Hvor længe gik der....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Zelinasmor

Zeus skriver:

Jeg TROR jeg kom op på plus 20 kilo.. Jeg stoppede med at gå på vægten da den stod på 69,5, og der havde jeg lidt tid at løbe på Men med en startvægt på 54 kg, så er det også de første 15,5

Men der gik vel et par mdr, så var den på det normale.. Ved det er underligt, men jeg håbede faktisk den ville gå i stå på 61-62 kg, fordi jeg altid har været meget slank, men det gjorde den ikke Jeg er under min normalvægt nu, og har været det siden april/maj måned, så omkring 5-6 mdr efter?

Det er også fint. Altså, det kan også gå for hurtigt jo. Og det tror jeg ikke er særlig sundt  Træls at den ikke gik "i stå" der hvor du håbede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Mumto3

Første gang tog jeg ca. 25-30 kg på, og der gik 9 mdr efter fødslen så var jeg tilbage til normalvægt UDEN at have gjort noget for at komme af med kiloerne. Jeg ammede bare.

De to næste graviditeter, tog jeg ikke lige så meget på (lige under 20kg) og begge gange gik der igen omkring 9 mdr efter fødslen, så var jeg normalvægtig igen.

Anmeld

2. november 2011

Mussen2

xoxotasha skriver:

Ej det er bare også for meget! De fleste har da stadig en mave bagefter. Den forsvinder jo ikke bare på en dag.

Synes det er flot at det kun tog ½ år. Der er jo en del som aldrig kommer af med dem igen.

Ja, han glemte vist lige at tænke sig om Mænd når de er værst

Jeg håber at jeg holder mig på samme kilo antal denne gang og smider dem indenfor et halvt år.

Jeg kan huske at jeg under graviditeten tænkte, at dem skulle jeg nok komme til livs med masser af motion. nu fik jeg jo tid med den lille.

Tid og overskud var der ikke meget af og så var jeg ikke lige klar over at træning og amning ikke er en god kombination.

Anmeld

2. november 2011

snefnug

xoxotasha skriver:

Hvor længe gik der før du var tilbage på din startvægt efter du havde født?

I må meget gerne skrive hvor meget i tog på under graviditeten også.

Jeg tog 9 kg på, og en uge efter jeg havde født vejede jeg 7 kg, mindre end min start vægt

Anmeld

2. november 2011

A&F

xoxotasha skriver:

Jeg misunder dig!  Det er sgu godt nok flot

Takker. Hånden på hjertet, havde jeg ikke forventet at tabe mig så hurtigt. Det er interessant, hvor forskellige vi kvinder egentlige er.

Anmeld

2. november 2011

Zelinasmor

Mumto3 skriver:

Første gang tog jeg ca. 25-30 kg på, og der gik 9 mdr efter fødslen så var jeg tilbage til normalvægt UDEN at have gjort noget for at komme af med kiloerne. Jeg ammede bare.

De to næste graviditeter, tog jeg ikke lige så meget på (lige under 20kg) og begge gange gik der igen omkring 9 mdr efter fødslen, så var jeg normalvægtig igen.

Det er godt nok flot at du har kunnet gøre det uden at skulle yde noget. Her tænker jeg motion/kost osv

Anmeld

2. november 2011

Zelinasmor

Mussen2 skriver:

Ja, han glemte vist lige at tænke sig om Mænd når de er værst

Jeg håber at jeg holder mig på samme kilo antal denne gang og smider dem indenfor et halvt år.

Jeg kan huske at jeg under graviditeten tænkte, at dem skulle jeg nok komme til livs med masser af motion. nu fik jeg jo tid med den lille.

Tid og overskud var der ikke meget af og så var jeg ikke lige klar over at træning og amning ikke er en god kombination.

Hvorfor er amning og motion ikke godt sammen?  Det var jeg ikke klar over.

Anmeld

2. november 2011

Zelinasmor

snefnug skriver:

Jeg tog 9 kg på, og en uge efter jeg havde født vejede jeg 7 kg, mindre end min start vægt

Det var da vildt  Gjorde du noget specielt for det?

Anmeld

2. november 2011

Mor85

jeg tog 11 kg på med min dreng og efter han kom til verden var de 11 kg væk og tabte så ydliger 6 kg på en uge så der blev mit tøj alt for stort. det har så taget mig 7 år at komme op på de 50 kg igen

Anmeld

2. november 2011

Zelinasmor

A&F skriver:

Takker. Hånden på hjertet, havde jeg ikke forventet at tabe mig så hurtigt. Det er interessant, hvor forskellige vi kvinder egentlige er.

Det er nemlig meget forskelligt. Nogle kan amme kiloerne af, andre kan ikke tabe sig før efter amningen er slut. Osv. osv. Det er underligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.