CamillaSoefelt skriver:
Det er bare slet ikke til sammenligning, sorry!! Det er under al kritik at de sidder alene, det er jeg virkelig ked af og sige.. Og det er ikke fordi jeg ikke synes det er synd for dem osv osv.. Jeg har selv arbejdet i vuggestue i 7 år, så ved lissom noget om det.. Og alle de steder jeg har været har ungerne ALDRIG siddet alene og spist! ALDRIG! For lidt personale eller ej... Helt seriøst, så må de omstrukturere...
Det du siger svarer jo til at begge voksne er ved og skifte unger pludselig vågner et barn og det ene må gå... Åh nej, så må det ene barn ligge alene på puslebordet? Eller hvad?
Nu ved jeg ikke om det er noget tid siden, du selv har arbejdede i vg, men jeg har også været medhjælper i flere år - for år tilbage og er nu uddannet pædagog, og der er så sandelig sket meget siden (underforstået det er mange besparelser siden...) Og der er varslet besparelser på 2 mio om året frem til år 2015 her i min kommune... Det kan ikke undgåes, at det kan mærkes 
Når det så er sagt, så synes jeg, at du skal tale med pædagogerne i dit barns vg - sig, at du er utryg ved situationen. Jeg plejer at sige til nye forældre, at de skal komme til os, hvis der er noget de undres over eller ikke forstår - adresser problemerne der, hvor de kan ændres 
Det skal ikke forståes sådan, at jeg ikke synes du må skrive om det her og søge råd eller tale med andre om det - slet ikke
men det er ærgerligt, hvis det kommer til at gå ud over et ellers godt samarbejde 
Mvh Carina
Anmeld