Det begynder at blive rimelig anstrengende det her..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

Frøken J.

Mi skriver:

Jeg vil anbefale en strækvikle. Der sidder hun rigtig godt fast på kroppen og du har hænderne fri. Her er koalaviklen på tilbud. Altså demomodeller

http://slynger.dk/group.asp?group=7&gclid=CLebzc3ck6wCFcMl3god_0ob1Q

Det skulle vist være kongen over alle vikler

Tak for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Lou87

Frøken J. skriver:

TAk for råd! Er ikke helt hooked på det med fars trøje, for han bruger parfume, og synes ikke lige hun skal for meget i kontakt med det Men ved du hvad, har lige svøbt hende og puttet hende med min bluse, og nu har hun ligget der så fint i liften og puttet i 30 minutter. Det plejer altså ikke virke! !

Det med uroen virker ikke så meget, til gengæld elsker hun at blive holdt med blikket mod vores dvd-reoler, fordi der er så mange farver. Det giver dog ikke søvn, desværre!

Hihi nej så er det IKK nemt når noget som ellers ikk virkede pludselig gør griner.. Lille bandit!

Hvis hun synes dvderne er spændende, så er det bare og ligge hende lidt der.. Så længe hun li kan ligge der og kigge uden og sku hænge på din arm, det er godt  Så hun vænner sig af med det. For ellers for du aldrig et pusterum før farmand kommer hjem og det er klart du synes det er anstrengende i længden.

Men ja som sagt - man skal li ind i rytmen med det hele og efterhånden ka jeg huske man blev mere sikker på det man gjorde og derved også mere rolig.. Og det smitter som regel lidt på bebs

Anmeld

31. oktober 2011

TbCp

Frøken J. skriver:

Har prøvet at svøbe hende flere gange uden synderlig effekt, men lige nu virkede det.. Ved ikke hvad der sker, men hun sover faktisk i liften lige nu, og jeg lagde hende endda ned imens hun var helt vågen Hun er svøbt, puttet med tæppe, sut og min bluse, og ja, nu sover hun faktisk

Hehe nogen gange hjælper det bare at komme ud med det

Krydser for at det vender nu så du kan få dine arme for dig selv lidt

Anmeld

31. oktober 2011

Nessie

Frøken J. skriver:

Baby.dk er et mirakelmiddel

Jeg har en enkelt sut i "stor" størrelse, men den vil hun overhovedet ikke tage

Ja, nogen skal jo også falde uden for "normen"
Vi fik at vide, da Daniel ikke ville tage en sut, at det var fordi den var for lille, og så ellers den forklaring jeg gav dig før.

Men nogen børn er jo bare heller ikke så interesserede i sutter.

Håber at du finder en god måde at få hende til at falde til ro på, så du kan få lidt "fri". Og husk nu at rengøringen kan vente. Kan folk ikke holde det ud når de kommer på besøg, må de jo selv i gang, eller komme en anden dag. Man HAR bare ikke mulighed for at nå det hele, når man har en baby også.

Anmeld

31. oktober 2011

Zeus

Du er godt nok standhaftig, props for det!! Det synes jeg er fedt. Jeg tror jeg må give det en chance. Vi har været på tur med vognen 2 gange, og begge gange har hun sovet som en sten, så jeg ved da hun ikke har noget imod den. Har bare ikke prøvet at gå en lang tur med hende, men det var måske på tide. Så kan jeg også få motion

Man finder i hvert fald nogen kræfter frem et sted, når man har aller mest brug for det.. Med hendes skrigeture om natten, så blev det bare super vigtigt, at hun kunne sove nogenlunde om dagen Samtidig var det også dejlig beroligende for mig, at gå med barnevognen.. Når hun sov, så var der bare så stille og roligt omkring mig, det var mega afstressende!

Det hjalp også at der var sne derude, for alt det bumleri hjalp med at få hende til at falde i søvn

Til gengæld er hun bare super fantastisk til at falde i søvn nu.. Der er ikke så meget pjat med hende mere  

Anmeld

31. oktober 2011

Frøken J.

BabyBambi skriver:

Lige præcis.. Skal jeg være ærlig søde, så tror jeg altid moderen vil være den der er mest generet af gråden, det skærer jo én i hjertet hver gang de små pus bliver ulykkelige, så det tror jeg ikke du behøver bekymre dig om.. Men ja start med nogle ture rundt i nabolaget, og som du bliver mere tryg, så kan du jo udvide og til sidst bliver det barnemad at tage lille Rose med på strøgtur og diverse andre ture med hende i barnevogn..

