Det begynder at blive rimelig anstrengende det her..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

Frøken J.

BabyBambi skriver:

Iih hvor er det da træls at det skal være så besværligt, det er forhåbentligt bare en fase!!

Men har du prøvet at gå nogle lange ture med Rose i barnevognen??

Det virker så fortryllende godt på Frej, frisk luft og det at være i bevægelse gør at han snilt sover en 3-4 timer i streg..

Nej, faktisk ikke Altså vi har været ude to gange med vogn, og da sov hun da. Jeg tror bare hele tiden der er så meget jeg gerne vil nå at ordne herhjemme, at jeg aldrig får gjort det der med at gå tur.. Plus jeg er bange for hun er så hysse, at vi ikke kan få en hyggelig tur ud af det. Men måske skal jeg prøve!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Frøken J.

lærkes_mor skriver:

Mine egne børn har haft svært ved at falde i søvn ved mig og så blive lagt da de var små.... De vågnede altid.
(altså de kunne sagtens falde i søvn ved mig).

Så tænker om du har prøvet at putte hende i barnevognen eller sengen... sådan hun ikke skal flytes..

ØV! Men godt hun er sød ved dig om natten..

LÆRKE JJSX FHONSDF XCVPND ONKXDVZ SARA (min pige ville lige skrive...)

Det har jeg prøvet, og det vil hun slet ikke være med til - Så skriger hun som en, der bliver mishandlet Og om natten er jeg også nødt til at sove med hende, så jeg ligger sygt dårligt, men får da trods alt noget søvn

Anmeld

31. oktober 2011

th

Hej

Det er bare ikke sjovt det du går igennem. Jeg har også en dreng der ikke sover så meget, og ville hænge på mig hele tiden. vi købte en bære sele og den ville han meget gerne sidde i. ved ikk med slynge har jeg ikk prøvet.

Han er 4 md. nu og han er først begyndt at sove i barnevognen nu og jeg kæmper med ham hver gang. men i dag er det lykkes 2 gange 1 time og er bare rigtig glad, men det har så også taget 14 dage. Så hold ud, og ja det er skide hårdt.

er glad for at min kæreste er hjemme den næste md. 

Anmeld

31. oktober 2011

Frøken J.

Sofia skriver:

Uhh.. Træls! Hvad med at gå lange ture? Så kan du høre musik imens, eller slæb en veninde med på tur og få snakket igennem? På den måde sker der lidt så du ikke bare er der hjemme og bliver frustreret! Ellers lån nogle lydbøger på mp3 og hør dem mens du går.

Det kunne jeg prøve - Jeg tror bare jeg har haft lidt fobi for at tage ud på den måde, for hvis nu hun bliver ekstremt hidsig. Og så er der alle de andre undskydninger.. Alt det jeg gerne vil ordne derhjemme, hvis jeg får chancen, det bøvlede i at slæbe alle barnevognsdelene op og ned fra 2. sal og blabla. Men måske skulle jeg give det en chance!

Anmeld

31. oktober 2011

Frøken J.

th skriver:

Hej

Det er bare ikke sjovt det du går igennem. Jeg har også en dreng der ikke sover så meget, og ville hænge på mig hele tiden. vi købte en bære sele og den ville han meget gerne sidde i. ved ikk med slynge har jeg ikk prøvet.

Han er 4 md. nu og han er først begyndt at sove i barnevognen nu og jeg kæmper med ham hver gang. men i dag er det lykkes 2 gange 1 time og er bare rigtig glad, men det har så også taget 14 dage. Så hold ud, og ja det er skide hårdt.

er glad for at min kæreste er hjemme den næste md. 

