Lommepenge til dig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2011

oOhelene&larsOo

jeg har 2800 når alt er betalt altså regninger og mad osv. men de 2800 er både til mig og bettemanden når han kommer og til brændstof til bilen (begrænset hvad man får den brugt når han kommer ud)  og det er på dagpenge pt og det bliver det samme når jeg har født også 

plus der kommer børnepenge oveni, men da vi får lillemanden i januar skal vi vente til april med og få børnepenge. men det går nok også..

kæresten har knap 1000 til sig selv bagefter da han er startet i lære, men han kan søge tilskud fordi han er under uddannelse..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Isabella_mor

måske en lille 1000... men jeg bruger dem mest på villads.. haha

Anmeld

6. november 2011

AnnaK89

Vi har omkring 4000 kr hver - nogle gange vælger vi at sætte nogle af dem på en opsparing, men ellers er det normalt det vi har.

Anmeld

6. november 2011

Emily2012<3

Vi har intet til os selv.

Hvis der er noget vi har brug for af tøj, overtøj eller andet, så bliver der lagt fra til det.

Anmeld

6. november 2011

LenaJohansen

Jeg køber faktisk sjældent noget til mig selv... 

Anmeld

6. november 2011

Frøken J.

Camulla skriver:

Hvor menge penge har du i lommepenge til dig selv når er betalt - altså til tøj, cafebesøg osv.?

Uddyb gerne...

Vi har kun 500 kr. hver og det mener min mand er rigeligt, hvor jeg gerne vil have lavet budgettet, om så vi har omkring 2000 hver. Jeg kan ikke leve for de 500 og det skaber ugentlige diskussioner i det lille hjem 

Pris dig lykkelig! Jeg skal være heldig hvis jeg har mere end en 100lap til mig selv!

Anmeld

6. november 2011

Muffin

Mellem 500kr og 5000kr pr mdr når regninger og kostpengene er taget fra. Det afhænger lidt af forskellige ting. Skal ungerne ha nyt vintertøj, kommer der en ekstra regning, er der fødselsdage så er der ikke så mange penge til mor her, men er det en måned hvor ingen mangler noget har jeg alle pengene til mig selv. Og jeg bruger dem flittigt på dyrt design til hjemmet og lækre røde bøffer til mig og mr. drømmefyr.. Mr drømmefyr bruger ingen penge, han tjener dem bare og så er det mit job og sørge for at shoppe det han mangler, tøj, mobiler, hår ting og sexlegetøj  haha, den sidste er en joke

Synes dælme ikke 500 kr hver måned lyder af meget.. Studere i eller har mange udgifter ?

Anmeld

6. november 2011

karina1980

Camulla skriver:

Hvor menge penge har du i lommepenge til dig selv når er betalt - altså til tøj, cafebesøg osv.?

Uddyb gerne...

Vi har kun 500 kr. hver og det mener min mand er rigeligt, hvor jeg gerne vil have lavet budgettet, om så vi har omkring 2000 hver. Jeg kan ikke leve for de 500 og det skaber ugentlige diskussioner i det lille hjem 

vi har ikke lommepenge, vi snakker om hvad det er vi gerne vil og så finder vi ud af det

Anmeld

6. november 2011

Winnie

Vi har ikke lommepenge til andet end børnene. Det har vi ikke råd til.

Når vi mangler tøj må vi finde noget vi har råd til, de store ting som vinter støvler osv købes når der kommer børnepenge. 

Side bemærkning... Hvis man har råd til lommepenge, hvorfor så ikke en konto med penge til børnetøj? Hvorfor skal børnenes tøj købes for morens lommepenge? Det ville jeg synes var undfair.

Anmeld

6. november 2011

Københavnermor

Lou87 skriver:

Har stemt 500-1000 kr..
Men jeg har ikk et bestemt beløb og bruger ikk begrebet "lommepenge".. Men det er nok det ligger på hver mdr ca.
Nogen mdr lidt mere, alt efter hva vi har råd til
Og nogle mdr da også mindre.
Tager det lidt efter hva kontoen siger.

Det samme her.. Sååå jeg "stjæler" lige dit indlæg.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.