Hvor længe gik der....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

louisevl

Under min graviditet tog jeg 26 kilo på...De hoppede bare op på mig Men her efter 3,5 måned har jeg tabt de 23 kilo. Så det går fremad... Men det gik meget hurtigere i starten. De første 14 dage tabte jeg 14 kilo...Nu går det desværre ikke så hurtigt mere, men gør heller ikke så meget for det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

VNB

xoxotasha skriver:

Hvor længe gik der før du var tilbage på din startvægt efter du havde født?

I må meget gerne skrive hvor meget i tog på under graviditeten også.

jeg tog 14 kg på, og da min søn var 3 mdr gammel havde jeg tabt mig 17 kg. Så der røg 3 kg ekstra af 

Jeg er helt 100 på at det var amningen der gjorde det. Han sugede jo alt næring ud af mig hahaha 

Efter jeg stoppede med at amme tog jeg 2 kg på igen. 

nu er min søn 10 1/2 måned gammel og min vægt har ligget helt fast de sidste 5 mdr. Vejer 1 kg mindre end før jeg blev gravid, så jeg klager ikke! 

Anmeld

2. november 2011

Isabella_mor

xoxotasha skriver:

Hvor længe gik der før du var tilbage på din startvægt efter du havde født?

I må meget gerne skrive hvor meget i tog på under graviditeten også.

jeg har ikke kommet tilbage dertil endnu, og kommer det forhåbentlig heller ikke.

vejede 50 kg da jeg blev gravid. tog 14 kilo på under graviditeten.. og den vægt er incl babyen.

nu vejer jeg 52-53 kilo og regner med at komme lidt mere op i vægt... 

Anmeld

2. november 2011

Zelinasmor

louisevl skriver:

Under min graviditet tog jeg 26 kilo på...De hoppede bare op på mig Men her efter 3,5 måned har jeg tabt de 23 kilo. Så det går fremad... Men det gik meget hurtigere i starten. De første 14 dage tabte jeg 14 kilo...Nu går det desværre ikke så hurtigt mere, men gør heller ikke så meget for det....

Synes det er rigtig flot. Og så længe man bare trives og har det godt, så er det jo godt!  

Anmeld

2. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg tog ca 20 kg på, og de 17 af dem var væk efter 5 uger - de sidste 3 tog noget længere tid - ups ;(

Anmeld

2. november 2011

Zelinasmor

VNB skriver:

jeg tog 14 kg på, og da min søn var 3 mdr gammel havde jeg tabt mig 17 kg. Så der røg 3 kg ekstra af 

Jeg er helt 100 på at det var amningen der gjorde det. Han sugede jo alt næring ud af mig hahaha 

Efter jeg stoppede med at amme tog jeg 2 kg på igen. 

nu er min søn 10 1/2 måned gammel og min vægt har ligget helt fast de sidste 5 mdr. Vejer 1 kg mindre end før jeg blev gravid, så jeg klager ikke! 

Det var godt gået.  Kan godt forstå at du er tilfreds.  Ville jeg også være!!

Anmeld

2. november 2011

Zelinasmor

isabellamor skriver:

jeg har ikke kommet tilbage dertil endnu, og kommer det forhåbentlig heller ikke.

vejede 50 kg da jeg blev gravid. tog 14 kilo på under graviditeten.. og den vægt er incl babyen.

nu vejer jeg 52-53 kilo og regner med at komme lidt mere op i vægt... 

Så længe du selv er tilfreds og har det godt med dig selv, er det jo som det skal være

Anmeld

2. november 2011

louisevl

xoxotasha skriver:

Synes det er rigtig flot. Og så længe man bare trives og har det godt, så er det jo godt!  

Mange tak, er også bare glad for det er gået så hurtigt Men havde også rigtig meget vand i kroppen til sidst...Kunne nærmest lave kalaha spil på mine fødder

Anmeld

2. november 2011

Zelinasmor

PT skriver:

Jeg tog ca 20 kg på, og de 17 af dem var væk efter 5 uger - de sidste 3 tog noget længere tid - ups ;(

3 kg er da heller ingenting!  Synes det er godt gået af dig!

Anmeld

2. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
xoxotasha skriver:

3 kg er da heller ingenting!  Synes det er godt gået af dig!

Tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.