Hvad er jeres kæreste eje? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

B&J

Mette. skriver:

HVor må det være dejligt med sådanne minder , når man ikke kan have sine kære blandt sig længere. Jeg er heldigvis så heldig at have alle mine hos mig endnu, så det vil jeg prise mig lykkelig for. 

det kan jeg godt forstå du gør det skal man også bare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Mette.

Billemyre skriver:

Jeg har en pude, der ligner et stort kattehovede, som en fra "mit" gamle kollektiv (min mor var gravid med mig, da de boede der, men nåede at flytte, inden jeg blev født) syede til mig, da jeg blev født.
Har altid sovet med den under hovedpuden og gør det stadig!
Så har jeg en bamse - Sådan en lille brun gammeldags én. Den er ikke blød overhovedet, men har det sødeste alvorligste ansigt, og den er valgt af min storebror, der som fireårig skulle se mig på hospitalet for første gang  
Derudover fik jeg en stor scrapbog af min mor i 13 års fødselsdagsgave, hvor hun har limet en masse striber af Nicoline Werdelins Homo Metropolis (med teenagepigen Lærke) i og har efterladt resten af siderne tomme til mig og ting, der betyder noget for mig 

Jeg er sådan en person, der knytter mig rigtig meget til materielle ting pga. nostalgi, så jeg har så mange andre ting, men de tre her var de første, der lige poppede op. 

Det lyder som tre rigtig fine og dejlige ting, og det er skønt med den slags minder og gode ting man kan finde frem som har en betydning for en.

Anmeld

10. november 2011

Wimmie

Mette. skriver:

Sikke nogle skønne ting, og hvor må det være dejligt med sådanne ting som ikke kan erstattes, de har en lidt anden værdi end ting som man "bare" kan købe igen for penge.

- og vis gerne billeder frem af væggene, jeg vil gerne se.

Ja, det er skønt. Jeg må lige se om jeg kan tage nogle billeder af billederne, hehe 

Anmeld

10. november 2011

Anastazia

Mette. skriver:

Den lyder fin, viser du ikke et billede frem? Men heldigvis er den da i huset, så du kan kigge på den hverdag.

Haha det er nu ikke fordi den er sååå fin, jeg synes bare den er sej 

Anmeld

10. november 2011

Mette.

Anastazia skriver:

Haha det er nu ikke fordi den er sååå fin, jeg synes bare den er sej 

Ej, den er da også mega sej og helt perfekt til et drengeværelse.

Anmeld

10. november 2011

Anastazia

Mette. skriver:

Ej, den er da også mega sej og helt perfekt til et drengeværelse.

Ja lige præcis 

Anmeld

10. november 2011

Billemyre

Mette. skriver:

Det lyder som tre rigtig fine og dejlige ting, og det er skønt med den slags minder og gode ting man kan finde frem som har en betydning for en.

Præcis 

Det kan dog også blive et problem, da jeg har meget svært ved at smide ud.. 

Anmeld

10. november 2011

Mette.

Billemyre skriver:

Præcis 

Det kan dog også blive et problem, da jeg har meget svært ved at smide ud.. 

Hihi, det kan jeg forestille mig, faktisk er min kæreste sådan også. Jeg er "heldigvis" lidt for god til det, så på det punkt er det meget godt, for så finder vi en gylden mellemvej.

Anmeld

10. november 2011

Lou87

Mette. skriver:

Lækkert med nyt tv. Det forstår jeg godt er højt sat, og ih, jeg er misundelige på alle jer med iphones, jeg vil også. 

Ja specielt når man går fra et 32 tommer til 47 .. ahh.. dejligt stort

Og haha så må du da bare ha fat i en
jeg ku heller ikk vente, så må afbetale i 2 år.. men gør mig heller ikk noget, så længe man ik betaler længere end garantien dækker.
(og iphone er er en tlf jeg vil beholde længe, da den jo kan stort set alt)

Anmeld

10. november 2011

Mette.

Lou87 skriver:

Ja specielt når man går fra et 32 tommer til 47 .. ahh.. dejligt stort

Og haha så må du da bare ha fat i en
jeg ku heller ikk vente, så må afbetale i 2 år.. men gør mig heller ikk noget, så længe man ik betaler længere end garantien dækker.
(og iphone er er en tlf jeg vil beholde længe, da den jo kan stort set alt)

Det lyder lækkert, vi har 50" men ingen tv-signal, fordi vi aldrig ser tv, det er simpelthen så åndsvagt. 

Jeg vil helst heller ikke vente, men på SU bliver jeg vist bare nød til det.  Jeg synes de er dyre i drift hver måned også, hvertfald taget i betragtning vi nu kun har et telefon forbrug på 300 kr., til sammen herhjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.