Det begynder at blive rimelig anstrengende det her..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.351 visninger
131 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. oktober 2011

Frøken J.

Med Rose, altså!

Lad mig forklare hvor grelt det her: Lige nu er første gang jeg sidder foran min pc siden fredag formiddag - Rose giver mig ikke "lov". Så jeg surfer konstant fra mobilen, når jeg har en chance (læs: når hun sover i mit skød), og kan derfor ikke deltage særlig meget i al hyggen herinde, fordi det er så skide bøvlet.

Jeg forstår simpelthen ikke, hvad der er galt med pigebarnet! Hun sover heldigvis så fint om natten. Fra 23-03, mad, så igen til 06, mad og så lige en time eller to mere. Derfor har jeg heldigvis opladet batterierne. Men i løbet af dagen sover hun bare IKKE! Hun blunder måske 5 min. her og der, og det er så dét.

Når hun ikke blunder, så græder og skriger hun, med mindre hun har brystet i munden. Af og til holder hun også op, hvis jeg vugger hende op og ned og op og ned. Og det er selvom hun er mæt, har ren ble, ikke har luft i maven osv. Det er udmattende, for hun vil bare ikke holde op!

Jeg skal have hende i armene KONSTANT. Hun går helt bananas, hvis jeg vover at ligge hende fra mig. Og HVIS hun endelig sover, er det på min mave/bryst eller i mine arme. Selvom hun sover dyb søvn, så vågner hun, hvis jeg ligger hende.

Jeg fatter det ikke, og jeg forstår ikke, hvad der stikker hende. Min kæreste arbejder meget, så jeg kan ikke en gang give hende fra mig i løbet af dagen, men skal trøste og trøste. Hjælper ikke at tale til hende, for når hun virkelig skriger, så hører hun intet.

What the fox skal jeg gøre????

Nu har jeg bestemt mig at anskaffe en slynge. Men den skal jo ikke være for dyr, da pengene ikke hænger på træerne, så har overvejet denne: http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=7632
Tror i den er god nok trods den billige pris??

Håber i har nogle råd. Udnytter lige at kunne skrive dette lange emne, nu da jeg endelig lige har et øjeblik foran skærmen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

twinny

Puhhaa.. Sådan var begge drenge hele sidste uge... Jeg var ved at gå ud a mit gode skind...  

Men så i nat og i dag er det blevet meget bedre.... Heldigvis..

Jeg tror de havde tigerspring herhjemme...

for det snart bliver meget bedre...

Anmeld

31. oktober 2011

ano14316

Frøken J. skriver:

Med Rose, altså!

Lad mig forklare hvor grelt det her: Lige nu er første gang jeg sidder foran min pc siden fredag formiddag - Rose giver mig ikke "lov". Så jeg surfer konstant fra mobilen, når jeg har en chance (læs: når hun sover i mit skød), og kan derfor ikke deltage særlig meget i al hyggen herinde, fordi det er så skide bøvlet.

Jeg forstår simpelthen ikke, hvad der er galt med pigebarnet! Hun sover heldigvis så fint om natten. Fra 23-03, mad, så igen til 06, mad og så lige en time eller to mere. Derfor har jeg heldigvis opladet batterierne. Men i løbet af dagen sover hun bare IKKE! Hun blunder måske 5 min. her og der, og det er så dét.

Når hun ikke blunder, så græder og skriger hun, med mindre hun har brystet i munden. Af og til holder hun også op, hvis jeg vugger hende op og ned og op og ned. Og det er selvom hun er mæt, har ren ble, ikke har luft i maven osv. Det er udmattende, for hun vil bare ikke holde op!

Jeg skal have hende i armene KONSTANT. Hun går helt bananas, hvis jeg vover at ligge hende fra mig. Og HVIS hun endelig sover, er det på min mave/bryst eller i mine arme. Selvom hun sover dyb søvn, så vågner hun, hvis jeg ligger hende.

Jeg fatter det ikke, og jeg forstår ikke, hvad der stikker hende. Min kæreste arbejder meget, så jeg kan ikke en gang give hende fra mig i løbet af dagen, men skal trøste og trøste. Hjælper ikke at tale til hende, for når hun virkelig skriger, så hører hun intet.

