Hvad er jeres kæreste eje? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

sabrina89

Mette. skriver:

Det forstår jeg godt, min kæreste og datter kommer selvfølgelig også foran ALT andet, og sådan er det forhåbentligt for os alle.  Men har du ikke en ting som du er virkelig glad for?

En ring jeg har arvet fra min bedste veninde (som desværre ikke er her mere ) Jeg har altid kun haft drenge venner, men hende og jeg havde bare det perfeckte venskab. Savner hende så meget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Mette.

sabrina89 skriver:

En ring jeg har arvet fra min bedste veninde (som desværre ikke er her mere ) Jeg har altid kun haft drenge venner, men hende og jeg havde bare det perfeckte venskab. Savner hende så meget!

HVor trist at høre hun ikke er her mere. Det må være hårdt at miste sine kære, men godt du har et minde om hende. 

Anmeld

10. november 2011

mortilflere

Vi har i dag købt en støvsuger der vasker gulvet i samme omgang , det er næsten bedre end sex , jeg har en ødelagt nakke så ligger hver x jeg har støvsuget og bander over jeg skal op og vaske gulv , for så at komme ned og ligge igen

Anmeld

10. november 2011

Mette.

mortilflere skriver:

Vi har i dag købt en støvsuger der vasker gulvet i samme omgang , det er næsten bedre end sex , jeg har en ødelagt nakke så ligger hver x jeg har støvsuget og bander over jeg skal op og vaske gulv , for så at komme ned og ligge igen

Hold da op, sikke en vidunder maskine! Det er jo virkelig to fluer med et smæk også spare den jo for en masse arbejde.

Anmeld

10. november 2011

Clotte

Mette. skriver:

det er også et dejligt eje, jeg holder også meget af mine. Det er så dejligt at kigge tilbage på gode minder. 

Ja især hvis det mere eller mindre er alt hvad man har tilbage

Clotte

Anmeld

10. november 2011

MelikkazMoar

min datter og mand kommer først .. men lige pt er mit kæreste matrielle eje mit medlemskort til Curves trænings center

Anmeld

10. november 2011

Mette.

MelikkazMoar skriver:

min datter og mand kommer først .. men lige pt er mit kæreste matrielle eje mit medlemskort til Curves trænings center

Selvfølgelig gør de det, det skulle helst være sådan.  Og fedt du kan hive dig op til træningen jeg kunne godt bruge et solidt spark bagi, selvom min kæreste forsøger hverdag.  Han er selv træningsnarkoman.

Anmeld

10. november 2011

HeidiØ

Mette. skriver:

hihi, hovedpuder er uden tvivl også en god ting at eje.

Ja, jeg er ihvertfald glad for at være den stolte ejer af sådan en, hehe

Anmeld

10. november 2011

MelikkazMoar

Mette. skriver:

Selvfølgelig gør de det, det skulle helst være sådan.  Og fedt du kan hive dig op til træningen jeg kunne godt bruge et solidt spark bagi, selvom min kæreste forsøger hverdag.  Han er selv træningsnarkoman.

ja. det er start 6 måneder siden melikka kom til verden.. og efter blot 3 måneder begyndte jeg at træne..

motivationen kommer så snart jeg er der nede,  det er en center kun for kvinder , hvilket hjælper mig meget .. og så er min datter meget velkommen til at være med.. og så tager trænngen kun 30min. 3 gange om ugen.. så det kan jeg sagens lige overkomme

Anmeld

10. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mette. skriver:

Sikke en speciel og dejlig ejendel at have. Jeg forstår godt den har en stor værdi for dig. 

Meget! Det er fedt at have sådan noget. Måske jeg skulle vise den frem herinde. Det jo meget sjovt, at se billeder af folks kære ejendele. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.