Lommepenge til dig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange lommepenge har du til dig selv når alt er betalt ? (til tøj, cafebesøg osv.).

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.991 visninger
72 svar
0 synes godt om
1. november 2011

Camulla

Hvor menge penge har du i lommepenge til dig selv når er betalt - altså til tøj, cafebesøg osv.?

Uddyb gerne...

Vi har kun 500 kr. hver og det mener min mand er rigeligt, hvor jeg gerne vil have lavet budgettet, om så vi har omkring 2000 hver. Jeg kan ikke leve for de 500 og det skaber ugentlige diskussioner i det lille hjem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

NinaNymannMadsen

lige nu mens jeg er på barsel har jeg 7000 til mig selv når jeg har sat det på budgettet og sat af til mad som jeg skal. men det er kun en måned mere og til december skal største delen af dem bruges på julegaver,julehygge og julepynt.

normalt har jeg godt 3000 til mig selv. min kæreste har 2000 til sig selv. og det skal lige siges at jeg er på su og han er på pansion.

og selvom jeg ahr de godt 3000 til mig selv er det sjællent jeg kommer hjem med nye ting til mig selv, det er som regl kun til mine børn eller en gave til kæresten da jeg slet ikk er god til at købe til mig selv. det bliver mest til frokost med veninderne eller sådan noget.

har for første gang i lang tid selv købt noget til mig idag noget jeg ikk manglede men nu alligevel ville bruge hver dag. nemlig et par dejlige varme hjemme sko.

Anmeld

1. november 2011

Ni-ko-li-ne

ALtså, har du 500kr om måneden? 

Anmeld

1. november 2011

B&J

vi har ikke engang 500kr til sammen... men vi klare den da

Anmeld

1. november 2011

LR85

Jeg har et par tusinde. Men maden og bleer (og lign) skal betales derfra. 

Anmeld

1. november 2011

Diana...

------------------------0

Anmeld

1. november 2011

Nessie

Vi får hver især 1.000 kr om måneden på hver vores lommepenge konto, som vi kan bruge som vi har lyst. Derfra betales frisør, tøj osv. Og gaver til den anden.

Jeg bruger som regel mine, men min frisørudgift er jo også langt større end mandens, til gengæld køber han jævnligt elektronik dimser, og de er jo også pænt dyre.

Synes det er et meget passende beløb

Anmeld

1. november 2011

Camulla

Ni-ko-li-ne skriver:

ALtså, har du 500kr om måneden? 

Ja, 500 om måneden...

Anmeld

1. november 2011

JulieE

Lommepenge er noget børnene får en gang imellem.... Når manden og jeg mangler noget kigger vi på økonomienog beslutter hvad der er ok at købe 

Anmeld

1. november 2011

come2

Jeg har ca. 5000kr til mig selv, når alle udgifter er trukket. Og det er på dagpenge.

Når jeg får job har jeg mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.