Hvad er jeres kæreste eje? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.250 visninger
163 svar
0 synes godt om
9. november 2011

Mette.

Altså af materielle ting?

Jeg selv eeelsker min Mulberry taske. Jeg har foræret mig selv den, og hvor er jeg bare glad for jeg gjorde det. Så kom frisk tøser, hvis hvilken ting i er virkelig glade for.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

1012lmp

Jeg er VIRKELIG glad for min mormors gamle gyngestol som jeg har arvet.!

Den betyder ALT for mig... min mormor var min yndlingsperson i hele verden... husker da jeg var barn hvordan vi sad i den og gyngede og læste bøger, da hun døde var mit eneste ønske at få lov at arve den gyngestol.

Efterfølgende har jeg malet og moderniseret den og ammet begge mine drenge i den... ja den betyder bare ALT og den kan IKKE købes for penge da der er så mange minder i den

Anmeld

9. november 2011

Mette.

1012lmp skriver:

Jeg er VIRKELIG glad for min mormors gamle gyngestol som jeg har arvet.!

Den betyder ALT for mig... min mormor var min yndlingsperson i hele verden... husker da jeg var barn hvordan vi sad i den og gyngede og læste bøger, da hun døde var mit eneste ønske at få lov at arve den gyngestol.

Efterfølgende har jeg malet og moderniseret den og ammet begge mine drenge i den... ja den betyder bare ALT og den kan IKKE købes for penge da der er så mange minder i den

Den kan jeg godt forstå betyder rigtig meget for dig, og hvor er det godt du kunne få lov at arve den og bruge den videre.

Det er så dejligt med ting som har en betydning for en på den måde som stolen for dig. Jeg har desværre ikke sådan en ting endnu hvertfald.

Anmeld

9. november 2011

-Sigrid-

Min dejlig, store dobbeltdyne, tror jeg? 

Og lækker taske! 

Anmeld

9. november 2011

1012lmp

Mette. skriver:

Den kan jeg godt forstå betyder rigtig meget for dig, og hvor er det godt du kunne få lov at arve den og bruge den videre.

Det er så dejligt med ting som har en betydning for en på den måde som stolen for dig. Jeg har desværre ikke sådan en ting endnu hvertfald.

Ville da også hellere have haft min mormor stadig var her, men sådan skulle det desværre ikke være så er bare glad for jeg har den

Lyder latterligt at tale om en stol på den måde men for mig er den guld værd

Anmeld

9. november 2011

Sofia

Hmm min mac eller min iphone... pinligt

Anmeld

9. november 2011

betjenten

Elsker min Fiat 500!!! Har haft den i 3 år, og ja kærligheden er bestemt ikke blevet mindre

Anmeld

9. november 2011

Maja88

jeg har en bamse jeg fik som helt lille bitte pige...

den har jeg bare altid sovet med og den er blevet syet mange gange.. har ingen farve på øjnene mere.. har heller ikke knor hår osv..

men det er bare min bamse...

den ligger ikke i sengen mere, men den er i soveværelset og det er MIN...

min datter får den ikke når hun bliver ældre

Anmeld

9. november 2011

SHERO

Hvis det ikke skal være min computer, tv eller telefon så tror jeg det er min stuebirk jeg har fået af min far, lidt fjollet, men den minder mig om mit barndoms hjem da vi altid har haft en mindre birkeskov i stuen, og har så fået en der går næsten op til loftet... Kæææmpe plante heh..

Anmeld

9. november 2011

Maemi

Mette. skriver:

Altså af materielle ting?

Jeg selv eeelsker min Mulberry taske. Jeg har foræret mig selv den, og hvor er jeg bare glad for jeg gjorde det. Så kom frisk tøser, hvis hvilken ting i er virkelig glade for.

Haha, mit kæreste eje er også min Mulberry taske! 
Sammen model bare sort. Det er det BEDSTE jeg har . 
Bliver så lykkelig hvergang jeg ser på den, og bruger den hver dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.