Hvad er jeres kæreste eje? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Mette.

An&Jo skriver:

mit kæreste eje når det kommer til ting er helt klart min Iphone, man kan jo alt på den, og min har nærmest erstattet min computer når jeg er derhjemme..

Dog er min computer ved at brænde sammen nu og laver en masse knapt så sjove ting som at blinke med skærmen osv, så til januar når børnepengene kommer, ja så skal mor her have sin længe ventede macbook pro som jeg har ventet i maaaange år på at jeg kunne unde mig selv. nu er den relevant at købe både i forhold til mit kommende arbejde, men også fordi den bare lækker at se på.. men så kommer den nok os på listen over de ting jeg har som er mit kæreste eje..

men ved siden af min Iphone ligger min DKNY shopper bag jeg fik i fødselsdagsgave sidste år, den er blevet brugt hver eneste dag i skole og man kan faktisk slet ikke se det på den..

dog ville jeg gerne have sådan en mulberry taske, meen tør ikke tjekke prisen..

Skønne ejendele og glæd dig til at få en mac, den er så lækker. Jeg elsker også min, dog er det en air, den er lille og passer perfekt til at have med på uni hverdag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Mette.

Cilas skriver:

Mit babytæppe, som mine forældre købte lige inden jeg blev født, og er nu min søns, en bog jeg fik i dåbsgave, og min lille røde børne kuffert

Sikkke en dejlig ejendel og uden tvivl en med en masse minder tilknyttet.

Anmeld

10. november 2011

Camulla

Mette. skriver:

jeg bliver helt trist af din historie, hvor er det uretfærdigt du måtte miste armbåndet på den måde.  Jeg tænker tit på hvor skrækkeligt det må være hvis man får indbrud og ting som har så stor en værdi for en forsvinder, især fordi de jo netop aldrig kan erstattes. Godt du har et billede som minde, selv det er en ringe erstatning.

Og sikke et fint sommerhus i har, det er trist når man må skille sig af med ting man holder af. 

Ja, det er bare rigtig ærgeligt. Og det værste af det hele er, at det er hos nogle som ikke sætter pris på det, som jeg gør. Det kan jeg næsten ikke holde ud... Ja, gad vide hvor det er henne, jeg mener, der står jo mit navn og cpr.nr. på, så de kan vel ikke komme af med det?? Måske det bare er smidt væk? Tror ikke de har gættet at det er 25.000 kr. værd. Det havde jeg i hvert fald aldrig troet... Så havde jeg slet ikke tigget og bedt min farnor om det  Hi hi... 

Anmeld

10. november 2011

sabrina89

Dette er mit (mine) kæreste eje. Elsker min ubeskrivelige dejlige datter og kæreste over alt på jorden!! Jeg kunne undvære alt bare jeg har de 2 <3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. november 2011

Camulla

Mette. skriver:

Skønne ejendele og glæd dig til at få en mac, den er så lækker. Jeg elsker også min, dog er det en air, den er lille og passer perfekt til at have med på uni hverdag.

Jeg har også en air og jeg elsker den! Fik den dog i bryllupsgave, hvilket jeg synes var ret uromantisk og blev skuffet over den... Min første bryllupsgave... Ikke engang på dagen, ikke noget kort og ikke engang pakket ind. Men den er lækker, passer bare bedre som jule- eller fødselsdagsgave...

Anmeld

10. november 2011

Camulla

sabrina89 skriver:

Dette er mit (mine) kæreste eje. Elsker min ubeskrivelige dejlige datter og kæreste over alt på jorden!! Jeg kunne undvære alt bare jeg har de 2 <3

Kan jeg godt forstå, men det var materielle ting vi skulle skrive  

Anmeld

10. november 2011

Mette.

Camulla skriver:

Ja, det er bare rigtig ærgeligt. Og det værste af det hele er, at det er hos nogle som ikke sætter pris på det, som jeg gør. Det kan jeg næsten ikke holde ud... Ja, gad vide hvor det er henne, jeg mener, der står jo mit navn og cpr.nr. på, så de kan vel ikke komme af med det?? Måske det bare er smidt væk? Tror ikke de har gættet at det er 25.000 kr. værd. Det havde jeg i hvert fald aldrig troet... Så havde jeg slet ikke tigget og bedt min farnor om det  Hi hi... 

Ja præcis, det er så ubærligt at tænke på det ingen værdi reelt har for andre end dig og nej, de kan jo nærmest ikke have solgt det med dit navn og cpr på, med mindre de har fået en ny plade i og på den måde solgt det. Hvor er det bare uretfærdigt og meget uheldigt det lige skete den dag hvor armbåndet var hos din veninde.  Øv altså.

Anmeld

10. november 2011

Mette.

sabrina89 skriver:

Det forstår jeg godt, min kæreste og datter kommer selvfølgelig også foran ALT andet, og sådan er det forhåbentligt for os alle.  Men har du ikke en ting som du er virkelig glad for?

Anmeld

10. november 2011

Mette.

Camulla skriver:

Jeg har også en air og jeg elsker den! Fik den dog i bryllupsgave, hvilket jeg synes var ret uromantisk og blev skuffet over den... Min første bryllupsgave... Ikke engang på dagen, ikke noget kort og ikke engang pakket ind. Men den er lækker, passer bare bedre som jule- eller fødselsdagsgave...

Ih altså, hvor er det bare en typisk mande-ting at give sådan noget. Det kunne præcis have været min kæreste som kunne finde på det. Men, vi må nok huske på at de gør det i deres bedste mening og sjældent for at såre os, selvom man godt kan have den følelse ind i mellem. 

Anmeld

10. november 2011

LilleLene

Helt klar min hund Holly <3
Hun bor godt nok hos min moar, men hun kan bare gøre mig glad som ingen anden kan, den lille klumpe dumpe <3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.