Hvor længe gik der....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

Zelinasmor

Fru Aagaard skriver:

Jeg spiser selvfølgelig ikke for to, men sundt og varieret, men ellers INGENTING...

Jeg æder sku lidt ekstra chokolade og kage og is her mens jeg gravid og kan "tillade" mig det Så der ingen hemmelighed...

Jeg går da ture og får motion, men det har været begrænset siden uge 17, da jeg fik BL og har for kort livmoderhals.. Så må ikke motionere så meget, selvom jeg elsker det..

Så ærligt - aner det ikke, ingen hemmelighed..

Min mand beundrer mig da og synes jeg lækker også som gravid og nyder at "vise" mig og maven frem, han er stolt af mig, på trods af jeg ÆLSKER kartofler med SAUCE i ny og næ, at jeg ikke har taget på rigtig...

Men - havde jeg taget 20 kg på - herregud, så jeg jo gravid og dejlig alligevel - og det havde ikke rørt mig..

Men, kan ikke give dig noget svar, for jeg synder også - lidt for meget nogle gange..

Du må have en super forbrænding . Det misunder jeg dig godt nok. Det er sgu godt gået må jeg sige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Stéphanie

xoxotasha skriver:

Hvor længe gik der før du var tilbage på din startvægt efter du havde født?

I må meget gerne skrive hvor meget i tog på under graviditeten også.

Jeg tog 21,6 kilo på, ander bliver 5 måneder nu her, og har tabt 25,5 kilo. Tror jeg havde tabt det hele da han var 3 måneder.

Var i mine "normale" jeans 3 dage efter jeg havde født.. (dog strammede de lidt)

Anmeld

3. november 2011

Maja_4000

xoxotasha skriver:

Det kommer nok stille og roligt hvis man selv ønsker det. Der er jo også nogen der godt kunne klare at beholde nogle af de ekstra kilo

Ja , men jeg er "desværre" en af dem som skal smide det hele + mere
Men gør ikke noget for det , så har det fint med at der ikke sker noget .. Det er jo min egen skyld Hehe

Anmeld

3. november 2011

heje

Jeg tog 13 kg på i 3. graviditet. Fødte for 3 uger siden og hoppede i mine egne cowboybukser efter 1 uge, MEN der er staig en del på maven der skal smides og strammes lidt op. De to andre gange har jeg også smidt alle kg i løbet af de første par måneder, så det håber jeg også er tifældet denne gang

Et par dage efter fødslen spurgte min 4-årige om jeg var helt sikker på at den lille ny var vores baby, hvortil jeg svare, at selvfølgelig er jeg det.....så siger hun "jamen hvis det er vores baby hvorfor er du så stadig såååååå tyk??"

Anmeld

3. november 2011

Leneur

Tabte de 10 kg jeg tog på ugen efter jeg havde født. Ugen efter igen 4 kg, så 14 kg i alt på 14 dage men har så taget 10 kg på igen, så + 6 kg og kæmper med at tabe dem igen men de vil skutte af. På trods af det nu er over 2 år siden jeg fik min datter.

Anmeld

3. november 2011

Zelinasmor

Stéphanie skriver:

Jeg tog 21,6 kilo på, ander bliver 5 måneder nu her, og har tabt 25,5 kilo. Tror jeg havde tabt det hele da han var 3 måneder.

Var i mine "normale" jeans 3 dage efter jeg havde født.. (dog strammede de lidt)

Vildt at det gik så hurtigt for dig!

Anmeld

3. november 2011

Zelinasmor

Maja_4000 skriver:

Ja , men jeg er "desværre" en af dem som skal smide det hele + mere
Men gør ikke noget for det , så har det fint med at der ikke sker noget .. Det er jo min egen skyld Hehe

Og så længe man selv har det fint med det, så er det jo som det skal være

Anmeld

3. november 2011

Zelinasmor

heje skriver:

Jeg tog 13 kg på i 3. graviditet. Fødte for 3 uger siden og hoppede i mine egne cowboybukser efter 1 uge, MEN der er staig en del på maven der skal smides og strammes lidt op. De to andre gange har jeg også smidt alle kg i løbet af de første par måneder, så det håber jeg også er tifældet denne gang

Et par dage efter fødslen spurgte min 4-årige om jeg var helt sikker på at den lille ny var vores baby, hvortil jeg svare, at selvfølgelig er jeg det.....så siger hun "jamen hvis det er vores baby hvorfor er du så stadig såååååå tyk??"

Det kan man jo håbe på.

Ej, den var strid... Æv. Det er nok ikke liiige det man gerne vil høre

Anmeld

3. november 2011

Zelinasmor

Leneur skriver:

Tabte de 10 kg jeg tog på ugen efter jeg havde født. Ugen efter igen 4 kg, så 14 kg i alt på 14 dage men har så taget 10 kg på igen, så + 6 kg og kæmper med at tabe dem igen men de vil skutte af. På trods af det nu er over 2 år siden jeg fik min datter.

Det var da træls.  Men  for at du får smidt dem igen på et tidspunkt.

Anmeld

3. november 2011

Leneur

xoxotasha skriver:

Det var da træls.  Men  for at du får smidt dem igen på et tidspunkt.

Tak skal du have. Ja det håber jeg også....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.