Hvor længe gik der....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.417 visninger
84 svar
0 synes godt om
2. november 2011

Zelinasmor

Hvor længe gik der før du var tilbage på din startvægt efter du havde født?

I må meget gerne skrive hvor meget i tog på under graviditeten også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

baby012

lytter lige med her da jeg godt nok syns jeg har taget meget på hehe . 

Anmeld

2. november 2011

Zelinasmor

gravid20 skriver:

lytter lige med her da jeg godt nok syns jeg har taget meget på hehe . 

Synes bare det er vildt dem der har taget 25 kg på og smidt dem efter 1 måned. Så vil lige hører flere forskellige ad

Anmeld

2. november 2011

Mussen2

Jeg tog 16 kg på. der gik ½ år før jeg havde smidt ALLE kilo, men smed mange af dem i løbet af de første måneder. Jeg brugte graviditetsbukser et godt stykke tid efter fødslen.

Jeg husker tydeligt min svigerfars kommentar, da han kom på sygehuset for at se min datter lige efter fødsel. Da sagde han overrasket " jeg synes da stadig du har lidt mave tilbage"

Shit, det var en træls kommentar

Anmeld

2. november 2011

Zeus

Jeg TROR jeg kom op på plus 20 kilo.. Jeg stoppede med at gå på vægten da den stod på 69,5, og der havde jeg lidt tid at løbe på Men med en startvægt på 54 kg, så er det også de første 15,5

Men der gik vel et par mdr, så var den på det normale.. Ved det er underligt, men jeg håbede faktisk den ville gå i stå på 61-62 kg, fordi jeg altid har været meget slank, men det gjorde den ikke Jeg er under min normalvægt nu, og har været det siden april/maj måned, så omkring 5-6 mdr efter?

Anmeld

2. november 2011

Mussen2

xoxotasha skriver:

Synes bare det er vildt dem der har taget 25 kg på og smidt dem efter 1 måned. Så vil lige hører flere forskellige ad

min veninde tog 27 kg på og har taget et år om at smide dem

Anmeld

2. november 2011

A&F

Jeg tog 11 kg på under graviditeten.  Efter 5 uger havde jeg tabt 13 kg. Har siden fødslen for 4 mdr siden, tabt i alt 15 kg.

Anmeld

2. november 2011

Zelinasmor

Mussen2 skriver:

Jeg tog 16 kg på. der gik ½ år før jeg havde smidt ALLE kilo, men smed mange af dem i løbet af de første måneder. Jeg brugte graviditetsbukser et godt stykke tid efter fødslen.

Jeg husker tydeligt min svigerfars kommentar, da han kom på sygehuset for at se min datter lige efter fødsel. Da sagde han overrasket " jeg synes da stadig du har lidt mave tilbage"

Shit, det var en træls kommentar

Ej det er bare også for meget! De fleste har da stadig en mave bagefter. Den forsvinder jo ikke bare på en dag.

Synes det er flot at det kun tog ½ år. Der er jo en del som aldrig kommer af med dem igen.

Anmeld

2. november 2011

Zelinasmor

A&F skriver:

Jeg tog 11 kg på under graviditeten.  Efter 5 uger havde jeg tabt 13 kg. Har siden fødslen for 4 mdr siden, tabt i alt 15 kg.

Jeg misunder dig!  Det er sgu godt nok flot

Anmeld

2. november 2011

camillakrath

xoxotasha skriver:

Hvor længe gik der før du var tilbage på din startvægt efter du havde født?

I må meget gerne skrive hvor meget i tog på under graviditeten også.

Jeg vejede 47 kg før jeg blev gravid. Så tog jeg 20 kg på, og nu vejer jeg 51. Min søn er 6 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.