Tak for forståelsen! Det er bare meeega hårdt. Men det kan godt ske jeg skulle prøve med noget bærehalløjsa så, så jeg i det mindste har frie arme

Anmeld

31. oktober 2011

th

Frøken J. skriver:

Tak for forståelsen! Det er bare meeega hårdt. Men det kan godt ske jeg skulle prøve med noget bærehalløjsa så, så jeg i det mindste har frie arme

det hjalp her, men min dreng er også stor, så jeg var mest til sele, men har hørt meget godt om slynger.

men ja det er meget hårdt, den anden dag ville han ikk sove hverken dag eller nat var oppe 8 gange om natten... så er man helt færdig

Anmeld

31. oktober 2011

Frejsmor

Frøken J. skriver:

Nej, faktisk ikke Altså vi har været ude to gange med vogn, og da sov hun da. Jeg tror bare hele tiden der er så meget jeg gerne vil nå at ordne herhjemme, at jeg aldrig får gjort det der med at gå tur.. Plus jeg er bange for hun er så hysse, at vi ikke kan få en hyggelig tur ud af det. Men måske skal jeg prøve!

Det kender jeg alt for godt det der, der er bare tusind ting man gerne vil, men man kan jo så sige at hvis hun skal være hos dig hele tiden, hvor meget får du så fra hånden any way?

Jeg synes helt sikkert du skulle give det et forsøg, det tog også mig lidt tid at få det på benene og kender også godt det med frygten for at stå der med en rigtig ulykkelig baby.. Men sørg for hun er godt mæt inden du tager afsted, så ville det undre mig meget hvis du fik problemer med hende.. (Jeg har sådan en lille spille-kanin man trækker i halen og så spiller den en lille melodi, den hænger i barnevognskassen og vågner Frej på turen, så får han sutten og så trækker jeg i kaninen og så sover han igen )

Frej og jeg har allerede været på vores første tog tur mellem Århus og Høje Tåstrup og jeg var så skide bange inden jeg skulle afsted, kæresten skulle nærmest sparke mig afsted hehe, men det hele gik bare så fint!!

Du skal bare ud og gøre dig nogle gode erfaringer med det og altså den friske luft og det at komme lidt ud og ikke bare sidde alene derhjemme dag ud og dag ind, det ville helt sikkert også være rart for dig..

Anmeld

31. oktober 2011

Nessie

Det er ikke nemt, hvis den lille kun vil hænge på mor hele tiden.

Har I prøvet om en sut kan berolige hende lidt?

Jeg har ikke så mange gode råd, da vi egentlig bare havde Daniel på os mere eller mindre hele tiden, da han var helt lille. Ikke fordi han var hys, men sådan blev det bare

Skulle vi have mad, uden uro, lagde vi ham i skråstolen, og vippede med ham, så var han underholdt så længe.

Vi lagde ham også ret tidligt under et legestativ, og det kunne han få rigtig meget tid til at gå med.

Vi ville ikke have ham i sengen, så vi købte en bedside crib, så han var tæt på mig, men stadig lå for sig selv. Jeg sov nemlig heller ikke ordentligt med ham i sengen, så det var dejligt da han lå for sig selv. Ved ikke om noget lignende kan være muligt for jer, eller om hun bare kun vil sove, når hun kan mærke mor?

Ellers kunne det måske være en idé lige at få hende gennemgået hos en børnekiropraktor, der kan jo være noget der sidder og generer hende

Anmeld

31. oktober 2011

Hailiesmom11

Ville ikke gå fra din indlæg uden et kram

Jeg har ikke haft de samme problemer som dig, men hvis min datter har været ustyrlig har jeg gået en tur med hende og det plejer at hjælpe..

Med hensyn til at nå ting derhjemme SÅ LAD DET LIGGE!! Få evt din kæreste til at ordne lidt når han kommer hjem, det gjorde vi herhjemme da hun vores var helt bette, det kommer med tiden at man kan nå alt det man gerne vil, tag dig hellere af dig selv og Rose

Håber at i begynder at få lidt mere ro med tiden..

Anmeld

31. oktober 2011

Nessie

Nå ja, og så glemte jeg lige at sige, at oprydning, opvask osv., det kan man altså bare ikke nå, når man har så lille en baby, og slet ikke når hun vil hænge på mor hele tiden.

Lad det ligge, så må manden tage sig af det, når han kommer hjem, og ellers må det bare vente til en dag der er tid og overskud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.