Frøken J. skriver:
Du har så ret, du har så ret! Jeg må bide mig i det og ud. Og hvis jeg bare går en god tur her i nabolaget kan det jo ligesom heller ikke genere nogen, at hun græder. SKal jo ikke i bus eller butikker eller noget. Så skal jeg bare have slæbt alt det barnevognshejs ned. Det er satme så tungt, at det halve kan være nok. Og så med hende selv på 4,5 kilo 
Flot med den togtur! Det ville jeg godt nok også finde ekstremt angstprovokerende!
Lige præcis.. Skal jeg være ærlig søde, så tror jeg altid moderen vil være den der er mest generet af gråden, det skærer jo én i hjertet hver gang de små pus bliver ulykkelige, så det tror jeg ikke du behøver bekymre dig om.. Men ja start med nogle ture rundt i nabolaget, og som du bliver mere tryg, så kan du jo udvide og til sidst bliver det barnemad at tage lille Rose med på strøgtur og diverse andre ture med hende i barnevogn.. 
Hehe ja der er jeg godt nok også glad for at vi bor i stuen og bare kan trille barnevognen direkte ud i det fri, synes det er hårdt nok at bære liften med Frej i, fra stuen og ovenpå i soveværelset(min lille basse er også en god stor en - 4 uger og 5,1kg
)
Taark.. Jamen sådan har jeg det faktisk med de fleste ting for tiden, min kæreste har skulle sparke mig ud at gå med barnevognen og at tage den tur hjem til min familie i Jylland og det er jo netop fordi det er nye ting og man ikke rigtig ved hvordan den lille vil reagere.. Vi skal jo liige lære dem at kende og indtil man ligesom er sprunget ud i det og erfarer at det slet ikke er så slemt, så er det hele bare pisse angstprovokerende synes jeg.. 
Men jo mere man får det gjort, jo mere tryg bliver man også ved det.. 
Anmeld