Happiness skriver:
Synes det er ok, er sikker på de kun gør det med de børn de mener kan magte opgaven. Med de ressourcer der er idag, er andet jo bare ikke muligt! Pædagogerne kan jo ikke trylle. Og man kan ikke "programere" børn til at de skal sove de samme antal timer, eller spise på samme tidspunkter. Slet ikke eftermiddagsmåltidet.
Men du kunne jo høre om de ikke kan have døren åben når de leger, så der er et ekstra øre på dem. Det er bedre at komme med idéer, end at komme med kritik der ikke er konstruktiv. For børnene på stuen kan jo i princippet komme til at sluge noget. Så hvis der var åben dør kan pædagogen have ører begge steder 
Hvis der var en mere pædagog havde denne helt sikkert siddet sammen med børnene, men tiderne er jo desværre ændret, og det tyder ikke helt på der kommer flere ressourcer den vej 
Ved godt de ikke kan trylle, hvilket jeg heller ikke beder dem om..
Iøvrigt ved du jo ikke om jeg har givet dem kritik eller hvordan jeg har tacklet det, så det er der ingen grund til og komme ind på.. Men jo, klart er det da den bedste ide og komme med et konstruktivt forslag de kan bruge til noget i stedet for kritik og et surt opstød.. Hvilket jeg heller ikke er kommet med.
Men det er sjovt som alle har så travlt med at det er synd for pædagogerne, for fanden da, så synd er det sku heller ikke.. De sidder sku fandme og feder den og holder årelange pauser tit.. Jeg siger ikke alle gør, men MANGE gør!!
Og lige på det punkt med spisningen synes jeg bare det er under al kritik at ungerne skal sidder alene og spise, specielt når jeg ser det dagligt??!!
Anmeld