Hvad er jeres kæreste eje? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

min forlovelsesring...

puha at gå de mange måneder under graviditeten og ikke kunne passe den var hårdt.. savnede rigtig meget at have den på...

af større ting så er min computer aner slet ikke hvordan jeg skulle overleve uden længere XD

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

twinny

min sko samling...  Ihh hvor jeg elsker at kigge på min sko samling... Især de allerhøjeste som man har ondt i fødderne efter 5 min med dem på.. Men de er bare sååå flotte..

Og den bliver kun større efter der er kommet en skobutik i lyngby, hvor de sælger viiildt billige sko...

Anmeld

10. november 2011

B&J

Mette. skriver:

Det kan jeg godt forstå, og det må være dejligt at have et minde om sine kære, når de ikke længere er i blandt en. 

det er vidunderligt især fordi jeg har billeder af hvor meget jeg holdte af den da jeg var lille og den havde hun sæt til side til mig...

men mit kæreste eje er nu hendes smykker som jeg har tænker bare ikke så meget på dem men de betyder meget

Anmeld

10. november 2011

Anette&Sophia

mit kæreste eje.. mmh. - MIN DATTER!

Anmeld

10. november 2011

jydeinden

mit kæreste eje, når det skal være matrielt er vores seng

eller vores ipad... to dejlige ting. men derudover har jeg også et par arvestykker stående her i huset som jeg ville være meget ked af at miste.

Anmeld

10. november 2011

Wimmie

Mette. skriver:

Altså af materielle ting?

Jeg selv eeelsker min Mulberry taske. Jeg har foræret mig selv den, og hvor er jeg bare glad for jeg gjorde det. Så kom frisk tøser, hvis hvilken ting i er virkelig glade for.

Uha, den er svær... for jeg har da mange ting som jeg er glad for, men de fleste kan jo erstattes igen.

Dog har jeg en lille samling af tegninger og malerier som jeg har købt/byttet af forskellige amatørkunstere og dygtige venner - de er jo helt uerstattelige og pryder mine vægge 

Dem og min bærbare (+ eksterne harddisk), hvor jeg har ufatteligt mange billeder liggende 

Anmeld

10. november 2011

Billemyre

Jeg har en pude, der ligner et stort kattehovede, som en fra "mit" gamle kollektiv (min mor var gravid med mig, da de boede der, men nåede at flytte, inden jeg blev født) syede til mig, da jeg blev født.
Har altid sovet med den under hovedpuden og gør det stadig!
Så har jeg en bamse - Sådan en lille brun gammeldags én. Den er ikke blød overhovedet, men har det sødeste alvorligste ansigt, og den er valgt af min storebror, der som fireårig skulle se mig på hospitalet for første gang  
Derudover fik jeg en stor scrapbog af min mor i 13 års fødselsdagsgave, hvor hun har limet en masse striber af Nicoline Werdelins Homo Metropolis (med teenagepigen Lærke) i og har efterladt resten af siderne tomme til mig og ting, der betyder noget for mig 

Jeg er sådan en person, der knytter mig rigtig meget til materielle ting pga. nostalgi, så jeg har så mange andre ting, men de tre her var de første, der lige poppede op. 

Anmeld

10. november 2011

MortilCilas

Mette. skriver:

Sikkke en dejlig ejendel og uden tvivl en med en masse minder tilknyttet.

Jah .. det dejlige ting fra barnsben af.

Anmeld

10. november 2011

Mette.

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Meget! Det er fedt at have sådan noget. Måske jeg skulle vise den frem herinde. Det jo meget sjovt, at se billeder af folks kære ejendele. 

Ja! endelig, jeg vil rigtig gerne se den.

Anmeld

10. november 2011

Mette.

Timse skriver:

Disse er mine absolut yndlings

Har altid sagt at jeg aldrig skulle giftes, men da jeg så en dag havde fået lokket min kæreste til at se sex and the city sammen med mig sagde jeg at hvis jeg nogensinde skulle giftes så ville jeg have sådan et par... Og en dag stod de så på mit køkkenbord og jeg stortudede Jeg elsker min kæreste og mine blå sko

HVor er de bare SÅ flotte og sikke en pragtfuld kæreste.  Jeg kan hvertfald godt forstå de er total yndlings.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.