Med Rose, altså!
Lad mig forklare hvor grelt det her: Lige nu er første gang jeg sidder foran min pc siden fredag formiddag - Rose giver mig ikke "lov". Så jeg surfer konstant fra mobilen, når jeg har en chance (læs: når hun sover i mit skød), og kan derfor ikke deltage særlig meget i al hyggen herinde, fordi det er så skide bøvlet.
Jeg forstår simpelthen ikke, hvad der er galt med pigebarnet! Hun sover heldigvis så fint om natten. Fra 23-03, mad, så igen til 06, mad og så lige en time eller to mere. Derfor har jeg heldigvis opladet batterierne. Men i løbet af dagen sover hun bare IKKE! Hun blunder måske 5 min. her og der, og det er så dét.
Når hun ikke blunder, så græder og skriger hun, med mindre hun har brystet i munden. Af og til holder hun også op, hvis jeg vugger hende op og ned og op og ned. Og det er selvom hun er mæt, har ren ble, ikke har luft i maven osv. Det er udmattende, for hun vil bare ikke holde op!
Jeg skal have hende i armene KONSTANT. Hun går helt bananas, hvis jeg vover at ligge hende fra mig. Og HVIS hun endelig sover, er det på min mave/bryst eller i mine arme. Selvom hun sover dyb søvn, så vågner hun, hvis jeg ligger hende.
Jeg fatter det ikke, og jeg forstår ikke, hvad der stikker hende. Min kæreste arbejder meget, så jeg kan ikke en gang give hende fra mig i løbet af dagen, men skal trøste og trøste. Hjælper ikke at tale til hende, for når hun virkelig skriger, så hører hun intet.
What the fox skal jeg gøre????
Nu har jeg bestemt mig at anskaffe en slynge. Men den skal jo ikke være for dyr, da pengene ikke hænger på træerne, så har overvejet denne:
http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=7632Tror i den er god nok trods den billige pris??
Håber i har nogle råd. Udnytter lige at kunne skrive dette lange emne, nu da jeg endelig lige har et øjeblik foran skærmen...