Nessie skriver:
Det er ikke nemt, hvis den lille kun vil hænge på mor hele tiden.
Har I prøvet om en sut kan berolige hende lidt?
Jeg har ikke så mange gode råd, da vi egentlig bare havde Daniel på os mere eller mindre hele tiden, da han var helt lille. Ikke fordi han var hys, men sådan blev det bare 
Skulle vi have mad, uden uro, lagde vi ham i skråstolen, og vippede med ham, så var han underholdt så længe.
Vi lagde ham også ret tidligt under et legestativ, og det kunne han få rigtig meget tid til at gå med.
Vi ville ikke have ham i sengen, så vi købte en bedside crib, så han var tæt på mig, men stadig lå for sig selv. Jeg sov nemlig heller ikke ordentligt med ham i sengen, så det var dejligt da han lå for sig selv. Ved ikke om noget lignende kan være muligt for jer, eller om hun bare kun vil sove, når hun kan mærke mor?
Ellers kunne det måske være en idé lige at få hende gennemgået hos en børnekiropraktor, der kan jo være noget der sidder og generer hende
Sutten var hun mega glad for en årgang, men så mistede hun interessen igen. Har dog forsøgt at give hende den lidt mere i dag, og her til aften hitter den lidt igen. Jeg ved ikke hvad der sker, men hun ligger faktisk i liften nu og har ligget der i 10 minutter uden at græde. Har taget alle de forskellige tricks i brug, har da ellers brugt dem før, men nu virker de vidst. Svøbt hende stramt, lagt hende med tæppe over, sut i mund og den top jeg har haft på i dag ved siden af hendes hoved.. Hun falder lidt hen af og til og har ikke skreget endnu.. Faktisk har hun ikke grædt siden hun vågnede kl. 18.30 og blev ammet
Det ligner hende ikke! dte hjælper åbenbart at oprette et emne om det...