Hvor længe gik der....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Zelinasmor

louisevl skriver:

Mange tak, er også bare glad for det er gået så hurtigt Men havde også rigtig meget vand i kroppen til sidst...Kunne nærmest lave kalaha spil på mine fødder

Jeg kender det alt for godt! Min kæreste synes det er vildt sjovt at sidde og prikke huller ind i både mine fødder og mine ben. Jeg selv synes så ikke at det er særlig sjovt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

louisevl

xoxotasha skriver:

Jeg kender det alt for godt! Min kæreste synes det er vildt sjovt at sidde og prikke huller ind i både mine fødder og mine ben. Jeg selv synes så ikke at det er særlig sjovt

He he nej det kan simpelthen være så belastende med alt det vand i kroppen...Han skulle prøve det selv

Anmeld

2. november 2011

Rsa

Synes der er kæmpe forskel på min første graviditet og anden ...

Selvfølgelig skal omstændighederne også tælles med!

Men første graviditet tabte jeg mig relativt hurtigt - tog ca.11-12 kg på og synes efter et år, at alt var tilbage på plads igen og jeg passede min str.36 igen! Ammede ikke, men var alene med min søn.

Anden gang også ca.11-2 kg jeg tog på... Har smidt alle kiloene, men det hele sidder bare rigtig træls! Min datter er 10½ måned og jeg kan ikke være i min str.36 endnu.
Ammede denne gang, hvilket kræver rigtig meget energi - derfor spiste jeg også utrolig meget, især usundt da det var nemmere at få konsumeret hurtigt. Søvnløse nætter og manglende energi gjorde, at jeg spiste enormt usundt de første 4-6 måneder.
Selvom jeg n u vejer det sammen som da jeg blev gravid, er jeg absolut ikke tilbage til 'mit gamle jeg'.

Tror nu heller ikke jeg kommer helt tilbage - synes hofterne, uanset hvad, flytter sig og huden på maven bliver slappere og sværer atstramme op, men har en forhåbning om, at jeg kan komme igang med at træne når min datter starter i vuggestue!

Anmeld

2. november 2011

cash83

Jeg gik fra 68 til 89 i min graviditet..Nu vejer jeg 71 5 mdr efter fødslen :-)

Anmeld

3. november 2011

Isabella_mor

xoxotasha skriver:

Så længe du selv er tilfreds og har det godt med dig selv, er det jo som det skal være

jeg var undervægtig. jeg er 170 cm høj. så de 50 kilo er lige i underkanten

Anmeld

3. november 2011

annec

xoxotasha skriver:

Hvor længe gik der før du var tilbage på din startvægt efter du havde født?

I må meget gerne skrive hvor meget i tog på under graviditeten også.

Jeg tog 7,5kg på, efter 5 uger havde jeg smidt 12,9

Anmeld

3. november 2011

Zelinasmor

louisevl skriver:

He he nej det kan simpelthen være så belastende med alt det vand i kroppen...Han skulle prøve det selv

Ja det skulle han!

Anmeld

3. november 2011

Zelinasmor

Rsa skriver:

Synes der er kæmpe forskel på min første graviditet og anden ...

Selvfølgelig skal omstændighederne også tælles med!

Men første graviditet tabte jeg mig relativt hurtigt - tog ca.11-12 kg på og synes efter et år, at alt var tilbage på plads igen og jeg passede min str.36 igen! Ammede ikke, men var alene med min søn.

Anden gang også ca.11-2 kg jeg tog på... Har smidt alle kiloene, men det hele sidder bare rigtig træls! Min datter er 10½ måned og jeg kan ikke være i min str.36 endnu.
Ammede denne gang, hvilket kræver rigtig meget energi - derfor spiste jeg også utrolig meget, især usundt da det var nemmere at få konsumeret hurtigt. Søvnløse nætter og manglende energi gjorde, at jeg spiste enormt usundt de første 4-6 måneder.
Selvom jeg n u vejer det sammen som da jeg blev gravid, er jeg absolut ikke tilbage til 'mit gamle jeg'.

Tror nu heller ikke jeg kommer helt tilbage - synes hofterne, uanset hvad, flytter sig og huden på maven bliver slappere og sværer atstramme op, men har en forhåbning om, at jeg kan komme igang med at træne når min datter starter i vuggestue!

Det er utroligt hvor forskellige ens graviditeter kan være.

Du skal jo også have energien til at tabe dig, og det kunne jeg sagtens forestille mig at man ikke har det første lange stykke tid.

Håber du kommer tilbage i din str. 36 igen

Anmeld

3. november 2011

Zelinasmor

cash83 skriver:

Jeg gik fra 68 til 89 i min graviditet..Nu vejer jeg 71 5 mdr efter fødslen :-)

Det er da også super fint!

Anmeld

3. november 2011

Zelinasmor

isabellamor skriver:

jeg var undervægtig. jeg er 170 cm høj. så de 50 kilo er lige i underkanten

Ja det kan jeg godt se. Så må du se om du ikke kan tvinge et par ekstra kilo på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.