Frøken J. skriver:
Sutten var hun mega glad for en årgang, men så mistede hun interessen igen. Har dog forsøgt at give hende den lidt mere i dag, og her til aften hitter den lidt igen. Jeg ved ikke hvad der sker, men hun ligger faktisk i liften nu og har ligget der i 10 minutter uden at græde. Har taget alle de forskellige tricks i brug, har da ellers brugt dem før, men nu virker de vidst. Svøbt hende stramt, lagt hende med tæppe over, sut i mund og den top jeg har haft på i dag ved siden af hendes hoved.. Hun falder lidt hen af og til og har ikke skreget endnu.. Faktisk har hun ikke grædt siden hun vågnede kl. 18.30 og blev ammet
Det ligner hende ikke! dte hjælper åbenbart at oprette et emne om det...
Har også stærkt overvejet kiropraktor!
Det er bare dét der skal til
Hver gang der er noget underligt med vores børn, skriver vi et indlæg, og så opfører de sig godt igen
Det skulle jeg have vidst i formiddags, Daniel var bare på tværs med alt, og totalt nej-siger 
Husk at sutter til nyfødte egentlig kun er til for tidligt fødte. Store / normal størrelse babyer skal have sutter i stor størrelse, ellers kan de ikke få krøllet tungen ordentligt rundt om den.
Jeg kan desværre ikke anbefale en god kiropraktor i dit område, kender kun til en her i kolding, med speciale i børn, og der er jo nok lige lovlig langt at køre for det 
Anmeld