Lommepenge til dig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

FrkT

Ca. 0 kr, hø hø  De heldige måneder måske 100 kr, men normalt 0 kr.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Tvillingemor80

Har egentlig ikke som sådan lommepenge.. Jeg køber tøj meget sjældent, for det meste når manden har haft ekstra vagter og siger at han gerne vil gi en shoppe tøj tur.. Vi prøver at spare op så meget vi kan, fordi vi gerne snart vil på en lille ferie. Udover det har vi ikke for mange penge i forvejen som studerende og deltidsansat, med to børn. Vil skyde på jeg bruger 300-400 kr om mdr på mig selv (gaver til unger, cafe, tøj, kantinemad, creme osv) - og som regel mindre.

Men vi har et fælles budget der hedder 1 000 kr til sjov om mdr - ud at spise, legeland eller ting i den stil..

Men som sagt vi har heller ikke numsen fuld af penge hehe..

Anmeld

1. november 2011

Camulla

JulieE skriver:

Lommepenge er noget børnene får en gang imellem.... Når manden og jeg mangler noget kigger vi på økonomienog beslutter hvad der er ok at købe 

Går du så slet ikke på cafe eller køber en impuls-trøje eller en hotdog eller noget? Altå mine lommepenge dækker ting som det... 

Anmeld

1. november 2011

Stumpen

Egentlig hedder det sig at jeg har 2000 til mig selv, men så skal ungerne have tøj, nogen skal have gaver og værst af alt min skole ligger så langt væk at jeg må tanke på 3 gange i md... Så når alt kommer til alt er mit 500 kr MAX.

Anmeld

1. november 2011

Silas&Mille

Vi har ikke nogen lomme penge overhovedet. Det er så pga af gæld og jeg er på starthjælp (krydser fingre for at i hvert fald den del af finansloven hvor det skal skæres væk og laves om til kontanthjælp bliver vedtaget ).

Men tror nu heller ikke vi kommer til at have lommepenge når jeg kommer i arbejde, for vi snakker bare om hvad vi eller en af os har brug for og så bliver det købt hvis der er penge til det.

Anmeld

1. november 2011

SjeBets

lomme penge er ikke noget vi bruger, vi har hver vores konto og hver vores økonomi. Deler om udgifterne og resten af vores løn er vores, og vi kan bruge den på hvad vi vil, vil jeg have ny hest, bil, eller kjole bestemmet jeg selv, ligeledes gør han 

Anmeld

1. november 2011

JulieE

Camulla skriver:

Går du så slet ikke på cafe eller køber en impuls-trøje eller en hotdog eller noget? Altå mine lommepenge dækker ting som det... 

Jo... Det gør jeg da  Det er der ikke afsat et specifikt beløb af til... men nu er det mig, der er finansminister herhjemme, så jeg er godt chek om det er ok eller ej 

Anmeld

1. november 2011

Frk.S

Vi sætter 1000 kr. ind på en konto til os hver. Dem kan vi så bruge på lige hvad vi vil.
Det er mest fordi kæresten har en ret dyr hobby, og så kan han betale den derfra. Jeg bruger så som regel mine på tøj, makeup og lign.

Cafebesøg, biograf og sådan tager vi bare fra vores fælles konto. Og vi køber da også af og til andre ting (store og små) fra fælleskontoen.
Frisør og. lign. ryger også på fælleskontoen.

Så lige HVOR mange penge vi har til os selv har jeg egentlig ikke styr på - men jeg er nu meget god tilfreds med beløbet.

Vi har vores individuelle opsparinger, så vi har nogle penge vi kan bruge på lige hvad vi vil. De bruges så også til at sætte penge ind vi fx har fået i gave.

Anmeld

1. november 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Her har vi ikke råd til lommepenge.  

Anmeld

1. november 2011

Kloster

Camulla skriver:

Hvor menge penge har du i lommepenge til dig selv når er betalt - altså til tøj, cafebesøg osv.?

Uddyb gerne...

Vi har kun 500 kr. hver og det mener min mand er rigeligt, hvor jeg gerne vil have lavet budgettet, om så vi har omkring 2000 hver. Jeg kan ikke leve for de 500 og det skaber ugentlige diskussioner i det lille hjem 

Hej.

Jeg forstår åbenbart ikke dit spørgsmål... Mener du penge kun til dig selv, DINE penge til kun dig selv? (er åbenbart lidt fatsvag   )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.