange siden. Ihhh...  Jeg har begge ringe på ALTID, uanset hvad jeg laver.

De udskiftelige er: Min bil. Købt helt fra ny og jeg har selv betalt den En lyseblå peogeot 107. Vi elsker hinanden den lille blå og jeg. Min mulberry iphonebag og iphonen deri. Min nye vinterfrakke i dun med pelskant fra Osh Kosh. Mit spejlrefleks kamera. Og så er der skiftevis altid et par sko med her også, pt mine røde blomstrede 60'er Karen Millen og grå lak Yves Saint laurent.  

Det er jo nogle alt for lækre yndlings ting du er ejer af. .

Og hvor må det være skønt med en bil man selv har betalt, så får den lidt en anden værdi for en.

Anmeld

13. november 2011

Mette.

SjeBets skriver:

på nogen plan er det jo fedt, min hest kender mig og jeg ham, men det gør bare så mere ondt når han skal væk, 

havde en kat fra jeg var 18 til jeg var 30 så i 12 år, fik ham som kun 6 ugers killing og han har fuldt mig igennem 2 lange forhold, 2 børn, uddannelser, op og ned turer og jeg har stadig svært ved at tænke på ham fordi jeg savner den kat så meget ... Tosset , men puha det er hårdt at miste dyr 

ja, det er rigtig hårdt.

Min kære hund blev aflivet tidligere på året, fordi hun var så syg til sidst, at andet ikke var værdigt, men det var stadig rigtig trist. 

Anmeld

13. november 2011

Mette.

Benjamins'mor skriver:

Helt klart min iPhone.

Kan jo bruges til alt - facebook, baby, sms og opkald. Og så kameraet deri.

Jeg er stadig misundelig på alle jer der ejer en sådan! Jeg vil også. 

Anmeld

13. november 2011

Mette.

MorDk skriver:

Må blive mit spejlreflekskamera

lækkert, hvilket har du?

Jeg er selv vild med at tage billeder og havde engang et spejlrefelks, så på ønskesedlen står der bestemt også et nyt her.

Anmeld

13. november 2011

Mette.

twinboys skriver:

Klart min familie...

Den kan ikke erstattes, det kan mange andre ting, så det er klart min familie

Og skal det være en ting må det være min Mac og min Iphone ellers kan jeg jo ikke være på Baby. sammen med jer

Majbritt

Klart er familien først.  Det skal den være.

Og uh jeg er misundelig på din iphone, jeg vil også gerne eje en. 

Anmeld

13. november 2011

Mamalou

Jeg har en svaghed for Tiger tasker/punge, og har en mindre samling. Mit allerkæreste eje er en bordeaux rød/brun taske med nitter og den er så fed... Overvejer faktisk li at ta billede, da den ikke lyder så fed... Jeg fik den i fødselsdagsgave af min far, da jeg studerede og jeg vil tro den er en 4 år gammel, og den bliver bare federe jo mere den bliver brugt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.