Det begynder at blive rimelig anstrengende det her..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

Frøken J.

Filuca skriver:

Prøv at læse dette blogindlæg... Måske du kan blive inspireret der mht. slynge? Bloggeren har en lille dreng, der også helst vil være i arm hele tiden

http://www.hverdagenssurdej.dk/2011/10/slyngel.htm l

Det gør jeg lige ved lejlighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Frøken J.

Mumto3 skriver:

Det er bare så mega hårdt at man skal have prøvet det for at forstå hvor hårdt det er!

Med hensyn til slynge, så kender jeg ikke den slynge du linker til (altså jeg har ikke stået med den i hånden) men den ser fin og god ud.

Den har alu-ringe, åben hale og er upolstreret. Det er de tre ting jeg plejer at lægge vægt på når jeg skal anbefale en god begynder slynger.

Men ellers køb en brugt. Der er masser af fede slynger tilsalg der er brugte.

Hvis du køber en slynge, og har problemer emd at få den til at fungere, vil jeg gerne hjælpe (er slyngevejleder). Du skriver bare en pb.

Tusind tak for det, det er sødt af dig! Jeg vil lige se på det..

Anmeld

31. oktober 2011

Frøken J.

nettemor skriver:

Nu har jeg ikke læst hele tråden så ved ikke om der er en det har foreslået det. Men har du prøvet at svøbe hende. Når hun falder i søvn hos dig og du så flytter hende så har hun pludselig ikke varmen fra dig og så vågner hun og bliver bange fordi hun ikke er hvor hun var ( sådan var det her). Men hvis du svøber hende. Evt bare dynen omkring hende så mærker hun ikke varmen forsvinde på samme måde og hvis hun så laver lidt lyde som om hun skal til at vågne lægger du din hånd på hendes bryst med et let tryk og evt hvisker lidt til hende så hun ved du er der. Det gik rent ind her.

Beklager det er lidt rodet men er på mobilen..

Det har jeg prøvet mange gange, men det plejer ikke virke.. Men nu fik jeg det faktisk til at virke! Hun sover i liften lige nu. Og lagde hende endda ned i vågen tilstand. Ved ikke lige hvad der sker!

Anmeld

31. oktober 2011

Frøken J.

StineW79 skriver:

Har en sort slynge du gerne må , men aner ik hvordan man laver en pb. Så kan du bare betale Porto, hvis det har interasse. Den er fra Bilka. Nærmest ik brugt, da vi også fik en bæresele. Her havde thea kolik og det eneste der virkede var at gå med hende hele tiden, men det var r.. Hårdt at gøre 6 stive timer i streg. Tog hende til zoneterapout og det hjalp efter 3 gange. Her hjalp det underligt nok at støvsuge. Fik forklaret af Sp at det har noget at gøre med at det er en monoton lyd.. Ellers vikle i tæppe og en sut skader altså heller ik.... Håber det snart bliver bedre! Vh Stine

Det er rigtig sødt af dig! Men jeg ed ved at stable noget handel på benene om en anden vikle, så jeg må hellere holde mig til det. Men tusinde tak ellers!

Anmeld

31. oktober 2011

Frøken J.

Nessie skriver:

Det er bare dét der skal til  Hver gang der er noget underligt med vores børn, skriver vi et indlæg, og så opfører de sig godt igen  Det skulle jeg have vidst i formiddags, Daniel var bare på tværs med alt, og totalt nej-siger

Husk at sutter til nyfødte egentlig kun er til for tidligt fødte. Store /  normal størrelse babyer skal have sutter i stor størrelse, ellers kan de ikke få krøllet tungen ordentligt rundt om den.

Jeg kan desværre ikke anbefale en god kiropraktor i dit område, kender kun til en her i kolding, med speciale i børn, og der er jo nok lige lovlig langt at køre for det

Baby.dk er et mirakelmiddel

Jeg har en enkelt sut i "stor" størrelse, men den vil hun overhovedet ikke tage

Anmeld

31. oktober 2011

Frøken J.

