Hvor længe gik der....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

ano14316

xoxotasha skriver:

Det er da super flot!

ja.. så mangler der jo kun 20 kg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

snefnug

snefnug skriver:

Jeg tog 9 kg på, og en uge efter jeg havde født vejede jeg 7 kg, mindre end min start vægt

Nej jeg gjorde ikke noget specielt, jeg kunne ikke spise så meget af gangen i slutningen af graviditeten, så jeg har nok egenlig tab mig der, men ved at jeg havde noget væske i kroppen, sage vægten +9 kg.

Anmeld

2. november 2011

camillakrath

xoxotasha skriver:

Ja okay. Det har jo nok også noget at sige.  Jeg har selv en del væske i kroppen, og det vejer godt til. I hvert fald i følge min læge

i løbet af de første 2 dage tabte jeg 4 kg i ren væske

Anmeld

2. november 2011

Camulla

xoxotasha skriver:

Hvor længe gik der før du var tilbage på din startvægt efter du havde født?

I må meget gerne skrive hvor meget i tog på under graviditeten også.

Jeg tog alt alt for mange kg. på. Og efter 2 1/2 - 3 år manglede jeg stadig 10 kg. ca... Puha... Nu er jeg gravid igen og vil så gerne tilbage til min startevægt på 59 kg. når denne graviditet er ovre... 

Anmeld

2. november 2011

Zelinasmor

Mumto3 skriver:

Ja, egentlig kan man jo ikke sige at det var 'flot', nærmere bare heldigt. For  jeg gjorde jo netop ikke noget for at tabe de mange kilo og derfor er der heller ikke nogen 'præstation' i det. Jeg åd bare slik, chokolade, dejlig mad og chips, mens jeg bare ammede og ammede og kiloerne raslede af mig.

Ja, så kan man vidst godt kalde dig heldig . Der er jo også mange der fortæller at de først taber sig efter amningen er slut. Jeg krydser fingre for at jeg kan amme lidt af kiloerne væk også

Anmeld

2. november 2011

Zelinasmor

ano14316 skriver:

ja.. så mangler der jo kun 20 kg 

Det behøver jo heller ikke gå vildt hurtigt. Jeg kunne forestille mig at det sundeste er at tabe sig stille og roligt. Maven skal jo også have en chance for at kunne følge med.

Anmeld

2. november 2011

Zelinasmor

camillakrath skriver:

i løbet af de første 2 dage tabte jeg 4 kg i ren væske

Det var meget. Men det må være en lettelse. For hold op hvor kan det bare spænde i alle lemmer når man har meget væske i kroppen!

Anmeld

2. november 2011

ano14316

Det behøver jo heller ikke gå vildt hurtigt. Jeg kunne forestille mig at det sundeste er at tabe sig stille og roligt. Maven skal jo også have en chance for at kunne følge med.

ja.. hehe... nu har jeg sloges med de kilo i flere år, så jeg har ikke travlt, bare det stille og roligt går ned ad.. 

Målet er ca 1-2 kg pr måned.. Så er jeg da et stykke dernede af.. 

Og lykkedes det at smide de 20 kg, så må jeg under kniven og have fjernet hud, for maven vil under alle omstændigheder ikke kunne trække sig så meget igen, tror jeg.. 

Anmeld

2. november 2011

Zelinasmor

Camulla skriver:

Jeg tog alt alt for mange kg. på. Og efter 2 1/2 - 3 år manglede jeg stadig 10 kg. ca... Puha... Nu er jeg gravid igen og vil så gerne tilbage til min startevægt på 59 kg. når denne graviditet er ovre... 

Det er nok bare ikke alle der har lige så nemt ved at tabe sig. Desværre. Jeg tror ikke at jeg selv tør satse på at alt bare forsvinder af sig selv. Har taget 16kg på og er 35 fulde uger henne i morgen.  Men  for at du når dit mål.

Anmeld

2. november 2011

Zelinasmor

ano14316 skriver:

ja.. hehe... nu har jeg sloges med de kilo i flere år, så jeg har ikke travlt, bare det stille og roligt går ned ad.. 

Målet er ca 1-2 kg pr måned.. Så er jeg da et stykke dernede af.. 

Det er jo også det de "fornuftige" anbefaler!  Ca. ½ - 1 kilo i ugen. Så jeg synes det lyder som en super plan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.