Hvor længe gik der....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

Zelinasmor

annec skriver:

Jeg tog 7,5kg på, efter 5 uger havde jeg smidt 12,9

Flot at du ligefrem kunne komme længere ned end startvægten. Gjorde du noget specielt, og var det bevidst eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Jonatansmor

xoxotasha skriver:

Hvor længe gik der før du var tilbage på din startvægt efter du havde født?

I må meget gerne skrive hvor meget i tog på under graviditeten også.

Jeg tog +25 kg på, plus fordi efter de 75 kg stoppede jeg med at hoppe på vægten. Der havde jeg en uge tilbage inden mit kejsersnit.

Fordi jeg fik kejsersnit måtte jeg intet i 3 måneder, jeg måtte slæbe på baby og det var det. 2½ månede opførte jeg mig eksemplarisk og begyndte så småt at begynde at løbe igen.

6 måneder efter, er jeg nede på mine 50 kg, men med eneste forskel at jeg nu har muskelstreger over det hele fordi drengen vejer +13 kg, vi bor på 2 sal og har ingen bil.

Men har ikke gjort noget decideret for at komme til at ligne mig selv igen og takker min families hurtige forbrlnding for jeg ser ud som jeg gør idag

Anmeld

3. november 2011

Fru Aagaard

I min første graviditet tog jeg 5,7 kg på, og en uge efter, var de alle smidt, + et par ekstra kilo.

I denne graviditet har jeg indtil videre taget 800 gram på, og er i uge 29, så det vel OK

Anmeld

3. november 2011

Zelinasmor

Jonatansmor skriver:

Jeg tog +25 kg på, plus fordi efter de 75 kg stoppede jeg med at hoppe på vægten. Der havde jeg en uge tilbage inden mit kejsersnit.

Fordi jeg fik kejsersnit måtte jeg intet i 3 måneder, jeg måtte slæbe på baby og det var det. 2½ månede opførte jeg mig eksemplarisk og begyndte så småt at begynde at løbe igen.

6 måneder efter, er jeg nede på mine 50 kg, men med eneste forskel at jeg nu har muskelstreger over det hele fordi drengen vejer +13 kg, vi bor på 2 sal og har ingen bil.

Men har ikke gjort noget decideret for at komme til at ligne mig selv igen og takker min families hurtige forbrlnding for jeg ser ud som jeg gør idag

Det er godt nok også vildt. Specielt når man tænker på at du jo ikke rigtig måtte noget det første lange stykke tid. Super flot synes jeg!

Anmeld

3. november 2011

Zelinasmor

Fru Aagaard skriver:

I min første graviditet tog jeg 5,7 kg på, og en uge efter, var de alle smidt, + et par ekstra kilo.

I denne graviditet har jeg indtil videre taget 800 gram på, og er i uge 29, så det vel OK

Hold da op! HVORDAN gør du det???? Jeg synes jeg forsøger at leve sundt og spise varieret. Alligevel stiger vægten med fuld fart. Hvad er din hemmelighed?

Anmeld

3. november 2011

Maja_4000

Jeg tog 15 kg på .. Har ikke tabt dem alle endnu og min datter er 10½ måned :b

Anmeld

3. november 2011

Isabella_mor

xoxotasha skriver:

Ja det kan jeg godt se. Så må du se om du ikke kan tvinge et par ekstra kilo på

ja det kommer der stille og roligt.. træning træning træning

Anmeld

3. november 2011

Fru Aagaard

xoxotasha skriver:

Hold da op! HVORDAN gør du det???? Jeg synes jeg forsøger at leve sundt og spise varieret. Alligevel stiger vægten med fuld fart. Hvad er din hemmelighed?

Jeg spiser selvfølgelig ikke for to, men sundt og varieret, men ellers INGENTING...

Jeg æder sku lidt ekstra chokolade og kage og is her mens jeg gravid og kan "tillade" mig det Så der ingen hemmelighed...

Jeg går da ture og får motion, men det har været begrænset siden uge 17, da jeg fik BL og har for kort livmoderhals.. Så må ikke motionere så meget, selvom jeg elsker det..

Så ærligt - aner det ikke, ingen hemmelighed..

Min mand beundrer mig da og synes jeg lækker også som gravid og nyder at "vise" mig og maven frem, han er stolt af mig, på trods af jeg ÆLSKER kartofler med SAUCE i ny og næ, at jeg ikke har taget på rigtig...

Men - havde jeg taget 20 kg på - herregud, så jeg jo gravid og dejlig alligevel - og det havde ikke rørt mig..

Men, kan ikke give dig noget svar, for jeg synder også - lidt for meget nogle gange..

Anmeld

3. november 2011

Zelinasmor

Maja_4000 skriver:

Jeg tog 15 kg på .. Har ikke tabt dem alle endnu og min datter er 10½ måned :b

Det kommer nok stille og roligt hvis man selv ønsker det. Der er jo også nogen der godt kunne klare at beholde nogle af de ekstra kilo

Anmeld

3. november 2011

Zelinasmor

isabellamor skriver:

ja det kommer der stille og roligt.. træning træning træning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.