Hehe ja der er jeg godt nok også glad for at vi bor i stuen og bare kan trille barnevognen direkte ud i det fri, synes det er hårdt nok at bære liften med Frej i, fra stuen og ovenpå i soveværelset(min lille basse er også en god stor en - 4 uger og 5,1kg )

Taark.. Jamen sådan har jeg det faktisk med de fleste ting for tiden, min kæreste har skulle sparke mig ud at gå med barnevognen og at tage den tur hjem til min familie i Jylland og det er jo netop fordi det er nye ting og man ikke rigtig ved hvordan den lille vil reagere.. Vi skal jo liige lære dem at kende og indtil man ligesom er sprunget ud i det og erfarer at det slet ikke er så slemt, så er det hele bare pisse angstprovokerende synes jeg..

Men jo mere man får det gjort, jo mere tryg bliver man også ved det..

Jeg tror du har ret! Det er jo nok også de indbyggede moderinstinkter, som man nok i virkeligheden skal være glad for at have. Man har jo et helt særligt bånd til de små pus Og hey, det er en dejlig størrelse! Rose er 3 uger og ca. 4600 gram, så hun følges meget godt med Frej. For pokker det er i grunden tungt at gå med næsten 5 kg på armen hele dagen. Haha. God styrketræning!

Og tror det er en vigtig pointe du har fat i. Med at lære hinanden at kende. Det skal man jo, og det tager bare sin tid. Man må acceptere det, men også tage en chance af og til. Man kan jo ikke sidde i stuen resten af ens liv

Anmeld

31. oktober 2011

Janni.

Frøken J. skriver:

Men det er ikke farligt for dem når de sover? Altså jeg ved ikke, forestille mig bare hun bruger armene hvis hun nu lige skal dreje hovedet eller noget

Nej det er ikke farligt, han blev lejret så han ikke kunne vende sig. Efter nogen timer flyttede vi på ham, så han ikke fik tryk nogen steder, samt midt nat. 

Svøbet var med velcro lukning så han kunne sagtens komme ud af det, hvis han ønskede det. Som regel smuttede han ud af det i løbet af natten, og sov videre. Så det var sådan set en støtte til at få ham over i den dybe søvn uden at slå sig selv først.

Det mest farlige ved det, er faktisk varmen. Det er lige med at finde ud af hvor meget dyne eller tæppe der er nok. 

Anmeld

31. oktober 2011

Frøken J.

Lou87 skriver:

Hihi nej så er det IKK nemt når noget som ellers ikk virkede pludselig gør griner.. Lille bandit!

Hvis hun synes dvderne er spændende, så er det bare og ligge hende lidt der.. Så længe hun li kan ligge der og kigge uden og sku hænge på din arm, det er godt  Så hun vænner sig af med det. For ellers for du aldrig et pusterum før farmand kommer hjem og det er klart du synes det er anstrengende i længden.

Men ja som sagt - man skal li ind i rytmen med det hele og efterhånden ka jeg huske man blev mere sikker på det man gjorde og derved også mere rolig.. Og det smitter som regel lidt på bebs

Hun er simpelthen en lille laban! Kunne ikke lade være at grine, hun tabte sutten ud af munden og vågnede, men hendes arme er jo låst fast, så hun kunne ikke famle efter sutten, men lå og rullede rundt med hovedet og stak tungen ud i munden i et forgæves forsøg på at få den ind i munden igen. Haha! Lille pus

Og ja, præcis. Især fordi han tager afsted så tidligt og kommer hjem sent. Det er altså mange timer! Får da besøg og aflastning en gang imellem, men er jo stadig på, hvis hun skriger og sådan

Anmeld

31. oktober 2011

Frøken J.

TbCp skriver:

Hehe nogen gange hjælper det bare at komme ud med det

Krydser for at det vender nu så du kan få dine arme for dig selv lidt

Ja, åbenbart Håber du har ret, for det er også hårdt for ryggen at bælre hende konstant

Anmeld

31. oktober 2011

Frøken J.

Nessie skriver:

Ja, nogen skal jo også falde uden for "normen"
Vi fik at vide, da Daniel ikke ville tage en sut, at det var fordi den var for lille, og så ellers den forklaring jeg gav dig før.

Men nogen børn er jo bare heller ikke så interesserede i sutter.

Håber at du finder en god måde at få hende til at falde til ro på, så du kan få lidt "fri". Og husk nu at rengøringen kan vente. Kan folk ikke holde det ud når de kommer på besøg, må de jo selv i gang, eller komme en anden dag. Man HAR bare ikke mulighed for at nå det hele, når man har en baby også.

Jamen du har ret - Jeg må prøve at finde en indre accept af rod og snavs.. Meeen gad nu godt gøre rent lige nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.