Håber I lige vil bruge 2 min på dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

kirsti

jeg tror ikke jeg ville tage det så tungt hvis pædagogerne kun er væk 1-2min.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Benjamins'mor

Har stemt ''Absolut ikke .....''

Anmeld

10. november 2011

Lou87

CamillaSoefelt skriver:

TAAAAAKKKK for støtten!!!

Det er lige netop det jeg gerne vil forhindre.. Det må bare ikke ske? Og det er først når der sker noget rigtig alvorligt at nogen gider tænke bare lidt på det.. I hvad, 2 uger og så glemmer de det igen?

Sorry men er det ikke sandt?

Jo desværre ender det tit sådan..
Netop derfor mens min pige er i den alder har jeg valgt dagpleje.
Jeg følte slet ikk det andet var rigtig..

Og ved at selvom hun er større til den tid vil jeg nok bekymre mig lidt for børnehave tiden... Ser ikk mig selv som en KÆMPE hønemor, men jeg synes bestemt heller ikk det er ok det der.

Anmeld

10. november 2011

CamillaSoefelt

Lou87 skriver:

Og ved at selvom hun er større til den tid vil jeg nok bekymre mig lidt for børnehave tiden... Ser ikk mig selv som en KÆMPE hønemor, men jeg synes bestemt heller ikk det er ok det der.

Absolut en god ide med dagpleje... Har overvejet det maaange gange faktisk

Anmeld

10. november 2011

CamillaSoefelt

Lou87 skriver:

Anmeld

10. november 2011

CamillaSoefelt

Jonatansmor skriver:

Altså - jeg har stemt nix.

Men ikke fordi jeg er bange for kvælningsfare, jeg stoler blindt på hosterefleksen.

Men fordi jeg altså mener at børn har skidegodt af at se på voksne der sidder pænt og spiser, har en hyggelig samtale. Det er jo ikke kun de rene gulve jeg er vild med, jeg elsker at se børn der kan fungere optimalt i en given social relation - elsker at min dreng svarer, sidder pænt.. Det lærer han ikke af at pædagog farer rundt!

Anmeld

10. november 2011

Lou87

CamillaSoefelt skriver:

Hehe

Anmeld

10. november 2011

CamillaSoefelt

lillepuller skriver:

jeg synes ikke det er okay .. i min søns vuggestue gør de det samme .. og det bryder jeg mig ikke om . Da min søn stiller sig tit op på højstolen og kan vælte.

Jeg synes også det er rigtig ubehageligt at de går mens ungerne spiser.. Det er slet ikke acceptabelt! Har du snakket med dem om det så?

Anmeld

10. november 2011

CamillaSoefelt

Brams skriver:

Jeg synes helt sikkert ikke at det er ok for så små børn (som man jo er når man er i VS) skal spise alene, helt enig med dig

Anmeld

10. november 2011

Rockertand

CamillaSoefelt skriver:

Vælg dagpleje - problemet løst!

Folk må selv vælge, at de vægter en samlebånds-institution med uddannede pædagoger, som så IKKE har de ressourcer, der skal bruges til en så vigtig ting som spisesituationen (ikke bare for sikkerheden, men også det sociale, kommunikationen og nærværet), men jeg har valgt en kærlig dagplejer, der følger barnet hele dagen, og når jeg henter mit barn, så står hun klar med fortælling om små ting, mit barn har gjort......om morgenen havde hun opfundet en helt ny lyd med tilhørende ansigtsudtryk........til middag spiste hun majs med en agurkeskive som ske.....om eftermiddagen lå hun og "sang" i barnevognen i stedet for at kalde på min dagplejemor....................de her ting er GULD værd for mig at få at vide - og det gør jeg ene og alene, fordi min dagplejemor er der HELE dagen og følger hende i alle situationer og kan fortælle om alt, der sker med hende, der er ikke noget skiftende personale, der ikke liiiige ved, at hun var pylret fra morgenen eller hvad der nu har været.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.