Hvor længe gik der....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Mussen2

xoxotasha skriver:

Hvorfor er amning og motion ikke godt sammen?  Det var jeg ikke klar over.

Altså alt med måde, men hvis man træner for hårdt har kroppen ikke energi/overskud til at producerer mælk. Mælkeproduktion kræver mad, vand og hvile 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Zelinasmor

Mor85 skriver:

jeg tog 11 kg på med min dreng og efter han kom til verden var de 11 kg væk og tabte så ydliger 6 kg på en uge så der blev mit tøj alt for stort. det har så taget mig 7 år at komme op på de 50 kg igen

Det var da også mange ekstra kilo at smide. Ved du hvorfor du tabte så meget ekstra?

Anmeld

2. november 2011

Zelinasmor

Mussen2 skriver:

Altså alt med måde, men hvis man træner for hårdt har kroppen ikke energi/overskud til at producerer mælk. Mælkeproduktion kræver mad, vand og hvile 

Nåå på den måde. Okay.  Så blev jeg så meget klogere. Det vil jeg da lige huske

Anmeld

2. november 2011

ano14316

xoxotasha skriver:

Hvor længe gik der før du var tilbage på din startvægt efter du havde født?

I må meget gerne skrive hvor meget i tog på under graviditeten også.

Her snart 4 uger efter fødslen vejer jeg 86 kg.

min startvægt var 93, så tabte jeg mig 6 kg i løbet af de første 2 mdr. og jeg endte på 100 kg 

Anmeld

2. november 2011

camillakrath

camillakrath skriver:

Jeg vejede 47 kg før jeg blev gravid. Så tog jeg 20 kg på, og nu vejer jeg 51. Min søn er 6 måneder

Skal måske også siges at jeg havde svangerskabsforgiftning, så meget af det jeg tog på var væske.

Anmeld

2. november 2011

A&F

xoxotasha skriver:

Det er nemlig meget forskelligt. Nogle kan amme kiloerne af, andre kan ikke tabe sig før efter amningen er slut. Osv. osv. Det er underligt

Nemlig

Anmeld

2. november 2011

Mumto3

xoxotasha skriver:

Det er godt nok flot at du har kunnet gøre det uden at skulle yde noget. Her tænker jeg motion/kost osv

Ja, egentlig kan man jo ikke sige at det var 'flot', nærmere bare heldigt. For  jeg gjorde jo netop ikke noget for at tabe de mange kilo og derfor er der heller ikke nogen 'præstation' i det. Jeg åd bare slik, chokolade, dejlig mad og chips, mens jeg bare ammede og ammede og kiloerne raslede af mig.

Anmeld

2. november 2011

Mor85

xoxotasha skriver:

Det var da også mange ekstra kilo at smide. Ved du hvorfor du tabte så meget ekstra?

nej ikke rigtigt.  men de sagde på fødestuen at fordi jeg havde været så aktiv og i fin form siden jeg var lille ville det være underligt hvis det ikke kom i sig selv igen meget hurtigt. men havde ikke regnet med at tabe de 6 kg ved siden af. 

Anmeld

2. november 2011

Zelinasmor

ano14316 skriver:

Her snart 4 uger efter fødslen vejer jeg 86 kg.

min startvægt var 93, så tabte jeg mig 6 kg i løbet af de første 2 mdr. og jeg endte på 100 kg 

Det er da super flot!

Anmeld

2. november 2011

Zelinasmor

camillakrath skriver:

Skal måske også siges at jeg havde svangerskabsforgiftning, så meget af det jeg tog på var væske.

Ja okay. Det har jo nok også noget at sige.  Jeg har selv en del væske i kroppen, og det vejer godt til. I hvert fald i følge min læge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.