Lommepenge til dig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Camulla

Kloster skriver:

Hej.

Jeg forstår åbenbart ikke dit spørgsmål... Mener du penge kun til dig selv, DINE penge til kun dig selv? (er åbenbart lidt fatsvag   )

Ja, penge kun til dig selv... Bio-tur, tøj, cafebesøg osv. Mine bliver dog som regel brugt til tøj til min søn, ellers fik han ikke noget nyt... Min mand mener ikke han mangler noget jo  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

FamilienSørensen

Camulla skriver:

Hvor menge penge har du i lommepenge til dig selv når er betalt - altså til tøj, cafebesøg osv.?

Uddyb gerne...

Vi har kun 500 kr. hver og det mener min mand er rigeligt, hvor jeg gerne vil have lavet budgettet, om så vi har omkring 2000 hver. Jeg kan ikke leve for de 500 og det skaber ugentlige diskussioner i det lille hjem 

Hejsa.

Når min kæreste er på skole har vi kun ca. 500 kr hver til eget forbrug, men når han er på arbejde får vi lidt over 2000 kr hver til forbrug.

Anmeld

1. november 2011

Kloster

Camulla skriver:

Ja, penge kun til dig selv... Bio-tur, tøj, cafebesøg osv. Mine bliver dog som regel brugt til tøj til min søn, ellers fik han ikke noget nyt... Min mand mener ikke han mangler noget jo  

Okay. Jamen jeg har ingen lommepenge. Vi har ingen lommepenge til os selv. Det jeg skal have ell for den sags skyld nogen af os skal have, skal tages ud af det ugentlige budget på 1500,- som alt andet også skal tages af.

Med måde self. Men vi har ikke nogen direkte lommepenge. Har lige købe en fed mascara fra Nilens Jord og den er taget ud af ugens madbudget på de 1500,- Mangler drengene noget, køber jeg det lidt efter lidt ud af de penge.

Jeg ville ællllllllske at have hele 500,- til kun mig selv om måneden.

Anmeld

1. november 2011

4xGreve

Camulla skriver:

Hvor menge penge har du i lommepenge til dig selv når er betalt - altså til tøj, cafebesøg osv.?

Uddyb gerne...

Vi har kun 500 kr. hver og det mener min mand er rigeligt, hvor jeg gerne vil have lavet budgettet, om så vi har omkring 2000 hver. Jeg kan ikke leve for de 500 og det skaber ugentlige diskussioner i det lille hjem 

ingen... vi har ingen...

Anmeld

1. november 2011

Ni-ko-li-ne

come2 skriver:

Jeg har ca. 5000kr til mig selv, når alle udgifter er trukket. Og det er på dagpenge.

Når jeg får job har jeg mere.

Er maden også betalt?

Anmeld

1. november 2011

come2

Ja det er den det er når alt er betalt. benzin, mad, træning, husleje osv.

Anmeld

1. november 2011

Lou87

Har stemt 500-1000 kr..
Men jeg har ikk et bestemt beløb og bruger ikk begrebet "lommepenge".. Men det er nok det ligger på hver mdr ca.
Nogen mdr lidt mere, alt efter hva vi har råd til
Og nogle mdr da også mindre.
Tager det lidt efter hva kontoen siger.

Anmeld

1. november 2011

-Sigrid-

Tja, vi har ikke et aftalt beløb, men jeg tror jeg bruger 300 kr på mig selv om måneden? Og det er så cafe, slik og bio... En gang imellem køber jeg tøj, men bruger virkelig ikke mange penge på det

Og tror kæresten bruger det samme 

Anmeld

1. november 2011

lio

1 måned 500 en anden 2000 det kan variere meget, men så har jeg også et hav af fødselsdage osv. så ryger det op der eller uventede småting.

Anmeld

1. november 2011

Plysbjørnen

Ingen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.