Fru Skovrup skriver:

Vil henvise dig til www.slyngebarn.dk hvor du kan få hjælp til valg af slynge og der er altid en slyngel der vil hjælpe dig med at lære at bære din datter. Jeg brugte slynge til min søn fordi han de første 3 mdr havde kolik. Det hjalp meget, da han havde brug for nærhed og tryghed, de første to mdr af hans liv sov han faktisk kun i den om dagen.

En ringslynge er fantastisk, men den er lidt hård i længden da vægten er på én skulder, så vil anbefale dig en strækvikle (ser besværlig ud men tro mig den er faktisk oki

Tak for tippet

Anmeld

31. oktober 2011

Mi

Jeg vil anbefale en strækvikle. Der sidder hun rigtig godt fast på kroppen og du har hænderne fri. Her er koalaviklen på tilbud. Altså demomodeller

http://slynger.dk/group.asp?group=7&gclid=CLebzc3ck6wCFcMl3god_0ob1Q

Det skulle vist være kongen over alle vikler

Anmeld

31. oktober 2011

Frøken J.

Janni. skriver:

krydser fingre for at det holder. Silas blev også svøbt om natten, faktisk hver gang han skulle sove. Han havde for vane at "slå" sig selv om natten, og vågnede ved det. 

Vi blev ved med at svøbe ham indtil han selv fandt ud af at komme ud af svøbet. 

For min kærestens skyld, købte vi et formsyet svøb, så kunne han også putte Silas.

Men det er ikke farligt for dem når de sover? Altså jeg ved ikke, forestille mig bare hun bruger armene hvis hun nu lige skal dreje hovedet eller noget

Anmeld

31. oktober 2011

Frejsmor

Frøken J. skriver:

Du har så ret, du har så ret! Jeg må bide mig i det og ud. Og hvis jeg bare går en god tur her i nabolaget kan det jo ligesom heller ikke genere nogen, at hun græder. SKal jo ikke i bus eller butikker eller noget. Så skal jeg bare have slæbt alt det barnevognshejs ned. Det er satme så tungt, at det halve kan være nok. Og så med hende selv på 4,5 kilo

Flot med den togtur! Det ville jeg godt nok også finde ekstremt angstprovokerende!

Lige præcis.. Skal jeg være ærlig søde, så tror jeg altid moderen vil være den der er mest generet af gråden, det skærer jo én i hjertet hver gang de små pus bliver ulykkelige, så det tror jeg ikke du behøver bekymre dig om.. Men ja start med nogle ture rundt i nabolaget, og som du bliver mere tryg, så kan du jo udvide og til sidst bliver det barnemad at tage lille Rose med på strøgtur og diverse andre ture med hende i barnevogn..

Hehe ja der er jeg godt nok også glad for at vi bor i stuen og bare kan trille barnevognen direkte ud i det fri, synes det er hårdt nok at bære liften med Frej i, fra stuen og ovenpå i soveværelset(min lille basse er også en god stor en - 4 uger og 5,1kg )

Taark.. Jamen sådan har jeg det faktisk med de fleste ting for tiden, min kæreste har skulle sparke mig ud at gå med barnevognen og at tage den tur hjem til min familie i Jylland og det er jo netop fordi det er nye ting og man ikke rigtig ved hvordan den lille vil reagere.. Vi skal jo liige lære dem at kende og indtil man ligesom er sprunget ud i det og erfarer at det slet ikke er så slemt, så er det hele bare pisse angstprovokerende synes jeg..

Men jo mere man får det gjort, jo mere tryg bliver man også ved det..

Anmeld

31. oktober 2011

Frøken J.

Puslingen skriver:

Tror mig jeg ved det er hårdt, jeg måtte have Charlie med på wc fordi han græd/skreg indtil han stoppede med at trække vejret.

Reaktionen kan sagtens komme forsinket og det er jo ikke kun tv der kan overstimulere, gæster, uro og meget andet.
Men som andre skriver er en bluse der dufter af dig en mulighed

Ja, præcis. Nogen gange skriger hun så meget hun glemmer at trække vejret, det er helt vildt! Og man får så ondt af de små pus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.