Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sofia skriver: Hmm min mac eller min iphone... pinligt
Hmm min mac eller min iphone... pinligt
Jeg må erklære mig ENIG her elsker begge dele og vil ikke undvære det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Disse er mine absolut yndlings
Har altid sagt at jeg aldrig skulle giftes, men da jeg så en dag havde fået lokket min kæreste til at se sex and the city sammen med mig sagde jeg at hvis jeg nogensinde skulle giftes så ville jeg have sådan et par... Og en dag stod de så på mit køkkenbord og jeg stortudede Jeg elsker min kæreste og mine blå sko
Timse skriver: Disse er mine absolut yndlings Har altid sagt at jeg aldrig skulle giftes, men da jeg så en dag havde fået lokket min kæreste til at se sex and the city sammen med mig sagde jeg at hvis jeg nogensinde skulle giftes så ville jeg have sådan et par... Og en dag stod de så på mit køkkenbord og jeg stortudede Jeg elsker min kæreste og mine blå sko
Åhrrr SNYD
Altid svært og vælge..Men vil nok pt udover min hund self, sige en delt plads til min iphone vores nye samsung smart tv
Trafiklys lampen på min søns værelse Synes den er SÅ fed, og ville super gerne have haft den i stuen... men det måtte jeg ikke
Og ellers er det vist min iPhone,iPod eller Computer Mine hockeytrøjer fra da jeg boede hjemme betyder nu også rigtig rigtig meget.. puha, den er svær
Mette. skriver: Hihi, det er lidt sødt med spisebordet. Er det et specielt et? Vis frem. Og alle de andre ting er også bare skønne! Og uundværlige.
Hihi, det er lidt sødt med spisebordet. Er det et specielt et? Vis frem.
Og alle de andre ting er også bare skønne! Og uundværlige.
Det er ikke specielt eller noget ..
Meen jeg elsker det ....
Zeus skriver: Dit spisebord?? Der må ligge en historie bag
Dit spisebord??
Der må ligge en historie bag
Hahah ja .. Og nej der ligger ingen historie bag .. Jeg elsker det bare ..
Mette. skriver: Altså af materielle ting? Jeg selv eeelsker min Mulberry taske. Jeg har foræret mig selv den, og hvor er jeg bare glad for jeg gjorde det. Så kom frisk tøser, hvis hvilken ting i er virkelig glade for.
Altså af materielle ting?
Jeg selv eeelsker min Mulberry taske. Jeg har foræret mig selv den, og hvor er jeg bare glad for jeg gjorde det. Så kom frisk tøser, hvis hvilken ting i er virkelig glade for.
Min mormors gamle Wegner stol I love it...
Mette. skriver: Hold da op, sikke en vidunder maskine! Det er jo virkelig to fluer med et smæk også spare den jo for en masse arbejde.
Hold da op, sikke en vidunder maskine! Det er jo virkelig to fluer med et smæk også spare den jo for en masse arbejde.
Jep :=)
med 265 kvm og 4 (5) børn og pt 2 hunde (venter på en hvalp
og min nakke er bare øv så bliver en stor hjælp
Jeg vaskede køkken gulv 2 x i går , syntes virkelig jeg kom i bund men vandet i demo maskinen var bare
Mit dagmar kors jeg har arvet efter min farmor.. Hun fik det i konfirmationsgave..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128