Nu har jeg bestemt mig at anskaffe en slynge. Men den skal jo ikke være for dyr, da pengene ikke hænger på træerne, så har overvejet denne: http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=7632

Håber i har nogle råd. Udnytter lige at kunne skrive dette lange emne, nu da jeg endelig lige har et øjeblik foran skærmen...

Jeg kan ikke sige så meget andet end at det er nøjagtig det samme her.. 
jeg kunne lige så godt have skrevet dit indlæg...

jeg ville egentlig bare sige at jeg har en stræk vikle, og når magnus er som han er pt, så vil han bestemt ikke være i den, kun i mine eller kærestens arme.. ved ikke om det er anderledes med en ringslynge

og så ville jeg lige sige at jeg så en bruger der havde en ret lækker slynge til salg, som jeg selv overvejet, men har ikke lige så mange penge i denne måned.. 

https://www.baby.dk/debat/143051pi1/babyudstyr/ny-slynge.aspx

Og så får du lige en kæmpe krammer med på vejen.. 

Anmeld

31. oktober 2011

Frejsmor

Frøken J. skriver:

Med Rose, altså!

Iih hvor er det da træls at det skal være så besværligt, det er forhåbentligt bare en fase!!

Men har du prøvet at gå nogle lange ture med Rose i barnevognen??

Det virker så fortryllende godt på Frej, frisk luft og det at være i bevægelse gør at han snilt sover en 3-4 timer i streg..

Anmeld

31. oktober 2011

Sara.

Mine egne børn har haft svært ved at falde i søvn ved mig og så blive lagt da de var små.... De vågnede altid.
(altså de kunne sagtens falde i søvn ved mig).

Så tænker om du har prøvet at putte hende i barnevognen eller sengen... sådan hun ikke skal flytes..

ØV! Men godt hun er sød ved dig om natten..

LÆRKE JJSX FHONSDF XCVPND ONKXDVZ SARA (min pige ville lige skrive...)

Anmeld

31. oktober 2011

Sofia

Uhh.. Træls! Hvad med at gå lange ture? Så kan du høre musik imens, eller slæb en veninde med på tur og få snakket igennem? På den måde sker der lidt så du ikke bare er der hjemme og bliver frustreret! Ellers lån nogle lydbøger på mp3 og hør dem mens du går.

Anmeld

31. oktober 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

Puhhaa.. Sådan var begge drenge hele sidste uge... Jeg var ved at gå ud a mit gode skind...  

Men så i nat og i dag er det blevet meget bedre.... Heldigvis..

Jeg tror de havde tigerspring herhjemme...

for det snart bliver meget bedre...

Håber det også snart bliver bedre hos Rose! Det er dælme hårdt :/

Anmeld

31. oktober 2011

Maja_4000

Slyngevugge !

Anmeld

31. oktober 2011

Frøken J.

ano14316 skriver:

Jeg kan ikke sige så meget andet end at det er nøjagtig det samme her.. 
jeg kunne lige så godt have skrevet dit indlæg...

jeg ville egentlig bare sige at jeg har en stræk vikle, og når magnus er som han er pt, så vil han bestemt ikke være i den, kun i mine eller kærestens arme.. ved ikke om det er anderledes med en ringslynge

og så ville jeg lige sige at jeg så en bruger der havde en ret lækker slynge til salg, som jeg selv overvejet, men har ikke lige så mange penge i denne måned.. 

https://www.baby.dk/debat/143051pi1/babyudstyr/ny-slynge.aspx

Og så får du lige en kæmpe krammer med på vejen.. 

Tak for svar og opmuntring! Hold op mand de kan være stride de små! Og tak for tippet, jeg har lige skrevet i annoncen. Men der er vidst en anden køber, desværre!

Anmeld

31. oktober 2011

Lise

Pyh, det lyder ikke sjovt...

Mht ringslyngen, så har jeg ikke så god erfaring med den. til gengæld har jeg haft en tricot slen strækvikle, og den var bare skide god. Prøv at tjekke dba for at se om du kan finde en.

Du må få min gamle ringslynge - den ligger bare og glor i en skuffe. Den er sort og fra slynger.dk. Hvis du vil ha den, så smid din adresse i en pb, og så sender jeg den til dig. Så kan du i hvert fald prøve om ringslynge er noget for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.