Det begynder at blive rimelig anstrengende det her..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

Sofia

Frøken J. skriver:

Det kunne jeg prøve - Jeg tror bare jeg har haft lidt fobi for at tage ud på den måde, for hvis nu hun bliver ekstremt hidsig. Og så er der alle de andre undskydninger.. Alt det jeg gerne vil ordne derhjemme, hvis jeg får chancen, det bøvlede i at slæbe alle barnevognsdelene op og ned fra 2. sal og blabla. Men måske skulle jeg give det en chance!

Ja, altså jeg bor på 3. sal og synes også det er noget bøvl. Men er alligevel ude hver dag da jeg ellers bliver skør af at gå derhjemme. Kan du ikke have barnevognen stående nederst i opgangen, så det kun er en lift der skal med op og ned?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

2721

Min søn var og er på samme måde. Jeg tror det bedste bare er at accepter at din datter har et stort tryghedsbehov. Her brugte jeg en stræk ikke hvis vi skulle ud og gå som han kunne ligge i og få opfyldt sit behov for tryghed.
Ellers indrettede jeg mig bare efter det, ved så vidt muligt at accepter at det er sådan han er.

Det er super hårdt at være så bundet men det er jo kun for en periode, pludselig gider de sket ikke at putte og sådan noget.
Mht ringslynge så husker jeg at charlies vilde bevægelser gjorde at det var helt umuligt at få det til at fungere.

Evt overvej om det er fordi der sker for meget og hun er overstimuleret. Charlie græd meget hvis fx der kørte tv, eller var sæt for meget farver og gang i den.

Anmeld

31. oktober 2011

mortilflere

det er en periode  (mind mig lige om mine ord om en mdr ik )

Prøv at tag en bluse du har gået eller sovet med i et døgn , det kan gøre at de falder til ro med den i liften 

Og så kan man godt spise af paptallarkner en over gang

Anmeld

31. oktober 2011

Tullemuzz

Kan ikke rigtig komme med så mange råd men vil bare fortælle at min mor havde det på samme måde med mig da jeg var lille, jeg havde kolik og var kun rolig ved mor så hun havde mig i en slynge mens hun rydede op og gjorde rent min søn ville ikke sove ved mig men kun når han blev lagt i lift eller seng

Anmeld

31. oktober 2011

Stéphanie

Frøken J. skriver:

Med Rose, altså!

Lad mig forklare hvor grelt det her: Lige nu er første gang jeg sidder foran min pc siden fredag formiddag - Rose giver mig ikke "lov". Så jeg surfer konstant fra mobilen, når jeg har en chance (læs: når hun sover i mit skød), og kan derfor ikke deltage særlig meget i al hyggen herinde, fordi det er så skide bøvlet.

Jeg forstår simpelthen ikke, hvad der er galt med pigebarnet! Hun sover heldigvis så fint om natten. Fra 23-03, mad, så igen til 06, mad og så lige en time eller to mere. Derfor har jeg heldigvis opladet batterierne. Men i løbet af dagen sover hun bare IKKE! Hun blunder måske 5 min. her og der, og det er så dét.

Når hun ikke blunder, så græder og skriger hun, med mindre hun har brystet i munden. Af og til holder hun også op, hvis jeg vugger hende op og ned og op og ned. Og det er selvom hun er mæt, har ren ble, ikke har luft i maven osv. Det er udmattende, for hun vil bare ikke holde op!

Jeg skal have hende i armene KONSTANT. Hun går helt bananas, hvis jeg vover at ligge hende fra mig. Og HVIS hun endelig sover, er det på min mave/bryst eller i mine arme. Selvom hun sover dyb søvn, så vågner hun, hvis jeg ligger hende.

Jeg fatter det ikke, og jeg forstår ikke, hvad der stikker hende. Min kæreste arbejder meget, så jeg kan ikke en gang give hende fra mig i løbet af dagen, men skal trøste og trøste. Hjælper ikke at tale til hende, for når hun virkelig skriger, så hører hun intet.

What the fox skal jeg gøre????

Nu har jeg bestemt mig at anskaffe en slynge. Men den skal jo ikke være for dyr, da pengene ikke hænger på træerne, så har overvejet denne: http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=7632
Tror i den er god nok trods den billige pris??

Håber i har nogle råd. Udnytter lige at kunne skrive dette lange emne, nu da jeg endelig lige har et øjeblik foran skærmen...

Hejsa 

Puha det er bare SÅ hårdt sådan noget! Vi har lige haft 1½ uge hvor Xander hverken ville sove nat eller dag, og i går aftes fik jeg bare nok og tænkte at jeg da forhe....e måtte få ham til at sove da jeg bare ikke kunne hænge sammen mere. Som sagt så gjort! (efter 1 times forsøg ) Jeg endte med at lade ham falde i søvn i mine arme og lagde ham derefter i seng, ja, han vågnede med tænkte at det måske kunne have lidt og gøre med ikke at kunne mærke mor, så jeg lagde den top jeg havde på ned til hans hoved så han kunne putte med den og 1-2-3 knægten sov! Hele natten. Gjorde det samme til hans formiddagslur i dag der altid max har varet 20min. Xander sov i 1½ time. 

Prøv det, det kan jo ske det også virker for jer

Held og lykke i hvert fald

Anmeld

31. oktober 2011

june1987

Det lyder som mine piger, sådan var de det første 8-9 mrd.

det er rigtigt hårdt, men man må bare bide i det sure æble engang imellem, mine ville ikke sove selv eller putte i barnevognen og lige så snart jeg lagde dem fra mig var der problemer

Anmeld

31. oktober 2011

signe.

Frøken J. skriver:

Nej, faktisk ikke Altså vi har været ude to gange med vogn, og da sov hun da. Jeg tror bare hele tiden der er så meget jeg gerne vil nå at ordne herhjemme, at jeg aldrig får gjort det der med at gå tur.. Plus jeg er bange for hun er så hysse, at vi ikke kan få en hyggelig tur ud af det. Men måske skal jeg prøve!

ja, jeg tror virkelig det vil være godt! Laurits sover som regel 4 timer i sin barnevogn, han bliver puttet deri kl 12... en dag måtte jeg endda vække ham.. efter 5½ time!!  så drop de huslige gøremål, og smut i vinterjakken og ud at gå

Anmeld

31. oktober 2011

Janni.

Beklager, jeg har ikke lige læst de andres svar igennem, men har du prøvet at svøbe hende? 

Silas var ligesom din Rose om dagen, indtil vi svøbte ham. 

Anmeld

31. oktober 2011

Dansker I Holland

Puuuha det lyder ikke sjovt Jeg ved ikke hvad jeg skal sige eller give af gode råd, men kan kun sige at hang in there Ved det er SUPER hårdt, men det går over igen. I promise

Anmeld

31. oktober 2011

LilyMarleen

Janni. skriver:

Beklager, jeg har ikke lige læst de andres svar igennem, men har du prøvet at svøbe hende? 

Silas var ligesom din Rose om dagen, indtil vi svøbte ham. 

Jeg skulle lige til at skrive det samme!! Det har en utrolig effekt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.